اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس 8 تا 12 فوریه

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس 8 تا 12 فوریه

    چشم انداز هفتگی فارکس 8 تا 12 فوریه- داده های ناامیدکننده در مورد اشتغال غیرکشاورزی ایالات متحده نشان دهنده فرایند کُند رشد اقتصادی

    اشتغال غیرکشاورزی ایالات متحده به میزان ناچیزی افزایش یافت که حاکی از فرایند کُند رشد در بزرگترین اقتصاد جهان است. با گسترش مجدد بیماری کووید-19، شرایط اقتصادی در میان اقتصادهای بزرگ وخیم است. تمرکز این هفته بر تورم در ایالات متحده و آلمان و تولید ناخالص داخلی در انگلیس است.

    تورم منطقه یورو در ماه ژانویه، به طور غیر منتظره ای، بالا بود. تورم کالاهای کلی به 0.9٪ افزایش یافت، در حالی که شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) کالاهای غیرخوراکی به 1.4٪ بهبود یافت. سفارشات کارخانه ای آلمان 1.9٪ کاهش یافت که اولین کاهش در هشت ماه گذشته محسوب می شود.

    انتشار ارقام بالا در زمینه اشتغال در انگلیس در اوایل هفته گذشته، باعث افزایش جزئی ارزش استرلینگ شد. رشد دستمزدها از 2.7٪ به 3.6٪ افزایش یافت. میزان بیکاری تنها 7 هزار افزایش داشت که بسیار کمتر از برآورد 47.5 هزار بود. نرخ بیکاری از 4.9 به 5.0 درصد رسید که بالاترین میزان از ماه مارس 2016 بوده است.

    بانک انگلیس در جلسه سیاست های خود نرخ بهره و تسهیلات کمّی (qe) را حفظ کرد. بِیلی، رئیس بانک انگلیس به بازارها اطمینان داد که با وجودی که این بانک به بانک ها گفت که آماده چنین سناریویی باشند، برنامه ای برای ارائه نرخ سود منفی ندارد.
    اشتغال غیرکشاورزی ایالات متحده با افزایش ناچیز 49 هزار ناامید کننده بود که حتی به پیش بینی 85 هزار هم نرسید. رشد دستمزدها از 0.8% به 0.2٪ کاهش داشت. خبرهای بهتری از نرخ بیکاری منتشر شد که بر اساس آن، نرخ بیکاری از 6.7٪ به 6.3٪ کاهش یافت که کمترین میزان از ماه مارس است.

    نرخ اشتغال کانادا مربوط به ماه ژانویه افتضاح بود. وضعیت اقتصادی باعث از بین رفتن حدود 212.8 هزار شغل شده است که دومین کاهش متوالی و بسیار ضعیف تر از برآورد 43.5- هزار بود. نرخ بیکاری از 8.6٪ به 9.4٪ رسیده است که بالاترین میزان در پنج ماه گذشته است. این میزان فراتر از پیش بینی 8.9٪ بود.
    1. شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) نهایی آلمان: چهارشنبه، 10:30. تورم در ماه دسامبر با مشکل روبرو شده است، اما با افزایش 0.5 درصدی بهبود یافته است. پیش بینی می شود این روند صعودی با اتفاق نظر 0.8٪ ادامه یابد.
    2. شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده: چهارشنبه، 17:00. بازارهای مالی توجه بیشتری به تورم دارند که نشانه هایی از افزایش مجدد را نشان می دهد. تورم مربوط به کالاهای کلی در ماه دسامبر به 0.4٪ افزایش یافت و افزایش مشابهی در ماه ژانویه انتظار می رود.
    3. تولید ناخالص داخلی انگلیس: جمعه، 10:30. پس از نوسانات عظیم تولید ناخالص داخلی در دو سه ماهه گذشته، پیش بینی می شود سود ناچیز 0.5٪ داشته باشد. برآوردی پیش بینی نشده می تواند بر جفت ارز پوند/دلار آمریکا تاثیر گذارد.


    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 02-08-2021, 01:04 PM

  • #2
    پیش بینی جفت ارز یورو/دلار آمریکا 8 تا 12 فوریه- سقوط یورو به زیر سطح کلیدی 1.20


    ارزش معاملات جفت ارز یورو/دلار آمریکا برای دومین ماه متوالی کاهش داشت و برای مدت کوتاهی، زیر سطح کلیدی 1.20 قرار گرفت. چهار رویداد در تقویم اقتصادی این هفته به چشم می خورد. در اینجا، به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده‌ای برای یورو/دلار آمریکا اشاره می کنیم.

