اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز یورو/ دلار آمریکا 20 نوامبر 2021

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز یورو/ دلار آمریکا 20 نوامبر 2021

    چشم انداز هفتگی فارکس برای جفت ارز یورو/ دلار آمریکا حاکی از آن است که این جفت ارز دچار زیان‌های بیشتری خواهد شد، چون سیاست‌های فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا همچنان متفاوت هستند. در همین حال، محدودیت های کرونایی گسترده در منطقه نیز عامل نگرانی برای یورو است.

    با افزایش ارزش دلار به دنبال تشدید نگرانی ها در مورد تورم، نرخ مبادله جفت ارز یورو/ دلار آمریکا هفته را تحت فشار نزولی قابل توجهی آغاز کرد و در روز چهارشنبه به 1.1263 سقوط کرد که پایین‌ترین سطح از جولای 2020 بود.

    در نیمه دوم هفته، بازدهی خزانه داری ایالات متحده شروع به کاهش کرد و ارزش این جفت ارز را به 1.1400 در روز پنجشنبه رساند. کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB)، در مورد چشم انداز اقتصادی قبل از آخر هفته که منجر به کاهش ارزش این جفت ارز شد، اظهار نظر کرد. پس از آن که اتریش به دلیل افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا، اعلام کرد که محدودیت های کرونایی به صورت سراسری در این کشور اجرا می شود، نرخ مبادله این جفت ارز در سال 2021 قبل از این که در آن سطح تثبیت شود، پایین تر از 1.1300 به روز شد. دو هفته متوالی، این جفت ارزش بیش از 1 درصد از ارزش خود را دست داد.

    در جریان نشست آسیایی روز چهارشنبه، به دلیل تقویت پایدار ارزش دلار، ارزش جفت‌ارز یورو/دلار آمریکا به پایین‌ترین حد خود در 16 ماه گذشته رسید. در ماه اکتبر، شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) منطقه یورو 4.1 درصد بود. با این حال، سرمایه گذاران تا حد زیادی این شاخص را نادیده گرفتند، چون در حد برآوردهای اولیه و انتظارات بازار قرار داشت. بعدازظهر، بازدهی 10 ساله اوراق خزانه داری ایالات متحده به زیر 1.6 درصد رسید که باعث بهبود متوسط جفت ارز یورو/ دلار آمریکا شد.

    به گفته ایزابل اشنابل، عضو بانک مرکزی اروپا، تصمیم بانک مرکزی اروپا برای ادامه خرید اوراق قرضه، نشانه این است که افزایش نرخ قریب‌الوقوع نیست. علاوه بر این، اشنابل افزود که افزایش تورم تحولی مثبت است.

    سرانجام، لاگارد روز جمعه بار دیگر از مرزها عبور کرد و استدلال کرد که اگر فشارهای تورمی کاهش یابد، تشدید سیاست‌ها پیش از موعد مقرر منطقی نخواهد بود. به گفته لاگارد، سیاست‌های سخت‌گیرانه‌تر تنها اثرات بازدارنده را بر اقتصاد افزایش می‌دهد.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز یورو/ دلار آمریکا

    Screenshot_1-16.png

    قیمت جفت ارز یورو/ دلار آمریکا اندکی از پایین ترین سطح هفتگی فاصله دارد، اما بسیار پایین تر از میانگین های متحرک کلیدی باقی می ماند. قیمت دو بار تلاش کرد تا شتاب بهبودی ایجاد کند، اما در محدوده اواسط 1.1300 ناکام ماند. حجم معاملات نیز از روند نزولی حمایت می کند. ممکن است این جفت ارز به پایین‌ترین قیمت سالانه 1.1250 قبل از 1.1200 برسد. هرگونه روند صعودی در محدوده 1.1350 باقی خواهد ماند.


    منبع


  • #2
    چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز آزی/ دلار آمریکا 20 نوامبر 2021

    چشم انداز هفتگی فارکس در مورد جفت ارز آزی/ دلار آمریکا نشان می دهد که این جفت ارز به طور کلی، روندی نزولی را طی می کند.

    برای سومین هفته متوالی، با تقویت ارزش دلار آمریکا و از سرگیری معاملات از سوی معامله گران برای مقابله با خطرات شیوع بیماری کووید، ارزش جفت ارز آزی/ دلار آمریکا کاهش یافت. در نتیجه بالا رفتن موارد ابتلا به بیماری کووید که میزان بالای واکسیناسیون در هر دو کشور را مورد تردید قرار می دهد، اتریش محدودیت های کرونایی نسبی را اجرا کرده است، در حالی که آلمان در حال بررسی بازگشت به محدودیت ها است.

    بانک ذخائر استرالیا (RBA) افزایش نرخ بهره در سال 2022 را پیش بینی نمی کند، در حالی که فدرال رزرو ایالات متحده در حال آماده شدن برای افزایش نرخ است. با این حال، فیلیپ لو، رئیس بانک ذخائر استرالیا، روز سه شنبه اعلام کرد اگر اقتصاد و تورم با نرخ پایه ما متفاوت باشد، هیئت مدیره باید افزایش نرخ بهره در سال آینده را در نظر بگیرد.

    در نتیجه انتشار گزارش خرده فروشی عالی ایالات متحده و اعلام قوی ترین شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) از سال 1990، فدرال رزرو باید بتواند برنامه خرید اوراق قرضه 120 میلیارد دلاری خود را تا ژوئن 2022 تکمیل کند. بنابراین، شواهدی مبنی بر تسریع بهبودی ممکن است برای نشست کمیته فدرال بازار باز (FOMC) در 15 دسامبر کافی باشد.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز آزی/ دلار آمریکا

    Screenshot_2-12.png


    نمودار روزانه جفت ارز آزی/ دلار آمریکا روندی بسیار منفی را نشان می دهد، چون قیمت از خط روند صعودی فراتر رفت و زیر آن نزدیک به سطوح پایین بسته شد. با این حال، انتظار می‌رود قیمت یک موج صعودی جزئی برای رسیدن به خط روند شکسته قبل از ادامه روند نزولی ایجاد کند.


    منبع

    نظر

    پردازش ...
    X