اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پیش بینی هفتگی جفت ارز یورو/ دلار آمریکا: عوامل خطرزای تعیین کننده

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: پیش بینی هفتگی جفت ارز یورو/ دلار آمریکا: عوامل خطرزای تعیین کننده

    • جفت ارز یورو/ دلار آمریکا هفته را در وضعیتی نامطلوب به پایان رساند.
    • اشتغال غیرکشاورزی آمریکا به جفت ارز یورو/ دلار آمریکا کمک کرد تا از سطح 1.1800 صعود کند.
    • موضع سختگیرانه فدرال رزرو و ترس از گونه دلتای ویروس بر این جفت تأثیر می گذارد.
    • روند کلی در حال حاضر خنثی است و هفته آینده حوادث خطرناک می تواند انگیزه تازه ای ایجاد کند.

    نیمه اول سال 2021 این هفته را با افزایش ارزش دلار آمریکا و کاهش ارزش یورو به پایان رساند. هفته آینده، به روزرسانی های بانک های مرکزی، شامل برخی اطلاعات کلیدی و نگرانی های روزافزون در مورد نوع جدید ویروس کرونا منتشر می شوند.

    جفت ارز یورو/ دلار آمریکا و واکنش اشتغال غیرکشاورزی

    به نظر می رسد که هدف کلی انتشار آمار مربوط به اشتغال غیرکشاورزی تصحیح در افزایش نرخ دلار باشد. این داده ها رشد متوسط دستمزد 3.6٪ را نشان می دهد، در حالی که 850،000 فرصت شغلی جدید به اقتصاد افزوده شده است.

    تعطیلات آخر هفته طولانی نیز معامله گران را مجبور به نقد کردن پوزیشن های خود کرد. با این وجود، جفت ارز یورو/ دلار آمریکا هفته را در وضعیتی نامطلوب به اتمام رساند.

    موضع سختگیرانه فدرال رزرو
    به نظر می رسد که موضع سختگیرانه در حال شدت یافتن است. کریستوفر والر (رئیس فدرال رزرو) بر کاهش حمایت از سیاست های پولی به منظور بهبود وضعیت اقتصادی تأکید کرد. این بدان معناست که کمیته فدرال بازار باز می تواند برنامه خرید اوراق قرضه را زودتر از حد انتظار متوقف کند.

    ترس از ویروس دلتا
    گونه دلتا ویروس کرونا به سرعت از طریق انگلیس در سراسر اروپا در حال گسترش است. با وجودی که اروپایی ها به سرعت واکسینه می شوند، اما افزایش موارد جدید ابتلا فشار بر یورو را حفظ می کند. ترس از ویروس می تواند به تابستان های اروپا آسیب برساند و ممکن است مانع از رونق مجدد اقتصاد شود.

    داده های منطقه یورو و بانک مرکزی اروپا
    داده های ضعیف مربوط به تورم در منطقه یورو نیز بر یورو تأثیر داشتند. شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) کل کالاها به 1.9٪ نسبت به سال گذشته کاهش یافت، در حالی که شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) کالاهای غیرخوراکی به 0.9٪ کاهش یافت.

    تقویم اقتصادی شاخص های مدیران خرید (pmi) خدمات نهایی و جلسات باک مرکزی را نشان می دهد که می تواند انگیزه تازه ای برای بازار ایجاد کند.

    انتشار شاخص های مدیران خرید خدمات و داده های شرایط تجاری zew آلمان از رویدادهای مهم هفته آینده است. با این حال، مهم ترین رویداد برگزاری جلسه استراتژیک بانک مرکزی اروپا در روز پنجشنبه است.

    از سوی دیگر، جلسه موسسه مدیریت عرضه و فدرال ایالات متحده هفته آینده برگزار می شود. به طور کلی، این رویدادها می توانند بر جفت ارز یورو/ دلار آمریکا تأثیر منفی بگذارند.

    پیش بینی هفتگی تکنیکال یورو/ دلار آمریکا

    Screenshot_1-4-1078x516.png

    قیمت جفت ارز یورو/ دلار آمریکا در ماه گذشته به زیر میانگین متحرک ساده 200 روزه سقوط کرد و تلاشی ناموفق برای پشت سر گذاشتن از آن انجام داد. نوار صعودی جمعه نشانه های برگشت پایین با حجم مناسب را نشان می دهد. احتمال رسیدن به میانگین متحرک ساده 200 روزه (1.1930) در هفته آینده بسیار زیاد است. رسیدن به سطح بالاتر از میانگین متحرک ساده 20 روزه (1.1992) و میانگین متحرک ساده 50 روزه (1.2025) می توانند اهداف بالقوه و سطوح مقاومت باشند. در طرف مقابل، این جفت ارز ممکن است به پایین ترین سطح جمعه، در حدود 1.1800 قبل از 1.1770 و سپس 1.1740 برسد.

