اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس 22 تا 26 فوریه

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس 22 تا 26 فوریه

    چشم انداز هفتگی فارکس 22 تا 26 فوریه- کاهش ارزش دلار و افزایش تورم

    با تاثیر منفی سایر ارزهای مهم بر پول ایالات متحده، روند افزایش ارزش دلار آمریکا در اوایل سال جاری متوقف شد. رشد اقتصادی در کشورهای توسعه یافته همچنان کُند است، اگرچه فشارهای تورمی در اروپا و ایالات متحده در حال افزایش است. مهم ترین رویدادهای این هفته انتشار گزارشات مربوط به تولیدد ناخالص داخلی ایالات متحده و تورم منطقه یورو است.

    تولید ناخالص داخلی منطقه یورو در سه ماهه چهارم 2020 به میزان 0.6-% رسید که نشان دهنده رکود در روند رشد است. رویکرد اقتصادی zew آلمان برای سومین ماه متوالی شتاب گرفت و از 61.8 به 71.2 رسید. شاخص مدیران خرید (pmi) تولید آلمان و منطقه یورو در ژانویه، به ترتیب، با برآوردهای 60.6 و 57.7 افزایش یافت. این ارقام حاکی از توسعه گسترده هستند. با رسیدن شاخص های مدیران خرید (pmi)، به ترتیب، به 45.9 و 44.7، بخش خدمات در رکود باقی می ماند.

    در انگلیس، تورم افزایش یافته است. شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) کالاهای کلی در ماه ژانویه، از 0.6٪ به 0.7٪ افزایش یافت که بالاترین میزان در 3 ماه گذشته است. شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) کالاهای غیرخوراکی در 1.4% باقی ماند.
    در آن سوی اقیانوس، شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) کانادا، در ماه ژانویه، از 0.2-% به 0.6٪ افزایش یافت. شاخص قیمت مصرف کننده کالاهای غیرخوراکی 0.5٪ افزایش یافت که بالاترین میزان از فوریه 2020 است.

    در ایالات متحده، شاخص خرده فروشی ماه ژانویه نشان دهنده افزایش شدید هزینه های مصرف کننده است. برآورده مربوط به کالاهای کلی 5.3٪ جهش داشت، در حالی که شاخص خرده فروشی به 5.9٪ رسید. پیش بینی مربوط به هر دو شاخص 1.1 درصد بود. در صورتجلسه های کمیته فدرال بازار باز (fomc) بر پیامی سهل گیرانه از طرف فدرال تأکید شده است، که نشان می دهد این نهاد برنامه ای برای کاهش زودهنگام تسهیلات کمّی (qe) ندارد. شاخص مربوط به خدمات و تولید به خوبی در محدوده رشد باقی مانده اند، و شاخص قیمت مصرف کننده (pmi) مربوط به ماه ژانویه آنها، به ترتیب با 58.5 و 58.9 بود.
    1. گزارش اشتغال انگلیس: سه شنبه، 10:30. مطالبات بیکاری در ماه دسامبر، از 64.3 به 7.0 کاهش یافت. اکنون منتظر انتشار داده های مربوط به ماه ژانویه هستیم. با پیش بینی افزایش از 3.6٪ به 4.1٪، انتظار می رود رشد دستمزد برای ششمین ماه متوالی شتاب بگیرد. نرخ بیکاری افزایش یافته و انتظار می رود که از 5.0٪ به 5.1٪ برسد.
    2. گزارش تورم منطقه یورو: سه شنبه، 13:30. فشارهای تورمی در حال افزایش است و انتظار می رود که شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) کالاهای کلی در منطقه یورو برای ماه ژانویه، پس از 5 کاهش متوالی، 0.9٪ افزایش داشته باشد. پیش بینی می شود که برآورد مربوط به کالاهای کلی از 0.2٪ به 1.4٪ جهش داشته باشد.
    3. تولید ناخالص داخلی آلمان: چهارشنبه، 10:30. بزرگترین اقتصاد منطقه یورو در سه ماهه سوم، پس از کاهش 9.7٪ قبل، با 8.5٪ سود، دوباره رشد کرد. با این حال، برآورد مربوط به سه ماهه چهارم سود ناچیز 0.1٪ است.
    4. سخنرانی پاوِل، رئیس فدرال رزرو: سه شنبه، 18:30. پاول برای بحث در مورد اقتصاد و سیاست های پولی در کمیته های مجلس و سنا حاضر خواهد شد. بازارها انتظار دارند تا پاول موضع سهل گیرانه فدرال رزرو را تکرار کند. نگاهی خوش بینانه به اقتصاد می تواند دلار را به سمت بالا سوق دهد.
    5. تولید ناخالص داخلی ایالات متحده: پنجشنبه، 17:00. برآورد اولیه تولید ناخالص داخلی برای سه ماهه چهارم سال 2020 به 4.0% رسید و انتظار می رود برآورد ثانویه تا 4.1% افزایش یابد.



