اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس 8 تا 12 مارس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس 8 تا 12 مارس

    چشم انداز هفتگی فارکس 8 تا 12 مارس- قدرت نمایی دلار آمریکا، تصمیم گیری در مورد نرخ بانک مرکزی اروپا

    اقتصاد ایالات متحده با شاخص مدیران خرید (pmi) ثابت و گزارش های مربوط به اشتغال غیرکشاورزی، به روند بهبود خود ادامه می دهد. دلار آمریكا نیز قدرت نمایی می کند و با افزایش بازدهی خزانه داری آمریكا، تقویت می شود. مهم ترین رویدادهای این هفته تصمیم گیری بانک مرکزی اروپا (ecb) و بانک کانادا در مورد نرخ ها و انتشار گزارش های مربوط به تولید ناخالص داخلی در منطقه یورو و انگلیس می باشد.

    در ماه فوریه، تورم در منطقه یورو، آلمان با 0.7٪ و منطقه یورو با 0.9٪، بالا بود. گزارش های نهایی مربوط به شاخص مدیران خرید (pmi) آلمان و منطقه یورو حاکی از رشد شدید در بخش تولید است، اما رکود در بخش خدمات را نشان می دهد. به طور ویژه، شاخص مدیران خرید (pmi) تولید آلمان با برآورد 60.7، بالا بود.

    با افزایش شاخص مدیران خرید (pmi) تولید از 54.1 به 55.1، تولید انگلستان همچنان نقطه عطفی در اقتصاد این کشور است. شاخص مدیران خرید ساخت وساز نیز با افزایش از 49.2 به 53.3، رشد کرده است. بخش خدمات با برآورد 49.5، بهبود داشت، اما همچنان در محدوده رکود باقی مانده است. سطح 50 رکود را از توسعه متمایز می سازد.

    در ایالات متحده، شاخص مدیران خرید (pmi) مربوط به ماه فوریه، در محدوده رشد باقی ماند. شاخص مدیران خرید (pmi) تولید از 58.7 به 60.8 افزایش یافت که بالاترین سطح از آگوست 2018 بوده است. شاخص مدیران خرید (pmi) خدمات از 58.7 به 55.3 کاهش یافت. این هفته با تغییر اشتغال غیرکشاورزی به پایان رسید، که با برآورد 397 هزار، و درهم شکستن تخمین 197 هزار، بسیار قابل توجه بود. نرخ بیکاری از 6.3٪ به 6.2٪ کاهش یافت.
    1. تولید ناخالص داخلی اصلاح شده منطقه یورو: امروز، 13:30. دومین برآورد رشد در سه ماهه چهارم سال 2020 0.6-% است که برآورد اولیه را تأیید می کند. عدم رشد اقتصادی را می توان ناشی از اجرای محدودیت های کرونایی سختگیرانه برای مقابله با گسترش بیماری کووید-19 دانست.
    2. گزارش مربوط به تورم ایالات متحده: چهارشنبه، 17:00. انتظار می رود تورم در ماه های آینده در ایالات متحده افزایش یابد، چون به دلیل اجرای محدودیت های کرونایی برای مقابله با بیماری کووید-19، تقاضای قابل توجهی به وجود آمده است. انتظار می رود شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) کالاهای کلی از 0.3٪ به 0.4٪ افزایش یابد، در حالی که پیش بینی می شود شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) کالاهای غیرخوراکی از 0.0٪ به 0.2٪ برسد.
    3. تصمیم گیری در مورد نرخ بانک کانادا: چهارشنبه، 18:30. انتظار می رود بانک کانادا نرخ یک شبه را در 0.25٪ حفظ کند، نرخی که از ماه مارس ثابت شده است. بیانیه سختگیرانه مربوط به نرخ باعث افزایش ارزش دلار کانادا خواهد بود.
    4. تصمیم گیری در مورد نرخ بانک مرکزی اروپا: پنجشنبه، 16:15. با توجه به افزایش بازده اوراق قرضه جهانی، بانک مرکزی اروپا جلسه سیاست گذاری سالانه خود را برگزار می کند. سرمایه گذاران با دقت به بیانیه نرخ چشم دوخته اند و به دنبال سرنخی در مورد سیاست های پولی آینده هستند.
    5. شاخص قیمت مصرف کننده آلمان: جمعه، 10:30. تورم در ماه فوریه 0.8٪ افزایش را نشان داد و پیش بینی مربوط به دومین برآورد 0.7٪ است.
    6. تولید ناخالص داخلی انگلیس: جمعه، 10:30. گزارش ماهانه تولید ناخالص داخلی در ماه دسامبر نشان می دهد که این شاخص از 2.6-% به 1.2٪ افزایش داشته است. آیا افزایش دیگری در ماه ژانویه روی خواهد داد؟
    7. گزارش اشتغال کانادا: جمعه، 17:00. بازار کار کانادا به تازگی افت کرده است و برآورد 212.8- هزار برای ماه ژانویه، یک فاجعه بود. نرخ بیکاری از 8.6٪ به 9.4٪ به شدت افزایش یافته است. اکنون منتظر انتشار داده های مربوط به ماه فوریه هستیم.