    با این حال، هنوز مشخص نیست که کدام یک می تواند مسیر کمترین مقاومت برای این جفت ارز باشد. بنابراین، موضع تکنیکال خنثی برای این جفت ارز در درجه اول تحت تأثیر رویدادهای اصلی خطر در هفته آینده قرار خواهد گرفت.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 07-05-2021, 11:22 AM

  • #2
    پیش بینی هفتگی پوند/ دلار آمریکا: تولید ناخالص داخلی انگلیس، ترس از ویروس و فدرال رزرو
    • پس از آن که آمار مربوط به اشتغال غیرکشاورزی ضعف در داده های بیکاری را نشان داد، ارزش پوند انگلیس افزایش یافت.
    • به طور کلی، با موضع سختگیرانه فدرال رزرو، جفت ارز پوند/ دلار آمریکا همچنان در محدوده منفی باقی مانده است.
    • تولید ناخالص داخلی و رونق مجدد اقتصاد انگلیس متغیرهای عمده ای برای تعیین مرحله بعدی این جفت ارز هستند.

    به دلیل مواضع سختگیرانه فدرال رزرو و ترس از ویروس، افزایش ارزش دلار سایر ارزهای اصلی را تحت فشار قرار می دهد. جفت ارز پوند/ دلار آمریکا برای ثبت هر گونه سود در هفته تلاش کرد و در اواسط آوریل، به نزدیک 1.3730 رسید.

    موضع سختگیرانه فدرال رزرو
    با توجه به این که کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو، زودتر از آنچه انتظار می رفت برنامه خرید اوراق قرضه را تقویت کرد، لحن فدرال رزرو سختگیرانه تر می شود. پیش از این، رابرت کاپلان از حامیان کاهش خرید اوراق قرضه بود.

    بازگشایی مجد اقتصاد انگلیس
    ساجد جاوید، وزیر بهداشت تازه منصوب شده انگلیس، مجدداً تأكید كرد كه بازگشایی اقتصاد هنوز دست نخورده باقی مانده است. با وجود افزایش اخیر تعداد موارد ابتلا به بیماری و بستری شدن در بیمارستان، او نسبت به رفع محدودیت ها در 19 جولای خوشبین است. با این حال، او هشدار داد که زمستان های آینده ممکن است برای انگلیس بدتر باشد.

    بانک انگلیس و تولید ناخالص داخلی
    پس از آن که بیلی، رئیس بانک انگلیس (boe)، در مورد چشم انداز مبارزه با افزایش تورم بحث کرد، پوند انگلیس مورد حمایت بانک انگلیس قرار گرفت. با این حال، نظرات او در مورد پیش بینی نرخ کمی منفی بود.

    تصمیم کلیدی که می تواند به طور قابل توجهی بر پوند انگلیس تأثیر بگذارد، این است که آیا دولت انگلیس در نوزدهم ژوئیه دوباره فعالیت های اقتصادی را از سر می گیرد یا تصمیم گیری در مورد آن را به تعویق می اندازد. گسترش سریع گونه دلتای ویروس می تواند باعث گسترش محدودیت های کرونایی شود. با وجودی که 2/3 از مردم واکسینه شده اند، نوع جدید ویروس کشنده تر است و ممکن است مانع بازگشایی مجدد فعالیت های اقتصادی شود. بنابراین، تولید ناخالص داخلی ماهانه انگلیس می تواند یک رویداد جدی در هفته آینده باشد که می تواند انگیزه تازه ای برای بازار ایجاد کند.

    از سوی دیگر، صورتجلسه جلسات فدرال رزرو و نظرسنجی موسسه مدیریت عرضه (ism) نیز می تواند نوساناتی را در این جفت ارز ایجاد کند.