    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 02-22-2021, 11:29 AM

  • #2
    پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا 22 تا 26 فوریه 2021- ادامه افزایش ارزش دلار کانادا

    دلار کانادا هفته گذشته بیشتر رشد کرد و جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا برای اولین بار از اواسط ژانویه، به زیر 1.26 رسید. در هفته آتی، تنها دو ریداد مهم را پیش رو داریم. در اینجا به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای دلار آمریکا/دلار کانادا اشاره می کنیم.

    شاخص فروش مسکن و تولید کانادا هر دو بهبود یافته و به راحتی از انتظارات فراتر رفت. خبرهای خوبی در مورد نرخ تورم منتشر شد، زیرا شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) در ژانویه از 0.2- به 0.6٪ افزایش یافت. شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) کالاهای غیرخوراکی 0.5٪ افزایش یافت که بهترین عملکرد از فوریه 2020 ا نشان می دهد. با نزول شاخص خرده فروشی در ماه دسامبر، این هفته با اخبار نامطلوبی به پایان رسید. شاخص خرده فروشی کالاهای کلی 3.4٪ کاهش یافت در حالی که شاخص خرده فروشی کالاهای غیرخوراکی 4.1٪ کاهش داشت. تمام داده های منتشر شده پایین تر از حد انتظار بود.

    در ایالات متحده، شاخص خرده فروشی ماه ژانویه نشان دهنده افزایش شدید هزینه های مصرف کننده است. برآورد مربوط به کالاهای کلی 5.3٪ جهش داشت، در حالی که شاخص خرده فروشی کالاهای غیرخوراکی به 5.9٪ رسید. پیش بینی مربوط به هر دو داده 1.1% بود. در صورتجلسه های کمیته فدرال بازار باز (fomc) بر پیامی سهل گیرانه از طرف فدرال تأکید شده است، که نشان می دهد این نهاد برنامه ای برای کاهش زودهنگام تسهیلات کمّی (qe) ندارد. شاخص مربوط به خدمات و تولید به خوبی در محدوده رشد باقی مانده اند، و شاخص قیمت مصرف کننده (pmi) مربوط به ماه ژانویه آنها، به ترتیب با 58.5 و 58.9 بود.

    نمودار روزانه جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا با حدود حمایت و مقاومت روی آن.
    USDCAD_-Forecast-Feb.-22-26_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1.png
    1. سود شرکتی: چهارشنبه، 17:00. سود شرکتها پس از دو کاهش متوالی، در سه ماهه چهارم سال 2020، 44.9٪ افزایش یافت. آیا برای سه ماهه اول سال، شاهد افزایش دیگری خواهیم بود؟
    2. شاخص قیمت مواد خام: جمعه، 17:00. این شاخص تورم در ماه دسامبر، از 0.6% به 3.5% جهش داشت. اکنون، منتظر انتشار داده های مربوط به ماه ژانویه هستیم.


    حدود تکنیکال از بالا به پایین:

    با 1.3041 آغاز می کنیم که حد مقاومت ماهانه مهمی است.
    در اوایل دسامبر، 1.2916 (ذکر شده در هفته قبل) در سطح مقاومت آزموده شد.
    از هفته اول ماه فوریه، 1.2834 سطح مقاومت را به خود اختصاص داده است.
    بعدی 1.2712 است.
    1.2587 اولین سطح حمایت است. در صورت ادامه روند نزولی این جفت ارز، ممکن است این سطح اوایل هفته شکسته شود.
    از فوریه 2018، 1.2459 سطح حمایت را حفظ کرده است.
    در حال حاضر، 1.2329 آخرین سطح حمایت است.

    چشم انداز روشنی در مورد جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا پیش بینی نمی شود

    دلار کانادا اکنون سه هفته پررونق در برابر دلار آمریکا، که همچنان تحت فشار است، را پشت سر گذاشته است. از آن جا که قرار است بسته تشویقی بایدن به زودی توسط کنگره تصویب شود، ممکن است کاهش ارزش دلار آمریکا همچنان ادامه یابد.

    نظر


    • #3
      پیش بینی جفت ارز یورو/ دلار آمریکا 22 تا 26 فوریه- انتظار بازارها برای گسترش تورم منطقه یورو

      ارزش جفت ارز یورو/ دلار آمریکا نوساناتی را نشان داد، اما در طول هفته بدون تغییر بود. در این هفته شش رویداد، شامل تورم منطقه یورو، را در پیش رو داریم. در اینجا به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای یورو/ دلار آمریکا اشاره می کنیم.