  • #2
    پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا 8 تا 12 مارس- افزایش ارزش دلار کانادا

    دلار کانادا تغییر رویه داد و رشد چشمگیری را تجربه کرد، و به این ترتیب، جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا به زیر سطح 1.27 کاهش یافت. هفته آینده سه رویداد، شامل تصمیم گیری در مورد نرخ بانك كانادا، در پیش داریم. در اینجا به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای دلار آمریکا/ دلار کانادا اشاره می کنیم.

    شاخص مدیران خرید (pmi) تولید کانادا همچنان در محدوده رشد باقی مانده است و در ماه ژانویه، از 54.4 به 54.8 افزایش یافت. اقتصاد با رشد 0.1 درصدی، رشد بسیار کمی را در ماه دسامبر نشان داد.

    در ایالات متحده ، شاخص های مدیران خرید (pmi) در ماه فوریه در محدوده رشد باقی ماندند. شاخص مدیران خرید تولید از 58.7 به 60.8 افزایش یافت که بالاترین سطح از ماه آگوست 2018 بوده است. شاخص مدیران خرید (pmi) خدمات از از 58.7 به 55.3 کاهش یافت. این هفته با تغییر اشتغال غیرکشاورزی به پایان رسید، که با برآورد 397 هزار، و درهم شکستن تخمین 197 هزار، بسیار قابل توجه بود. نرخ بیکاری از 6.3٪ به 6.2٪ کاهش یافت.


    نمودار جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا با حدود مقامت و حمایت روی آن:

    USDCAD_-Forecast-Mar.8-12_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-4.png
    1. تصمیم گیری در مورد نرخ بانک کانادا: چهارشنبه، 18:30. انتظار می رود بانک کانادا نرخ یک شبه را در 0.25٪ حفظ کند، نرخی که از ماه مارس ثابت شده است. بیانیه سختگیرانه مربوط به نرخ باعث افزایش ارزش دلار کانادا خواهد بود.
    2. گزارش مربوط به اشتغال: جمعه، 17:00. بازار کار کانادا به تازگی افت کرده است و برآورد 212.8- هزار برای ماه ژانویه، یک فاجعه بود. نرخ بیکاری از 8.6٪ به 9.4٪ به شدت افزایش یافته است. اکنون منتظر انتشار داده های مربوط به ماه فوریه هستیم.
    3. شاخص عمده فروشی: جمعه، 17:00. شاخص عمده فروشی در ماه دسامبر 1.3 درصد افت کرد، اما انتظار می رود در ماه ژانویه، با برآورد 0.4 درصد رشد کند.


    حدود تکنیکال از بالا به پایین:
    با 1.2911 آغاز می کنیم که آخرین بار در اوایل دسامبر، در سطح مقاومت دیده شده است.
    بعدی 1.2827 است.
    پس از زیان های شدید این جفت ارز در هفته گذشته، 1.2750 سطح مقاومت را حفظ کرده است.
    سطح حمایت فعلی 1.2620 است.
    از فوریه 2018، 1.2459 (ذکر شده در هفته قبل) سطح حمایت را حفظ کرده است.
    در حال حاضر، 1.2373 سطح حمایت نهایی است.

    چشم انداز روشنی در مورد جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا پیش بینی نمی شود

    برنامه بسته تشویقی کلان بایدن توسط سنا تصویب شد و به زودی به قانون تبدیل خواهد شد. با دلارهای زیادی که به اقتصاد تزریق می شود، دلار آمریکا ممکن است تحت فشار قرار گیرد. همچنین، با ادامه برنامه های واکسیناسیون برای بیماری کووید-19، تمایلات ریسک همچنان ثابت است، که باعث افزایش ارزش دلار کانادا می شود.
    فایل های پیوست شده

    نظر


    • #3
      پیش بینی جفت ارز یورو/ دلار آمریکا 8 تا 12 مارس- قرارگیری یورو در سطح 1.19


      هفته گذشته، جفت ارز یورو/ دلار آمریکا 1.3٪ سقوط کرد، که بدترین هفته آن از اکتبر 2019 بوده است. این هفته شش رویداد مهم در پیش داریم که مهم ترین آن تصمیم گیری در مورد نرخ در بانک مرکزی اروپا می باشد. در اینجا به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای یورو/ دلار آمریکا اشاره می کنیم.

