اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز پوند/ دلار آمریکا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز پوند/ دلار آمریکا

    چشم انداز هفتگی فارکس برای جفت ارز پوند/دلار آمریکا نشان می دهد که این جفت ارز روندی صعودی را طی می کند، زیرا قیمت کمی پایین تر از نرخ 1.3300 دچار وقفه شد. با این حال، افزایش ترس از گسترش بیماری کووید ممکن است دستاوردها را محدود کند.

    جفت ارز پوند/ دلار آمریکا پس از اینکه هفته قبل نتوانست 1.3500 را بازیابی کند، هفته را تحت فشار نزولی آغاز کرد. تقویت دلار با افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده همراه شد و این جفت ارز را به زیر 1.3300، سطوحی که از دسامبر 2020 مشاهده نشده بود، رساند. با این حال، بخش کوچکی از ضرر پوند/دلار آمریکا در حال جبران است.

    IHS Markit روز سه‌شنبه گزارش داد که بخش‌های تولیدی و خدماتی بریتانیا در اوایل نوامبر به رشد شدید خود ادامه دادند. با این حال، علیرغم داده های دلگرم کننده مربوط به شاخص مدیران خرید (PMI)، تقاضا برای پوند زیاد نبود. کریس ویلیامسون، اقتصاددان ارشد IHS Markit، اظهار داشت: "سیاست گذاران باید از افزایش قابل توجه اشتغال پس از برنامه تعطیلات امیدوار شوند." با توجه به تورم دستمزدها، بانک انگلستان (BoE) ممکن است این موضوع را مثبت ارزیابی کند و در افزایش نرخ بهره به میزان 20 واحد در ماه دسامبر تجدید نظر کند.

    در همین حال، دلار از اظهارنظرهای محدودکننده مقامات FRS در هفته گذشته سود برد و بر پوند/دلار آمریکا فشار زیادی وارد کرد. انتصاب پاول به عنوان رئیس فدرال رزرو، برای دومین دوره چهار ساله توسط بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، چشم انداز بازار را تأیید کرد.

    در ماه اکتبر، دفتر تحلیل اقتصادی ایالات متحده گزارش داد که شاخص قیمت پایه هزینه های مصرف کننده شخصی (PCE) از 3.7 درصد در ماه سپتامبر به 4.1 درصد در سال افزایش یافته است. علاوه بر این، مطالبات اولیه بیکاری هفتگی از 270000 به 199000 کاهش یافت، در حالی که هزینه های شخصی و درآمد 1.3٪ و 0.5٪ نسبت به ماه مشابه در سال گذشته افزایش یافت.

    به دلیل افزایش نگرانی ها نسبت به گونه جدیدی از ویروس کرونا که بهبود اقتصاد جهانی را تحت تاثیر قرار می دهد، بازارهای مالی روز جمعه تحت سلطه دارایی های امن قرار گرفتند. در نتیجه، بازدهی خزانه داری آمریکا نزدیک به 8 درصد کاهش یافت و باعث پایین آمدن ارزش دلار شد. در ابزار FedWatch CME Group، شانس فدرال رزرو برای ثابت نگه داشتن نرخ کلیدی خود تا ژوئن 2022 از 18 درصد در اواسط هفته به 34 درصد افزایش یافت.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز پوند/ دلار آمریکا

    Screenshot_3-8.png


    قیمت جفت ارز پوند/دلار آمریکا در روز جمعه تلاش کرد تا پایین‌ترین حد خود را تغییر دهد، اما قیمت آن دور از بالاترین سطوح نمودار روزانه بسته شد. قیمت همچنان زیر محدوده تقاضا، حدود 1.3400 است. با این حال، حجم به قدرت خرید اشاره می‌کند و قیمت ممکن است دوباره به سمت 1.3400 جلوتر از 1.3450 تغییر کند. با این حال، هر تلاشی زیر سطح 1.3450 روند نزولی را تغییر نخواهد داد.


    منبع



پردازش ...
X