      تولید صنعتی منطقه یورو تا 1.6-٪ کاهش یافت که پایین تر از حد انتظار بود. تولید ناخالص داخلی منطقه یورو در سه ماهه چهارم 2020 به میزان 0.6-% رسید که نشان دهنده رکود در روند رشد است. رویکرد اقتصادی ZEW آلمان برای سومین ماه متوالی شتاب گرفت و از 61.8 به 71.2 رسید. شاخص مدیران خرید (PMI) تولید آلمان و منطقه یورو در ژانویه، به ترتیب، با برآوردهای 60.6 و 57.7 افزایش یافت. این ارقام حاکی از توسعه گسترده هستند. با رسیدن شاخص های مدیران خرید (PMI)، به ترتیب، به 45.9 و 44.7، بخش خدمات در رکود باقی می ماند.

      در ایالات متحده، شاخص خرده فروشی ماه ژانویه نشان دهنده افزایش شدید هزینه های مصرف کننده است. برآورده مربوط به کالاهای کلی 5.3٪ جهش داشت، در حالی که شاخص خرده فروشی به 5.9٪ رسید. پیش بینی مربوط به هر دو شاخص 1.1 درصد بود. در صورتجلسه های کمیته فدرال بازار باز (FOMC) بر پیامی سهل گیرانه از طرف فدرال تأکید شده است، که نشان می دهد این نهاد برنامه ای برای کاهش زودهنگام تسهیلات کمّی (QE) ندارد. شاخص مربوط به خدمات و تولید به خوبی در محدوده رشد باقی مانده اند، و شاخص قیمت مصرف کننده (PMI) مربوط به ماه ژانویه آنها، به ترتیب با 58.5 و 58.9 بود.

      نمودار روزانه جفت ارز یورو/ دلار آمریکا با حدود حمایت و مقاومت روی آن.

      EURUSD_-Forecast-Feb.-22-26_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1.png
      1. شاخص وضعیت اقتصادی ifo آلمان: دوشنبه، 12:30. ضریب اطمینان کسب و کار در ماه ژانویه از 92.1 به 90.1 کاهش داشت. در حال حاضر، این شاخص در پایین ترین سطح در 7 ماه گذشته قرار دارد. پیش بینی مربوط به ماه فوریه 90.5 است.
      1. گزارش مربوط به تورم: سه شنبه، 13:30. فشارهای تورمی در حال افزایش است و انتظار می رود که شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) کالاهای کلی در منطقه یورو برای ماه ژانویه، پس از 5 کاهش متوالی، 0.9٪ افزایش داشته باشد. پیش بینی می شود که برآورد مربوط به کالاهای کلی از 0.2٪ به 1.4٪ جهش داشته باشد.
      1. تولید ناخالص داخلی آلمان: چهارشنبه، 10:30. بزرگترین اقتصاد منطقه یورو در سه ماهه سوم، پس از کاهش 9.7٪ قبل، با 8.5٪ سود، دوباره رشد کرد. با این حال، برآورد مربوط به سه ماهه چهارم سود ناچیز 0.1٪ است.
      1. شاخص وضعیت مصرف کننده GfK آلمان: پنجشنبه، 10:30. شاخص وضعیت مصرف کننده در ماه ژانویه به 15.6- کاهش یافت که کمترین میزان در 8 ماه گذشته است. برآورد ضعیف دیگری با تخمین 14.0- برای ماه فوریه پیش بینی می شود.
      1. داده های پولی: پنجشنبه، 12:30. پیش بینی می شود که شاخص تامین مالی M3 از 12.3% به 12.6% در ماه ژانویه افزایش یابد. پیش بینی می شود وام های خصوصی پس از ثبت چهار سود متوالی 3.1٪، تا 3.2٪ به تدریج افزایش یابد.
      1. شاخص قیمت مصرف کننده فرانسه: جمعه، 11:45. تورم در دومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو در سطح پایین باقی مانده است. تخمین مربوط به ماه فوریه، بدون تغییر نسبت به ماه ژانویه، 0.2٪ است.




      تحلیل تکنیکال جفت ارز یورو/ دلار آمریکا

      حدود تکنیکال از بالا به پایین:

      با سطح حمایت 1.2494 آغاز می کنیم.
      بعدی 1.2376 است.
      از اولین هفته ماه ژانویه، 1.2225 سطح مقاومت را حفظ کرده است.
      بعدی 1.2096 است.
      1.2002 (ذکر شده در هفته قبل) از حد نمادین 1.20 محافظت می کند.
      در حال حاضر، 1.1846 حد حمایت نهایی است.

