اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس 19-23 آوریل- بانک های مرکزی، تورم در کانون توجه

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس 19-23 آوریل- بانک های مرکزی، تورم در کانون توجه

    با افزایش هزینه های مصرف کننده در ماه مارس، اقتصاد ایالات متحده همچنان در حال بهبود است. منطقه یورو همچنان با گسترش بیماری کووید-19 دست به گریبان است و در بسیاری از مناطق اروپای غربی، محدودیت های کرونایی اجرا می شود. در انگلیس، تزریق موفقیت آمیز واکسن منجر به کاهش بیشتر محدودیت های کرونایی شده است.

    در هفته آینده، بانک مرکزی اروپا و بانک کانادا جلسات سیاست گذاری خود را برگزار می کنند. انگلیس اطلاعات مهم مربوط به تورم و اشتغال را منتشر می کند.

    شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) منطقه یورو از 0.9% در ماه فوریه، به 1.3% در ماه مارس رشد داشت. تورم زیر 2% هدف بانک مرکزی اروپا باقی مانده، اما در حال رشد است.

    در انگلیس، شاخص های مدیران خرید (pmi) حاکی از رشد اقتصادی قوی بودند. شاخص مدیران خرید (pmi) خدمات از 49.5 به 56.3 رسید. این میزان به خوبی در محدوده رشد، بالاتر از سطح 50 قرار داشت. شاخص مدیران خرید (pmi) ساخت و ساز از 53.3 به 61.7 رسید. این میزان نشان دهنده قوی ترین نرخ رشد ساخت و ساز از سپتامبر 2014 است.

    نظرسنجی سه ماهه چشم انداز تجاری بانک کنادا نشان می دهد که رویکرد تجاری همچنان رو به بهبود است. شرکت ها عدم اطمینان کمتری را نسبت به بیماری همه گیر کووید-19 و افزایش تقاضا از سطوح پایین را گزارش کردند. همچان، روند بهبود متغیر است. گزارش اشتغال پردازش خودکار داده ها (adp) با 634.8 هزار شغل جدید در ماه مارس، افزایش یافت.

    در ایالات متحده، شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) در ماه مارس افزایش یافت، اما دلار آمریکا واکنشی نشان نداد. شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) کل کالاها از 0.4% به 0.6% و شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) کالاهای غیرخوراکی از 0.1 به 0.3 افزایش یافت. شاخص خرده فروشی در ماه مارس افزایش یافت- خرده فروشی کل کالاها 9.8٪ بود و برآورد مربوط به کالاهای غیرخوراکی 8.4٪ افزایش یافت، که بسیار بالاتر از پیش بینی بود.
    1. اعلام بودجه کانادا: دوشنبه. دولت جاستین ترودو اولین بودجه خود را طی دو سال منتشر می کند. انتظار می رود دولت برای تقویت بهبود اقتصادی متعهد به هزینه کردن ده ها میلیارد دلار شود، زیرا دولت احتمالا به انتخابات امسال چشم دوخته است.
    2. گزارش اشتغال انگلیس: سه شنبه، 10:30. رشد دستمزدها در سطوح بالایی بوده است. در ماه ژانویه، رشد دستمزد 4.8٪ و تخمین مربوط به ماه فوریه 4.7٪ بوده است. تغییر مدعی در ماه فوریه به 86.6 هزار رسید و انتظار می رود در ماه مارس، به 24.5 هزار کاهش یابد.
    3. تورم انگلیس: چهارشنبه، 10:30. با کاهش محدودیت های کرونایی، انتظار می رود تورم روند صعودی خود را ادامه دهد. پیش بینی می شود که شاخص قیمت مصرف کننده کل کالاها از 0.4% به 0.8٪ در ماه مارس افزایش یابد، در حالی که انتظار می رود شاخص قیمت مصرف کننده کالاهای غیرخوراکی از 0.9٪ به 1.1٪ برسد.
    4. گزارش تورم کانادا: چهارشنبه، 17:00. روند بهبودی در حال پیشرفت است، اما شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) بسیار پایین تر از هدف 2% بانک کانادا است. اکنون، منتظر انتشار گزارش تورم کل کالاها و کالاهای غیرخوراکی برای ماه مارس هستیم.
    5. تصمیم گیری در مورد نرخ بانک کانادا: چهارشنبه، 18:30. با بهبود چشم انداز اقتصادی سریعتر از آنچه پیش بینی می شود، بانک کانادا می تواند کاهش تسهیلات کمّی را در جلسه آینده اعلام کند. در این صورت، بانک کانادا اولین بانک مرکزی گروه g-7 خواهد بود که از زمان شیوع بیماری کووید-19 سیاست های سختگیرانه تری را اعمال کرده است.
    6. تصمیم گیری در مورد نرخ بانک مرکزی اروپا: پنجشنبه، 16:15. انتظار می رود بانک مرکزی اروپا سیاست فعلی خود را حفظ کند. بازار بر بیانیه مربوط به نرخ متمرکز خواهد شد و به دنبال هرگونه اظهار نظر در مورد تورم یا برنامه همه گیر اضطراری است.
    7. شاخص مدیران خرید (pmi) تولید ایالات متحده: جمعه، 18:15. با ثبت 59.1 برای شاخص مدیران خرید در ماه فوریه، تولید همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد. پیش بینی مربوط به ماه مارس 60.6 است. سطح 50 محدوده رکود را از رشد متمایز می کند.

