اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس 31 مه تا 4 ژوئن

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس 31 مه تا 4 ژوئن

    شاخص مدیران خرید و اشتغال غیرکشاورزی ایالات متحده در کانون توجه

    ابتلا به بیماری کووید به تدریج روندی نزولی به خود گرفته است. ایالات متحده و انگلیس به شدت در حال رشد هستند و اروپا نیز نشانه هایی از بهبود را نمایان کرده است. این هفته به بررسی شاخص مدیران خرید و اشتغال غیرکشاورزی می پردازیم. منطقه یورو و آلمان نیز اطلاعات مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده و کانادا داده های مربوط به تولید ناخالص داخلی و آمار اشتغال را منتشر می کنند.

    در آلمان، تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول با برآورد 1.8-% کاهش یافت. اقتصاد فرانسه در سه ماهه چهارم با افت ناچیز 0.1 درصدی روبرو شد.

    گرتجان وليگه، عضو بانك انگلستان، اظهار داشت كه می توان مسئله افزايش نرخ را تا سال آينده مورد بررسی قرار داد. این اظهارات باعث افزایش ارزش پوند در روز پنجشنبه شد.

    در ایالات متحده، برآورد دوم تولید ناخالص داخلی برای سه ماهه اول بدون تغییر در 6.4٪ باقی بود که برآورد اولیه را تأیید کرد. مطالبات بیکاری از 444 هزار به پایین ترین سطح پس از دوران گسترش بیماری کووید، یعنی 406 هزار رسید. شاخص هزینه مصرف شخصی (pce)، شاخص تورم مورد نظر فدرال رزرو، در ماه آوریل، از 2.2% به 3.6٪ افزایش یافت. اگر سرمایه گذاران عقیده داشته باشند که فدرال رزرو بازکاهش تسهیلات کمّی زودتر از موعد را مورد بررسی قرار می دهد، ممکن است ارزش دلار افزایش یابد.
    1. شاخص قیمت مصرف کننده آلمان: دوشنبه. تورم آلمان در ماه آوریل به 0.7٪ افزایش یافت که بالاتر از پیش بینی 0.5٪ بود. انتظار می رود که شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) در ماه مه به 0.3٪ کاهش یابد.
    2. گزارش تورم مربوط به منطقه یورو: سه شنبه، 12:30. در ماه های اخیر، تورم منطقه یورو شتاب گرفته است. پیش بینی می شود که شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) کل کالاها برای ماه مه به 1.9٪ افزایش یابد و انتظار می رود که شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) کالاهای غیرخوراکی تا 0.9٪ افزایش یابد.
    3. تولید ناخالص داخلی کانادا: سه شنبه، 16:00. کانادا اطلاعات مربوط به تولید ناخالص داخلی خود را به صورت ماهانه منتشر می کند. پیش بینی می شود پس از رشد ضعیف 0.4 درصدی در ماه مارس، اقتصاد در ماه آوریل 1.0% رشد کند.
    4. شاخص مدیران خرید (pmi) تولید موسسه مدیریت عرضه (ism) ایالات متحده: سه شنبه، 17:30. تولید همچنان رشد قابل توجهی دارد. انتظار می رود که شاخص مدیران خرید بدون تغییر، در 61.5 باقی بماند. سطح 50 خنثی محدوده رکود را از رشد متمایز می سازد.
    5. شاخص مدیران خرد (pmi) خدمات موسسه مدیریت عرضه (ism) ایالات متحده: پنجشنبه، 17:30. پیش بینی می شود که شاخص مدیران خرید در ماه مه، از 62.7 به 62.9 صعود کند.
    6. گزارش مربوط به اشتغال ایالات متحده: جمعه، 16:00. با برآورد 621 هزار، در مقایسه با 266 هزار مورد قبلی، بازار در حال پیش بینی گزارشی قوی برای اشتغال غیرکشاورزی (nfp) برای ماه مه است. انتظار می رود نرخ بیکاری از 6.1٪ به 5.9٪ کاهش یابد. با این حال، پیش بینی می شود که رشد دستمزدها پس از برآورد 0.3٪+، به 0.4-٪ برسد.
    7. گزارش مربوط به اشتغال کانادا: جمعه، 16:00. اقتصاد در ماه آوریل، 207.1 هزار شغل را از دست داد و اکنون منتظر انتشار داده های مربوط به ماه مه هستیم. انتظار می رود نرخ بیکاری در ماه مه از 8.1 درصد به 8.2 درصد افزایش یابد.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 05-31-2021, 11:35 AM

  • #2
    پیش بینی جفت ارز یورو/ دلار آمریکا 31 مه تا 4 ژوئن

    سرمایه گذاران به داده های مربوط به شاخص مدیران خرید و تورم چشم دوخته اند

    هفته گذشته، جفت ارز یورو/ دلار آمریکا تقریباً بدون تغییر بود، و هفته را پایین تر از حد 1.22 به پایان رساند. در هفته پیش رو، اطلاعات مربوط به شش شاخص منتشر می شود. در اینجا، به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای یورو/ دلار آمریکا اشاره می کنیم.