    با افت شاخص خرده فروشی به 9.6٪ در ماه دسامبر، هزینه های مصرف کننده آلمان کاهش یافت، که بسیار کمتر از برآورد 2.0-٪ است. خرده فروشی منطقه یورو پس از برآورد 6.1-٪، با افزایش 2.0٪ مجددا رونق یافت. گزارشات نهایی شاخص مدیران خرید (PMI) برای آلمان و منطقه یورو حاکی از رشد شدید در تولید، ور در عین حال، رکود در بخش خدمات است.
    تورم منطقه یورو در ماه ژانویه، به طور غیر منتظره ای، بالا بود. تورم کالاهای کلی به 0.9٪ افزایش یافت، در حالی که شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) کالاهای غیرخوراکی به 1.4٪ بهبود یافت. سفارشات کارخانه ای آلمان 1.9٪ کاهش یافت که اولین کاهش در هشت ماه گذشته محسوب می شود.
    در ایالات متحده، شاخص مدیران خرید تولید ISM از 60.7 به 58.7 کاهش یافت. با این حال، با باقی ماندن بخش تولید به عنوان نقطه عطفی در اقتصاد ایالات متحده، این رقم حاکی از گسترش شدید است. بخش خدمات برای هشتمین ماه متوالی رشد کرد، و شاخص مدیران خرید خدمات ISM از 57.2 به 58.7 رسید. این میزان بالاترین برآورد از ماه فوریه 2019 بوده است.
    اشتغال غیرکشاورزی ایالات متحده با افزایش ناچیز 49 هزار ناامید کننده بود که حتی به پیش بینی 85 هزار هم نرسید. رشد دستمزدها از 0.8% به 0.2٪ کاهش داشت. خبرهای بهتری از نرخ بیکاری منتشر شد که بر اساس آن، نرخ بیکاری از 6.7٪ به 6.3٪ کاهش یافت که کمترین میزان از ماه مارس است.

    نمودار روزانه یورو/ دلار آمریکا با حدود حمایت و مقاومت روی آن.

    EURUSD_-Forecast-Feb.-8-12_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1.png
    1. تولید صنعتی آلمان: دوشنبه، 10:30. تولید صنعتی در بزرگترین اقتصاد منطقه یورو در ماه نوامبر به 0.9٪ کاهش یافت. پیش بینی می شود روند نزولی با پیش بینی 0.1٪ برای ماه دسامبر ادامه یابد.
    2. ضریب اطمینان سرمایه گذار سنتیکس (Sentix): دوشنبه، 13:00. ضریب اطمینان سرمایه گذار در ژانویه به 1.3 بود، و به روند ناخوشایندی از 10 کاهش متوالی پایان داد. با پیش بینی 4.1، انتظار می رود این شاخص بار دیگر در ماه فوریه افزایش یابد.
    3. شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) نهایی آلمان: چهارشنبه، 10:30. تورم در ماه دسامبر با مشکل روبرو شده است، اما با افزایش 0.5 درصدی بهبود یافته است. پیش بینی می شود این روند صعودی با اتفاق نظر 0.8٪ ادامه یابد.
    4. تولید صنعتی فرانسه: چهارشنبه، 11:15. تولید صنعتی با برآورد 0.8-% در ماه نوامبر، تنزل داشت. با برآورد 0.4٪ در ماه دسامبر، تحلیلگران رونق قابل توجهی را پیش بینی می کنند.

    تحلیل تکنیکال یورو/ دلار آمریکا

    حدود تکنیکال از بالا به پایین:

    با سطح مقاومت 1.2317 آغاز می کنیم.
    از آوریل 2018، 1.2250 سطح مقاومت را حفظ کرده است.
    بعدی 1.2126 است.
    1.2002 (ذکر شده در هفته قبل) از حد نمادین 1.20 محافظت می کند.
    1.1846 حد حمایت ماهانه مهمی است.
    در حال حاضر، 1.1667 سطح حمایت نهایی است.

    چشم انداز مشخصی در مورد جفت ارز یورو/ دلار آمریکا پیش بین نمی شود

    اقتصاد منطقه یورو همچنان ضعیف است، و اجرای محدودیت های کرونایی شرایط اقتصادی را وخیم تر نیز می کند. برنامه ارائه بسته تشویقی بایدن در حال تصویب شدن است که ممکن است بر دلار آمریکا تأثیر گذارد.


    نظر


    • #3
      پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/دلار کانادا در 8 تا 12 فوریه- ثبات پس از کاهش ارقام مربوط اشتغال در کانادا و ایالات متحده



      جفت ارز دلار آمریکا/دلار کانادا نوساناتی در هر دو جهت داشت و در طول هفته، تغییر چندانی نکرد. در هفته پیش رو، به جز تنها یک رویداد جزئی، رویداد مهم دیگری نداریم. در اینجا، به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده‌ای برای دلار آمریکا/دلار کانادا اشاره می کنیم.