  • #2
    پیش بینی جفت ار یورو/ دلار آمریکا 19-23 آوریل- افزایش ارزش یورو نزدیک به 1.20

    جفت ارز یورو/ دلار آمریکا یک هفته قدرتمند دیگر را تجربه کرد و 0.70٪ سود به دست آورد و به سطح 1.20 نزدیک شد. رویدادهای این هفته شامل تصمیم گیری در مورد نرخ بانک مرکزی اروپا و اعلام شاخص مدیران خرید (pmi) است. در اینجا، به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای یورو/ دلار آمریکا اشاره می کنیم.

    شاخص خرده فروشی منطقه یورو در ماه فوریه با رشد چشمگیر 3.0٪ روندی صعودی داشت. این میزان بالاترین سطح در 7 ماه گذشته است. شاخص اقتصادی zew آلمان عملکرد خوبی نداشت و در ماه آوریل، از 76.6 به 70.7 سقوط کرد. این میزان بسیار پایین تر از تخمین 79.1 بود. شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) منطقه یورو از 0.9% در ماه فوریه، به 1.3% در ماه مارس رشد داشت.

    در ایالات متحده، شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) در ماه مارس افزایش یافت، اما دلار آمریکا واکنشی نشان نداد. شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) کل کالاها از 0.4% به 0.6% و شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) کالاهای غیرخوراکی از 0.1 به 0.3 افزایش یافت. شاخص خرده فروشی در ماه مارس افزایش یافت- خرده فروشی کل کالاها 9.8٪ بود و برآورد مربوط به کالاهای غیرخوراکی 8.4٪ افزایش یافت، که بسیار بالاتر از پیش بینی بود.
    1. تصمیم گیری در مورد نرخ بانک مرکزی اروپا: پنجشنبه، 16:15. انتظار می رود بانک مرکزی اروپا سیاست فعلی خود را حفظ کند. بازار بر بیانیه مربوط به نرخ متمرکز خواهد شد و به دنبال هرگونه اظهار نظر در مورد تورم یا برنامه همه گیر اضطراری است.
    2. شاخص های مدیران خرید: 10:00. بخش تولید همچنان به رشد خود ادامه می دهد. آلمان پیشگام است و تخمین شاخص مدیران خرید (pmi) تولید مربوط به ماه آوریل 65.8 است. برآورد مربوط به منطقه یورو 62.0 است. بخش خدمات به دلیل ادامه محدودیت های کرونایی در اروپای غربی، عقب مانده است. این تخمین برای آلمان 51.1 و برای منطقه یورو 49.1 است. سطح 50 محدوده رکود را از رشد متمایز می کند.

    نمودار روزانه جفت ارز یورو/ دلار آمریکا با حدود حمایت و مقاومت روی آن:

    EURUSD_April19-231-1-1-1.png
    حدود تکنیکال از بالا به پایین:

    با سطح مقاومت 1.2258، سطح ماهانه ای مهم، آغاز می کنیم.
    از ابتدای ماه مارس، 1.2089 حد مقاومتی قوی بوده است.
    1.1994 حد مقاومت فعلی است.
    1.1849 (ذکر شده در هفته قبل) اولین سطح حمایت است.
    بعدی 1.1784 است.
    از نوامبر 2020، 1.1664 سطح حمایت را به خود اختصاص داده است.
    در حال حاضر، 1.1585 سطح حمایت نهایی است.

    چشم انداز مشخصی در مورد جفت ارز یورو/ دلار آمریکا پیش بینی نمی شود

    اخیراً، یورو رشد چشمگیری داشته است، اما نتوانسته است از سطح 1.20 عبور کند. منطقه یورو همچنان با گسترش ویروس کرونا دست به گریبان است، اما انتظار می رود پس از عملکرد نامناسبی که تاکنون در زمینه توزیع واکسن داشته است، سرعت تزریق واکسن افزایش یابد.