    در آلمان، تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول با برآورد 1.8-% کاهش یافت. شاخص وضعیت تاری Ifo در ماه مه، از 96.6 به 99.2 بهبود یافت. با این حال، شاخص وضعیت مصرف کننده GfK همچنان در محدوده منفی فرو رفته است و در ماه مه، به 7.0- رسید. اقتصاد فرانسه در سه ماهه چهارم، با افت ناچیز 0.1 درصدی روبرو شد.

    در ایالات متحده، ضریب اطمینان مصرف کننده هیئت کنفرانس در ماه مه، در 117.2 ثابت ماند. این میزان تا حدی کمتر از 117.5 در ماه آوریل بود. برآورد دوم تولید ناخالص داخلی برای سه ماهه اول بدون تغییر در 6.4٪ باقی بود که برآورد اولیه را تأیید کرد. مطالبات بیکاری از 444 هزار به پایین ترین سطح پس از دوران گسترش بیماری کووید، یعنی 406 هزار رسید. سفارشات کالاهای بادوام با برآورد 1.3%- در ماه آوریل، دومین کاهش در سه ماه گذشته، ناامیدکننده بود.

    شاخص هزینه مصرف شخصی (PCE)، شاخص تورم مورد نظر فدرال رزرو، در ماه آوریل، از 2.2% به 3.6٪ افزایش یافت. اگر سرمایه گذاران عقیده داشته باشند که فدرال رزرو باز کاهش تسهیلات کمّی زودتر از موعد را مورد بررسی قرار می دهد، ممکن است ارزش دلار افزایش یابد.
    1. شاخص قیمت مصرف کننده آلمان: دوشنبه. تورم آلمان در ماه آوریل به 0.7٪ افزایش یافت که بالاتر از پیش بینی 0.5٪ بود. انتظار می رود که شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در ماه مه به 0.3٪ کاهش یابد.
    2. داده های پولی: دوشنبه، 11:30. عرضه پول M3 در ماه مارس، از 12.3 به 11.6 درصد کاهش یافت. پیش بینی می شود روند نزولی در ماه آوریل با پیش بینی 9.5 درصد ادامه یابد. وام های خصوصی در ماه مارس به 3.3٪ افزایش یافت و تخمین مربوط به ماه آوریل 3.5٪ است.
    3. شاخص مدیران خرید نهایی تولید: سه شنبه، 10:25. تولید در منطقه یورو همچنان رشد قابل توجهی را نشان می دهد. انتظار می رود برآورد نهایی برای ماه آوریل برآورد اولیه را تأیید کند، که در آلمان 64.0، در منطقه یورو 62.8 و در فرانسه 59.2 بود. سطح 50 خنثی محدوده رکود را از رشد متمایز می سازد.
    4. گزارش مربوط به تورم: سه شنبه، 12:30. در ماه های اخیر، تورم منطقه یورو شتاب گرفته است. پیش بینی می شود که شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) کل کالاها برای ماه مه به 1.9٪ افزایش یابد و انتظار می رود که شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) کالاهای غیرخوراکی تا 0.9٪ افزایش یابد.
    5. شاخص مدیران خرید (PMI) نهایی خدمات: پنجشنبه، 10:25. بخش خدمات همچنان رشد خوبی را نشان می دهد. برآوردهای اولیه در آلمان به 52.8، در منطقه یورو به 55.1 و در فرانسه به 56.6 رسیده است. انتظار می رود که برآوردهای نهایی برآوردهای اولیه را تأیید کنند.
    6. شاخص خرده فروشی منتطقه یورو: جمعه، 12:30. شاخص خرده فروشی در ماه مارس به 2.7% افزایش داشت. آیا در ماه آوریل، شاهد رشد دیگری خواهیم بود؟

    نمودار روزانه جفت ارز یورو/ دلار آمریکا با حدود حمایت و مقاومت روی آن:

    EURUSD_May31-June4png.-1-1-2.png

    حدود تکنیکال از بالا به پایین:
    1.2412 (ذکر شده در هفته قبل9 حد مقاومت ماهانه بسیار مهمی است.
    بعدی 1.2303 است.
    پس از سقوط شدید جفت ارز یورو/ دلار آمریکا در روز چهارشنبه، 1.2242 سطح مقاومت را به خود اختصاص داده است.
    1.2123 اولین سطح حمایت است.
    در اوایل ماه مه که ارزش یورو شروع به افزایش کرد، 1.2065 سطح حمایت را به خود اختصاص داد.
    در حال حاضر، 1.1961 حد نهایی است.