      شاخص مدیران خرید تولید کانادا در ماه ژانویه، به کمترین میزان در 6 ماه گذشته کاهش یافت و از 57.9 به 54.4 رسید. با این حال، این شاخص با برآورد بسیار بالاتر از سطح 50، در محدوده رشد باقی مانده است.

      نرخ اشتغال مربوط به ماه ژانویه افتضاح بود. وضعیت اقتصادی باعث از بین رفتن حدود 212.8 هزار شغل شده است که دومین کاهش متوالی و بسیار ضعیف تر از برآورد 43.5- هزار بود. نرخ بیکاری از 8.6٪ به 9.4٪ رسیده است که بالاترین میزان در پنج ماه گذشته است. این میزان فراتر از پیش بینی 8.9٪ بود.

      با وجود داده های شغلی ناامیدکننده، دلار کانادا پس از انتشار داده ها، موقعیت بهتری به دست آورد، چون ارقام مربوط به اشتغال غیرکشاورزی ایالات متحده دلار آمریکا را به طور کلی پایین آورد. شاخص مدیران خرید آیوی (Ivey) از 46.7 به 48.4 رسید. این شاخص برای دومین ماه متوالی در محدوده رکود باقی ماند.

      در ایالات متحده، شاخص مدیران خرید تولید ISM از 60.7 به 58.7 کاهش یافت. با این حال، با باقی ماندن بخش تولید به عنوان نقطه عطفی در اقتصاد ایالات متحده، این رقم حاکی از گسترش شدید است. بخش خدمات برای هشتمین ماه متوالی رشد کرد، و شاخص مدیران خرید خدمات ISM از 57.2 به 58.7 رسید. این میزان بالاترین برآورد از ماه فوریه 2019 بوده است.

      اشتغال غیرکشاورزی ایالات متحده با افزایش ناچیز 49 هزار ناامید کننده بود که حتی به پیش بینی 85 هزار هم نرسید. رشد دستمزدها از 0.8% به 0.2٪ کاهش داشت. خبرهای بهتری از نرخ بیکاری منتشر شد که بر اساس آن، نرخ بیکاری از 6.7٪ به 6.3٪ کاهش یافت که کمترین میزان از ماه مارس است.

      نمودار روزانه دلار آمریکا/ دلار کانادا با حدود حمایت و مقاومت روی آن.
      USDCAD_-Forecast-Feb.-8-12_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1.png
      1. شاخص عمده فروشی: دوشنبه، 18:00. این شاخص هزینه های مصرف کننده در ماه نوامبر، از 1.0 به 0.7 درصد کاهش یافت. اکنون منتظر انتشار داده های مربوط به ماه دسامبر هستیم.

      حدود تکنیکال از بالا به پایین

      با سطح مقاومت 1.3074 آغاز می کنیم.

      1.2977 از سطح نمادین 1.0 محافظت می کند.

      1.2916 (ذکر شده در هفته قبل) آخرین بار، در اواسط دسامبر، در سطح مقاومت مشاهده شد.

      بعدی 1.2782 است.

      1.2684 اولین سطح حمایتی است.

      بعدی 1.2587 است.

      در حال حاضر، 1.2489 سطح حمایت نهایی است.

      چشم انداز روشنی در مورد جفت ارز دلار آمریکا/دلار کانادا پیش بینی نمی شود

      با وجود انتظار ارقام ناامیدکننده در مورد اشتغال، دلار کانادا توانست جایگاه خود را حفظ کند. با وجود فشارهای اقتصادی ناشی از اجرای محدودیت های کرونایی در کانادا، دلار کانادا ممکن است با فشارهایی روبرو شود.

      نظر


      • #4
        پیش بینی جفت ارز پوند/دلار آمریکا 8 تا 12 فوریه- کاهش نگرانی ها در مورد نرخ های منفی توسط بانک انگلیس

        هفته گذشته، جفت ارز پوند/ دلار آمریکا افزایش ناچیزی داشت. در هفته پیش رو، شاهد چهار رویداد، شامل تولید ناخالص داخلی (gdp) خواهیم بود. در اینجا، به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده‌ای برای پوند/دلار آمریکا اشاره می کنیم.

        انتشار ارقام بالا در زمینه اشتغال در انگلیس در اوایل هفته گذشته، باعث افزایش جزئی ارزش استرلینگ شد. رشد دستمزدها از 2.7٪ به 3.6٪ افزایش یافت. میزان بیکاری تنها 7 هزار افزایش داشت که بسیار کمتر از برآورد 47.5 هزار بود. نرخ بیکاری از 4.9 به 5.0 درصد رسید که بالاترین میزان از ماه مارس 2016 بوده است.