    فایل های پیوست شده

    نظر


    • #3
      پیش بینی جفت ارز پوند/ دلار آمریکا 19-23 آوریل 2021- رسیدن پوند به سطح 1.38


      هفته گذشته، جفت ارز پوند/ دلار آمریکا نزدیک به 1 درصد صعود کرد و زیان های یک هفته قبل را جبران کرد. در هفته آتی، پنج رویداد در پیش داریم. در اینجا، به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای پوند/ دلار آمریکا اشاره می کنیم.

      نظرسنجی سه ماهه چشم انداز تجاری بانک کانادا نشان می دهد که رویکرد تجاری همچنان رو به بهبود است. گزارش اشتغال پردازش خودکار داده ها (ADP) با 634.8 هزار شغل جدید در ماه مارس، افزایش یافت.

      در انگلیس، اقتصاد در ماه فوریه با رشد متوسط 0.4 درصدی روبرو شد. تولید کارخانه ای با رشد 1.3% در ماه فوریه رونق گرفت، که بسیار بالاتر از برآورد 0.5% بود.

      در ایالات متحده، شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در ماه مارس افزایش یافت، اما دلار آمریکا واکنشی نشان نداد. شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) کل کالاها از 0.4% به 0.6% و شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) کالاهای غیرخوراکی از 0.1 به 0.3 افزایش یافت. شاخص خرده فروشی در ماه مارس افزایش یافت- خرده فروشی کل کالاها 9.8٪ بود و برآورد مربوط به کالاهای غیرخوراکی 8.4٪ افزایش یافت، که بسیار بالاتر از پیش بینی بود.
      1. گزارش اشتغال: سه شنبه، 10:30. رشد دستمزدها در سطوح بالایی بوده است. در ماه ژانویه، رشد دستمزد 4.8٪ و تخمین مربوط به ماه فوریه 4.7٪ بوده است. تغییر مدعی در ماه فوریه به 86.6 هزار رسید و انتظار می رود در ماه مارس، به 24.5 هزار کاهش یابد.
      2. تورم انگلیس: چهارشنبه، 10:30. با کاهش محدودیت های کرونایی، انتظار می رود تورم روند صعودی خود را ادامه دهد. پیش بینی می شود که شاخص قیمت مصرف کننده کل کالاها از 0.4% به 0.8٪ در ماه مارس افزایش یابد، در حالی که انتظار می رود شاخص قیمت مصرف کننده کالاهای غیرخوراکی از 0.9٪ به 1.1٪ برسد.
      3. انتظارات سفارش صنعتی کنفدراسیون صنعت انگلیس: پنجشنبه، 13:30. انتظار می رود حجم سفارشات فروش برای اولین بار در دو سال گذشته افزایش یابد، و تخمین مربوط به ماه آوریل 3 است. در ماه مارس، شاخص به 5- واحد رسیده است.
      4. ضریب اطمینان مصرف کننده GfK: جمعه، 02:31. مصرف کننده انگلیس همچنان بدبین است، اما این شاخص در حال بهبود است. برآورد مربوط به ماه مارس به 16- رسید و اتفاق نظر مربوط به ماه آوریل 12- اعلام شد.
      5. شاخص خرده فروشی: جمعه، 10:30. شاخص خرده فروشی با افزایش 2.1 درصدی در ماه فوریه مجددا افزایش داشت. تخمین مربوط به ماه مارس 1.5% است.
      6. شاخص مدیران خرید تولید: جمعه، 12:00. تولید همچنان رشد شدیدی را نشان می دهد، کاملاً بالاتر از سطح 50 که محدوده رکود را از رشد جدا می کند. پیش بینی مربوط به ماه آوریل 59.0 است.
      7. شاخص مدیران خرید خدمات: جمعه، 12:00. شاخص خدمات در ماه فوریه به محدوده رشد بازگشته و از 49.7 به 56.8 افزایش یافت. انتظار می رود روند صعودی در ماه مارس با برآورد 58.6 ادامه یابد.

      نمودار روزانه جفت ارز پوند/ دلار آمریکا با حدود حمایت و مقاومت روی آن:

      GBPUSD_April19-231-1-1-1.png

      حدود تکنیکال از بالا به پایین:

      با سطح مقاومت 1.4036 آغاز می کنیم.
      بعدی 1.3944 است.
      پس از استمرار زیان های شدید پوند در هفته گذشته، 1.3824 سطح مقاومت را به خود اختصاص داده است.
      1.3699 حد فعلی حمایت است.
      در حال حاضر، 1.3582 (ذکر شده در هفته قبل) سطح حمایت نهایی است.