    چشم انداز مشخصی در مورد جفت ارز یورو/ دلار آمریکا پیش بینی نمی شود

    با ادامه روند واکسیناسیون، بیماری کووید در اروپای غربی به آرامی در حال عقب نشینی است. در ایالات متحده، نرخ بالای تورم در روز جمعه می تواند حدس و گمان ها درباره کاهش ارزش را تجدید کند، که ممکن است باعث افزایش ارزش دلار آمریکا شود.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 05-31-2021, 10:16 AM

    نظر


    • #3
      پیش بینی جفت ارز پوند/ دلار آمریکا 31 مه تا 4 ژوئن

      گزارشات مربوط به شاخص مدیران خرید در کانون توجه

      هفته گذشته، جفت ارز پوند/ دلار آمریکا با رشد ناچیزی همراه بود، و ارزش این جفت ارز برای چهارمین هفته متوالی افزایش یافت. در هفته پیش رو، اطلاعات مربوط به چهار شاخص منتشر می شود. در اینجا، به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای پوند/ دلار آمریکا اشاره می کنیم.

      در انگلیس، وام خالص بخش دولتی در ماه مه، از 27.3 به 31.0 میلیارد پوند افزایش یافت. شاخص فروش تحقق یافته کنفدراسیون صنعت انگلیس پس از یک دوره طولانی افت، دومین افزایش متوالی را تجربه کرد. برآورد 18 مربوط به ماه مه تا حدی کمتر از برآورد قبلی 20 بود.

      گرتجان وليگه، عضو بانك انگلستان، اظهار داشت كه می توان مسئله افزايش نرخ را تا سال آينده مورد بررسی قرار داد. این اظهارات باعث افزایش ارزش پوند در روز پنجشنبه شد.

      در ایالات متحده، ضریب اطمینان مصرف کننده هیئت کنفرانس در ماه مه، در 117.2 ثابت ماند. این میزان تا حدی کمتر از 117.5 در ماه آوریل بود. برآورد دوم تولید ناخالص داخلی برای سه ماهه اول بدون تغییر در 6.4٪ باقی بود که برآورد اولیه را تأیید کرد.

      مطالبات بیکاری از 444 هزار به پایین ترین سطح پس از دوران گسترش بیماری کووید، یعنی 406 هزار رسید. سفارشات کالاهای بادوام با برآورد 1.3%- در ماه آوریل، دومین کاهش در سه ماه گذشته، ناامیدکننده بود.

      شاخص هزینه مصرف شخصی (pce)، شاخص تورم مورد نظر فدرال رزرو، در ماه آوریل، از 2.2% به 3.6٪ افزایش یافت. اگر سرمایه گذاران عقیده داشته باشند که فدرال رزرو باز کاهش تسهیلات کمّی زودتر از موعد را مورد بررسی قرار می دهد، ممکن است ارزش دلار افزایش یابد.
      1. شاخص مدیران خرید (pmi) تولید: سه شنبه، 12:00. بخش تولید همچنان به رشد خود ادامه می دهد و شاخص مدیران خرید در ماه آوریل، به 60.9 افزایش یافت. انتظار می رود که شاخص مدیران خرید، با اتفاق نظر 66.1، در ماه مه به شدت افزایش یابد. سطح 50 خنثی محدوده رکود را از رشد متمایز می سازد.
      2. وام خالص به افراد: چهارشنبه، 12:00. سطوح اعتباری در ماه آوریل، از 4.9 به 11.3 میلیارد پوند افزایش یافت. این میزان برای ماه مه 7.4 میلیارد پوند تخمین زده می شود.
      3. شاخص مدیران خرید (pmi) خدمات: پنجشنبه، 12:00. با رونق مجدد اقتصاد انگلیس، فعالیت های تجاری افزایش یافته است. شاخص مدیران خرید در ماه آوریل به 61.8 افزایش یافت و برآورد یکسانی برای ماه مه پیش بینی می شود.
      4. شاخص مدیران خرید (pmi) ساخت و ساز: جمعه، 12:00. بخش ساخت و ساز همچنان رشد قابل توجهی را نشان می دهد. شاخص مدیران خرید در ماه آوریل به 61.6 رسید و پیش بینی می شود که در ماه مهف تا 62.3 افزایش یابد.

      نمودار روزانه جفت ارز پوند/ دلار آمریکا با حدود حمایت و مقاومت روی آن:

      GBPUSD_May31-June4png.-1-1-1.png

      حدود تکنیکال از بالا به پایین:
      از ژوئن 2016، 1.4387 سطح مقاومت را به خود اختصاص داده است.
      بعدی 1.4310 است.
      1.4231 حد مقاومت بعدی است.
      1.4154 سطح حمایت فعلی است.
      بعدی 1.4075 (ذکر شده در هفته قبل) است.
      از اوائل ماه مه، 1.3998 سطح حمایت را فراهم کرده است.
      در حال حاضر، 1.3919 سطح حمایت نهایی است.