        شاخص مدیران خرید (pmi) تولید انگلیس از 54.7 به 54.1 کاهش یافت. با این حال، میزان برآورد بالاتر از سطح 50 خنثی بود، که نشان دهنده رشد است. شاخص مدیران خرید (pmi) خدمات به شدت کاهش یافت و از 49.4 به 39.5 رسید. این رکود شدید ناشی از اجرای محدودیت های شدید کرونایی است. شاخص مدیران خرید (pmi) ساخت و ساز برای اولین بار از ماه مِی با برآورد 49.2 در محدوده رکود قرار گرفت. این میزان کمتر از تخمین 53.0 بوده است.

        بانک انگلیس در جلسه سیاست های خود نرخ بهره و تسهیلات کمّی (qe) را حفظ کرد. بِیلی، رئیس بانک انگلیس به بازارها اطمینان داد که با وجودی که این بانک به بانک ها گفت که آماده چنین سناریویی باشند، برنامه ای برای ارائه نرخ سود منفی ندارد.

        در ایالات متحده، شاخص مدیران خرید تولید ism از 60.7 به 58.7 کاهش یافت. با این حال، با باقی ماندن بخش تولید به عنوان نقطه عطفی در اقتصاد ایالات متحده، این رقم حاکی از گسترش شدید است. بخش خدمات برای هشتمین ماه متوالی رشد کرد، و شاخص مدیران خرید خدمات ism از 57.2 به 58.7 رسید. این میزان بالاترین برآورد از ماه فوریه 2019 بوده است.

        اشتغال غیرکشاورزی ایالات متحده با افزایش ناچیز 49 هزار ناامید کننده بود که حتی به پیش بینی 85 هزار هم نرسید. رشد دستمزدها از 0.8% به 0.2٪ کاهش داشت. خبرهای بهتری از نرخ بیکاری منتشر شد که بر اساس آن، نرخ بیکاری از 6.7٪ به 6.3٪ کاهش یافت که کمترین میزان از ماه مارس است.

        نمودار روزانه پوند/ دلار آمریکا با حدود حمایت و مقاومت روی آن.

        GBPUSD_-Forecast-Feb.-8-12_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1.png
        1. نظارت خرده فروشی کنسرسیوم خرده فروشی انگلیس (brc): سه شنبه، 03:31. خرده فروشی در فروشگاه های کنسرسیوم خرده فروشی انگلیس (brc) در ماه دسامبر از 7.7٪ به 4.8٪ کاهش یافت. آیا در ماه ژانویه شاهد رونق دوباره ای خواهیم بود؟
        2. تراز قیمت مسکن موسسه سلطنتی ارزیابان مجاز (rics): چهارشنبه. این شاخص در ماه های اخیر بهبود چشمگیری نشان داده و حاکی از تقویت بازار مسکن است. برآورد پیش رو این است که 60٪ از ارزیابان املاک از افزایش قیمت مسکن خبر می دهند.
        3. تولید ناخالص داخلی موقتی: جمعه، 10:30. پس از نوسانات عظیم محصولات نهایی ناخالص (gfp) در دو سه ماهه گذشته، پیش بینی می شود تولید ناخالص داخلی (gdp) سود ناچیز 0.5٪ داشته باشد. برآوردی غیرمنتظره می تواند بر تغییرات جفت ارز پوند/ دلار آمریکا تأثیر بگذارد.
        4. محصولات تولید شده: جمعه، 10:30. این شاخص در ماه دسامبر به 0.7٪ کاهش یافت. پیش بینی می شود که روند نزولی با برآورد 0.5٪ ادامه یابد.

        تحلیل تکنیکال جفت ارز پوند/ دلار آمریکا

        حدود تکنیکال از بالا به پایین:

        با سطح مقاومت 1.4128 آغاز می کنیم که حد ماهانه بسیاری مهمی است.
        بعدی 1.3917 است.
        از ماه مِی 2018، 1.38388 سطح مقاومت را حفظ کرده است.
        1.3666 (ذکر شده در هفته قبل) اولین حد حمایت است.
        بعدی 1.3540 است.
        از اواخر دسامبر، 1.3470 سطح حمایت را حفظ کرده است.
        در حال حاضر، 1.3327 سطح حمایت نهایی است.

        چشم انداز مشخصی در مورد جفت ارز پوند/ دلار آمریکا پیش بینی نمی شود.

        اقتصاد انگلیس تحت تاثیر اجرای محدودیت های کرونایی با مشکل روبرو شده است، در حالی که در ایالات متحده، لایحه بسته تشویقی مطرح شده توسط بایدن می تواند برای دلار آمریکا زیان‌آور باشد.

        فایل های پیوست شده

        نظر

        پردازش ...
        X