      در ماه فوریه، تورم در منطقه یورو، آلمان با 0.7٪ و منطقه یورو با 0.9٪، بالا بود. گزارش های نهایی مربوط به شاخص مدیران خرید (PMI) آلمان و منطقه یورو حاکی از رشد شدید در بخش تولید است، اما رکود در بخش خدمات را نشان می دهد. به طور ویژه، شاخص مدیران خرید (PMI) تولید آلمان با برآورد 60.7، بالا بود. با این حال، شاخص خرده فروشی آلمان برای دومین ماه متوالی کاهش یافت، و در ماه فوریه، به 4.5-% رسید. شاخص خرده فروشی منطقه یورو تا 5.9% کاهش یافت.

      در ایالات متحده، شاخص مدیران خرید (PMI) مربوط به ماه فوریه، در محدوده رشد باقی ماند. شاخص مدیران خرید (PMI) تولید از 58.7 به 60.8 افزایش یافت که بالاترین سطح از آگوست 2018 بوده است. شاخص مدیران خرید (PMI) خدمات از 58.7 به 55.3 کاهش یافت. این هفته با تغییر اشتغال غیرکشاورزی به پایان رسید، که با برآورد 397 هزار، و درهم شکستن تخمین 197 هزار، بسیار قابل توجه بود. نرخ بیکاری از 6.3٪ به 6.2٪ کاهش یافت.

      نمودار جفت ارز یورو/ دلار آمریکا با حدود مقامت و حمایت روی آن:

      EURUSD_-Forecast-Mar.8-12_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1.png
      1. تولید صنعتی آلمان: دوشنبه، 10:30. تولید صنعتی در ماه دسامبر به 0.0٪ کاهش یافت و با برآورد 1.4-%، پیش بینی می شود روند نزولی در ماه ژانویه ادامه داشته باشد.
      2. ضریب اطمینان سرمایه گذار سنتیکس (Sentix): دوشنبه، 13:00. در 12 ماه گذشته، این شاخص تنها یک سود را به دست آورده است که نشان دهنده بدبینی طولانی مدت در میان کارشناسان مالی است. اتفاق نظر خیابانی برای ماه مارس، 0.3 واحد شاخص است.
      3. تولید ناخالص داخلی اصلاح شده منطقه یورو: سه شنبه، 13:30. دومین برآورد رشد در سه ماهه چهارم سال 2020، 0.6-% است که برآورد اولیه را تأیید می کند. برآورد مربوط به سه ماهه چهارم 12.5% است.
      4. تصمیم گیری در مورد نرخ بانک مرکزی اروپا: پنجشنبه، 16:15. با توجه به افزایش بازده اوراق قرضه جهانی، بانک مرکزی اروپا جلسه سیاست گذاری سالانه خود را برگزار می کند. سرمایه گذاران با دقت به بیانیه نرخ چشم دوخته اند و به دنبال سرنخی در مورد سیاست های پولی آینده هستند.
      5. شاخص قیمت مصرف کننده آلمان: جمعه، 10:30. تورم در ماه فوریه 0.8٪ افزایش را نشان داد و پیش بینی مربوط به دومین برآورد 0.7٪ است.
      6. تولید صنعتی: جمعه، 13:30. تولید صنعتی در ماه دسامبر 1.6 درصد کاهش یافت. انتظار می رود این شاخص با رشد اندک 0.2% در ماه ژانویه مجددا افزایش یابد.

      تحلیل تکنیکال جفت ارز یورو/ دلار آمریکا

      حدود تکنیکال از بالا به پایین:

      با سطح مقاومت 1.2251 (ذکر شده در هفته قبل) آغاز می کنیم.
      1.2170 حد مقاومت ماهانه مهمی است.
      بعدی 1.2009 است.
      پس از زیان های شدید جفت ارز یورو/ دلار آمریکا در هفته گذشته، 1.1945 سطح مقاومت را حفظ کرده است.
      1.1846 اولین حد حمایت است.
      در حال حاضر، 1.1667 حد حمایت نهایی است.

      چشم انداز روشنی در مورد جفت ارز یورو/ دلار آمریکا پیش بینی نمی شود

      یورو همچنان روندی نزولی دارد. بازده بالاتر اوراق قرضه آمریکا دلار آمریکا را تقویت کرده است و انتشار داده های قوی در مورد اشتغال غیرکشاورزی در هفته گذشته نشان می دهد که اقتصاد ایالات متحده در مسیر بهبود قرار گرفته است.

      نظر

      پردازش ...
      X