    پیش بینی هفتگی تکنیکال پوند/ دلار آمریکا

    Screenshot_2-1-1078x516.png

    نمودار 4 ساعته پوند/ دلار آمریکا با بسته شدن بالاتر از میانگین متحرک ساده 20 دوره ای، بازگشت بسیار خوبی را نشان می دهد. این حجم با افزایش قیمت نیز افزایش می یابد که نشان دهنده پتانسیل صعودی بیشتر است. در نمودار روزانه، قیمت توسط میانگین متحرک ساده 200 روزه و سطح پایین ماه آوریل محافظت می شود. با این حال، میانگین متحرک ساده 200 روزه بدون تغییر است که نشان دهنده خنثی بودن این جفت ارز است. علاوه بر این، میانگین های متحرک ساده 20 و 50 روزه بسیار نزدیک به یکدیگر و نسبت به موضع صعودی خنثی هستند.
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 07-05-2021, 12:34 PM

    نظر


    • #3
      پیش بینی هفتگی جفت ارز آزی/ دلار آمریکا: آیا روند صعودی ادامه خواهد داشت؟
      • جفت ارزهای آزی/ دلار آمریکا برخی از زیان ها را در پایان هفته کاهش داد.
      • اشتغال غیرکشاورزی از این جفت ارز حمایت می کند.
      • مهم ترین رویدادهای هفته آتی برگزاری جلسات بانک ذخائر استرالیا و فدرال رزرو و نظرسنجی موسسه مدیریت عرضه ایالات متحده است.

      جفت ارز آزی/ دلار آمریکا به زیر سطح روانشناسی 0.7500 سقوط کرد و به پایین ترین سطح 21 دسامبر، در محدوده 0.7445 رسید. روند نزولی ناشی از اظهارات هفته گذشته پاول، رئیس فدرال رزرو، بود که باعث افزایش ارزش دلار به صورت فراگیر شد. با این حال، گزارش اشتغال غیرکشاورزی برای ایالات متحده منتشر شد و باعث وارونگی روند بازار شد. با وجودی که این جفت ارز در وضعیت ناطلوبی بسته شد، اما در پایان روز، پیشنهادات خوبی برای آن ارائه شد.

      کارفرمایان توانستند 850 هزار شغل جدید در اقتصاد ایالات متحده اضافه کنند که بالاترین میزان از آگوست سال 2020 بوده است.

      با وجود افزایش شدید در اشتغال، نرخ بیکاری به 5.9٪ افزایش یافت. این افزایش ناشی از اقدامات اشتغال خانوار است که به 18 هزار نفر کاهش یافته است. بنابراین، اگرچه میزان نیروی کار افزایش یافته است، اما کاهش بیکاری زمان بیشتری خواهد برد.

      با وجود انتشار آمار ناامید کننده بیکاری، ارزش این جفت ارز از پایین ترین سطح در 8 ماه گذشته افزایش یافت. افزایش فرصت های شغلی نمی تواند به ادامه روند افزایش ارزش دلار کمک کند. این جفت ارز برخی از زبان هفتگی خود را جبران کرده است.

      جلسه بانک ذخائر استرالیا در هفته آینده نیز می تواند بر روند نوسانات این جفت ارز اثر داشته باشد. در اینجا لازم به ذکر است که روز دوشنبه، 5 جولای، سطوح تجارت آمریکا بسته خواهد شد. ایالات متحده به برگزاری جشن تعطیلات عمومی (روز استقلال) ادامه خواهد داد. به معنای واقعی کلمه روز بعد، در آغاز به کار بازار آسیا در روز سه شنبه، بانک ذخائر استرالیا حکم خود را در مورد چشم انداز سیاست های پولی اعلام می کند. برای معامله گران آزی/ دلار آمریکا، این بدان معناست که این جفت ارز ممکن است در آینده نزدیک نوسانات بیشتری را نشان دهد. از طرف دیگر، نظرسنجی موسسه مدیریت عرضه ایالات متحده و صورتجلسات فدرال رزرو نیز از رویدادهای مهم هفته آینده است که می تواند انگیزه تازه ای برای بازار ایجاد کند.

      پیش بینی تکنیکال هفتگی آزی/ دلار آمریکا

      Screenshot_3-1-1078x516.png
      نوار صعودی در نمودار روزانه علائم معکوس پایین با حجم سالم را نشان می دهد.

      لازم است تا سطح مقاومت 0.7550 پاک شده و در بالای سطح باقی بماند تا روند صعودی را حفظ کند. علاوه بر این، میانگین متحرک ساده 20 روزه در حدود 0.7600 می تواند به عنوان سطح مقاومت دیگری عمل کند. با این حال، می توان اصلاح ملایم روند صعودی جمعه در روز دوشنبه و سه شنبه را مشاهده کرد که می تواند فرصت های خرید جدیدی را فراهم کند.

      نظر

      پردازش ...
      X