      چشم انداز مشخصی در مورد جفت ارز یورو/ دلار آمریکا پیش بینی نمی شود

      دلار آمریکا همچنان تحت فشار است و طرح ارائه بسته تشویقی کلان ایالات متحده بر ارز تأثیر خواهد گذاشت. در همین زمان، اقتصاد منطقه یورو ضعیف مانده و روند توزیع واکسن کُند است.

      نظر


      • #4
        پیش بینی جفت ارز پوند/ دلار آمریکا 22 تا 26 فوریه- ادامه ترقی پوند

        طی هفته گذشته، جفت ارز پوند/ دلاار آمریکا بهترین هفته خود را پشت سر گذاشت و 1.1 درصد صعود کرد. در هفته آتی، دو رویداد مهم پیش رو داریم. در اینجا به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای پوند/ دلار آمریکا اشاره می کنیم.

        در انگلیس، تورم افزایش یافته است. شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) کالاهای کلی در ماه ژانویه، از 0.6٪ به 0.7٪ افزایش یافت که بالاترین میزان در 3 ماه گذشته است. شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) کالاهای غیرخوراکی در 1.4% باقی ماند. شاخص خرده فروشی در ماه ژانویه تا 8.2٪ کاهش یافت، که بسیار بدتر از برآورد 3.0-٪ است. رشد بخش خدمات و تولید در ماه ژانویه شتاب گرفت. شاخص مدیران خرید (pmi) خدمات به 49.7، نزدیک به سطح 50 که رکود را از رشد متمایز می کند، افزایش یافت. شاخص مدیران خرید تولید به 54.9 افزایش یافت.

        در ایالات متحده، شاخص خرده فروشی ماه ژانویه نشان دهنده افزایش شدید هزینه های مصرف کننده است. برآورده مربوط به کالاهای کلی 5.3٪ جهش داشت، در حالی که شاخص خرده فروشی به 5.9٪ رسید. پیش بینی مربوط به هر دو شاخص 1.1 درصد بود. در صورتجلسه های کمیته فدرال بازار باز (fomc) بر پیامی سهل گیرانه از طرف فدرال تأکید شده است، که نشان می دهد این نهاد برنامه ای برای کاهش زودهنگام تسهیلات کمّی (qe) ندارد. شاخص مربوط به خدمات و تولید به خوبی در محدوده رشد باقی مانده اند، و شاخص قیمت مصرف کننده (pmi) مربوط به ماه ژانویه آنها، به ترتیب با 58.5 و 58.9 بود.

        نمودار روزانه جفت ارز پوند/ دلار آمریکا با حدود حمایت و مقاومت روی آن.

        GBPUSD_-Forecast-Feb.-22-26_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1.png
        1. گزارش اشتغال انگلیس: سه شنبه، 10:30. مطالبات بیکاری در ماه دسامبر، از 64.3 به 7.0 کاهش یافت. اکنون منتظر انتشار داده های مربوط به ماه ژانویه هستیم. با پیش‌بینی افزایش از 3.6٪ به 4.1٪، انتظار می رود رشد دستمزد برای ششمین ماه متوالی شتاب بگیرد. نرخ بیکاری افزایش یافته و انتظار می رود که از 5.0٪ به 5.1٪ برسد.
        2. شاخص فروش حقیقی کنفراسیون صنعت انگلیس: سه شنبه، 14:31. حجم فروش در ماه ژانویه، تا 50- کاهش یافت که پایین ترین سطح از ماه مه می باشد. برآورد خفیف دیگری با پیش بینی 39- برای ماه فوریه انتظار می رود.
        تحلیل تکنیکال جفت ارز پوند/ دلار آمریکا

        حدود تکنیکال از بالا به پایین:

        با حد مقاومت ماهانه 1.4406 آغاز می کنیم.
        از آوریل 2018، 1.4104 سطح مقاومت را حفظ کرده است.
        بعدی 1.3985 است.
        برای اولین بار از آوریل 2018، 1.3917 سطح مقاوما را به خود اختصاص داده است.
        1.3808 اولین سطح حمایت است.
        در حال حاضر، 1.3687 (ذکر شده در هفته قبل) سطح حمایت نهایی است.

        چشم انداز خوبی برای جفت ارز پوند/ دلار آمریکا پیش بینی می شود

        توزیع واکسن در انگلیس در حال انجام است و پوند روند مثبتی را نشان می دهد و در هفته گذشته از سطح 1.40 فراتر رفت. در ایالات متحده، بسته تشویقی بایدن، که به زودی ارائه می شود، احتمالاً بر دلار آمریکا تأثیر می گذارد.


        فایل های پیوست شده

        نظر

        پردازش ...
        X