      چشم انداز روشنی در مورد جفت ارز پوند/ دلار آمریکا پیش بینی می شود

      پوند در سطوح بالا باقی مانده و با بهبود وضعیت اقتصادی، در بانک انگلیس، اتخاذ سیاست سختگیرانه ای مطرح می شود که می تواند باعث افزایش ارزش پوند شود.
      فایل های پیوست شده

      نظر


      • #4
        پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا 31 مه تا 4 ژوئن

        آیا تولید ناخالص داخلی کانادا باعث افزایش ارزش دلار این کشور می شود؟

        با باقی ماندن جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا در محدوده 1.20، هفته گذشته ارزش دلار کانادا تقریبا تغییری نکرد. در هفته پیش رو، اطلاعات مربوط به چهار شاخص، شامل تولید ناخالص داخلی، منتشر می شود. در اینجا، به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای دلار آمریکا/ دلار کانادا اشاره می کنیم.

        هفته گذشته، هیچ داده رده اولی در کانادا منتشر نشد.

        در ایالات متحده، ضریب اطمینان مصرف کننده هیئت کنفرانس در ماه مه، در 117.2 ثابت ماند. این میزان تا حدی کمتر از 117.5 در ماه آوریل بود. برآورد دوم تولید ناخالص داخلی برای سه ماهه اول بدون تغییر در 6.4٪ باقی بود که برآورد اولیه را تأیید کرد.

        مطالبات بیکاری از 444 هزار به پایین ترین سطح پس از دوران گسترش بیماری کووید، یعنی 406 هزار رسید. سفارشات کالاهای بادوام با برآورد 1.3%- در ماه آوریل، دومین کاهش در سه ماه گذشته، ناامیدکننده بود.

        شاخص هزینه مصرف شخصی (PCE)، شاخص تورم مورد نظر فدرال رزرو، در ماه آوریل، از 2.2% به 3.6٪ افزایش یافت. اگر سرمایه گذاران عقیده داشته باشند که فدرال رزرو باز کاهش تسهیلات کمّی زودتر از موعد را مورد بررسی قرار می دهد، ممکن است ارزش دلار افزایش یابد.
        1. حساب جاری: سه شنبه، 16:00. کانادا از سال 2008 مازاد حساب جاری را ارسال نکرده است. برآورد مربوط به سه ماهه اول سال 2021 8.3- میلیارد دلار کانادا است.
        2. تولید ناخالص داخلی: سه شنبه، 16:00. کانادا اطلاعات مربوط به تولید ناخالص داخلی خود را به صورت ماهانه منتشر می کند. پیش بینی می شود پس از رشد ضعیف 0.4 درصدی در ماه مارس، اقتصاد در ماه آوریل 1.0% رشد کند.
        3. گزارش مربوط به اشتغال: جمعه، 16:00. جمعه، 16:00. اقتصاد در ماه آوریل، 207.1 هزار شغل را از دست داد و اکنون منتظر انتشار داده های مربوط به ماه مه هستیم. انتظار می رود نرخ بیکاری در ماه مه از 8.1 درصد به 8.2 درصد افزایش یابد.
        4. شاخص مدیران خرید (PMI) Ivey: جمعه، 18:00. شاخص مدیران خرید در ماه آوریل از 72.9 به 60.6 کاهش یافت. اکنون، منتظر انتشار داده های مربوط به ماه مه هستیم.

        نمودار روزانه جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا با حدود حمایت و مقاومت روی آن:

        USDCAD_May31-June4png.-1-1-1.png

        حدود تکنیکال از بالا یه پایین:
        از اوائل ماه مه، 1.2267 سطح مقاومت را به خود اختصاص داده است.
        بعدی 1.2205 است.
        در اواخر هفته، 1.2136 تجربه شد.
        1.2074 حد فعلی حمایت است.
        1.2005 از سطح نمادین 1.20 محافظت می کند.
        از سال 2015، 1.1943 سطح حمایت را به خود اختصاص داده است.
        در حال حاضر، 1.1874 (ذکر شده در هفته قبل) حد نهایی حمایت است.

        چشم انداز مشخصی در مورد جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا پیش بینی نمی شود
        هفته گذشته، دلار کانادا رشد چندانی نداشت، اما در سه ماهه دوم، رشد چشمگیری نشان داده است. با ادامه پیشرفت اقتصاد ایالات متحده، هرگونه اشاره به کاهش قیمت از طرف فدرال رزرو می تواند دلار آمریکا را تقویت کند.

        نظر

        پردازش ...
        X