      چشم انداز مشخصی در مورد جفت ارز پوند/ دلار آمریکا پیش بینی نمی شود

      با ثبت ارقام بالای مربوط به اشتغال و شاخص خرده فروشی، اقتصاد ایالات متحده همچنان به بهبودی فزاینده خود ادامه می دهد. با تصمیم دولت مبنی بر رفع بیشتر محدودیت های کرونایی، اقتصاد انگلیس نیز در مسیر درست پیشرفت قرار گرفته است.

      نظر


      • #4
        پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا 19-23 آوریل 2021- آیا بانک کانادا تسهیلات کمّی را کاهش خواهد داد؟


        هفته گذشته، جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا تغییرات چندانی نداشت. در هفته آینده، چهار رویداد اقتصادی کانادا، شامل تصمیم گیری در مورد نرخ بانك كانادا، در پیش داریم. در اینجا، به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای دلار آمریکا/ دلار کانادا اشاره می کنیم.

        نظرسنجی سه ماهه چشم انداز تجاری بانک کانادا نشان می دهد که رویکرد تجاری همچنان رو به بهبود است. شرکت ها عدم اطمینان کمتری را نسبت به بیماری همه گیر کووید-19 و افزایش تقاضا از سطوح پایین را گزارش کردند. همچنان، روند بهبود متغیر است.

        فروش کارخانه ای در ماه فوریه با افت 1.6 درصدی روبرو شد. گزارش اشتغال پردازش خودکار داده ها (adp) با 634.8 هزار شغل جدید در ماه مارس، افزایش یافت.

        در ایالات متحده، شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) در ماه مارس افزایش یافت، اما دلار آمریکا واکنشی نشان نداد. شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) کل کالاها از 0.4% به 0.6% و شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) کالاهای غیرخوراکی از 0.1 به 0.3 افزایش یافت. شاخص خرده فروشی در ماه مارس افزایش یافت- خرده فروشی کل کالاها 9.8٪ بود و برآورد مربوط به کالاهای غیرخوراکی 8.4٪ افزایش یافت، که بسیار بالاتر از پیش بینی بود.
        1. شاخص آغاز ساخت و ساز مسکن: دوشنبه، 15:45. شروع مسکن در ماه فوریه از 282 هزار به 246 هزار کاهش یافت. اتفاق نظر مربوط به ماه مارس 254 هزار است.
        2. اعلام بودجه: دوشنبه. دولت جاستین ترودو اولین بودجه خود را طی دو سال منتشر می کند. انتظار می رود دولت برای تقویت بهبود اقتصادی متعهد به هزینه کردن ده ها میلیارد دلار شود، زیرا دولت احتمالا به انتخابات امسال چشم دوخته است.
        3. گزارش تورم کانادا: چهارشنبه، 17:00. روند بهبودی در حال پیشرفت است، اما شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) بسیار پایین تر از هدف 2% بانک کانادا است. اکنون، منتظر انتشار گزارش تورم کل کالاها و کالاهای غیرخوراکی برای ماه مارس هستیم.
        4. تصمیم گیری در مورد نرخ بانک کانادا: چهارشنبه، 18:30. با بهبود چشم انداز اقتصادی سریعتر از آنچه پیش بینی می شود، بانک کانادا می تواند کاهش تسهیلات کمّی را در جلسه آینده اعلام کند. در این صورت، بانک کانادا اولین بانک مرکزی گروه g-7 خواهد بود که از زمان شیوع بیماری کووید-19 سیاست های سختگیرانه تری را اعمال کرده است.

        نمودار روزانه جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا با حدود حمایت و مقاومت روی آن:

        USDCAD_April19-231-1-2.png
        حدود تکنیکال از بالا به پایین:

        با سطح مقاومت 1.2744 آغاز می کنیم.
        در پایان ماه مارس، 1.2640 تجربه شد.
        بعدی 1.2555 (ذکر شده در هفته قبل) است.
        1.2345 اولین سطح حمایت است.
        در حال حاضر، 1.2181 حد نهایی است.

        چشم انداز روشنی در مورد جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا پیش بینی می شود

        اقتصاد کانادا در حال تثبیت جایگاه خود است و تعداد اشتغال همچنان تحت تأثیر قرار می گیرد. اگر بانک کانادا در جلسه این هفته پیام سختگیرانه ای را به بازار بفرستد، دلار کانادا می تواند جایگاه خوبی پیدا کند.
        فایل های پیوست شده
        ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 04-20-2021, 11:16 AM

        نظر

        پردازش ...
        X