اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس 1 تا 5 فوریه

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس 1 تا 5 فوریه

    چشم انداز هفتگی فارکس از 1 تا 5 فوریه- ادامه موضع سهل گیرانه فدرال رزرو و گسترش بیماری کووید

    گسترش مجدد بیماری کووید-19 همچنان یکی از موانع عمده رشد در اقتصادهای بزرگ است. منطقه یورو همچنان با گسترش بیماری کووید دست به گریبان است، در حالی که در ایالات متحده، موضع سهل گیرانه فدرال رزرو و ارائه بسته های تشویقی گسترده می تواند راهی پر از دست انداز برای دلار آمریکا ایجاد کند. مهم ترین رویدادهای این هفته انتشار داده های مربوط به تولید ناخالص داخلی منطقه یورو و اشتغال ایالات متحده می باشد.

    تولید ناخالص داخلی آلمان در سه ماهه چهارم، از 8.2 به تنها 0.1% کاهش یافت. تولید ناخالص داخلی فرانسه در سه ماهه چهارم، 1.3-%٪ رسید که چهارمین کاهش در پنج ماهه گذشته است. اخبار خوبی در زمینه تورم شنیده می شود و شاخص قیمت مصرف کننده در ماه ژانویه از 0.5٪ به 0.8٪ افزایش یافت، که بالاترین میزان در 11 ماه گذشته بود.

    آمار خوب در زمینه اشتغال در انگلیس در اوایل هفته گذشته باعث افزایش نسبی ارزش لیره استرلینگ شد. دستمزدها از 2.7٪ به 3.6٪ به شدت افزایش یافت. نرخ بیکاری فقط 7 هزار افزایش داشت که بسیار کمتر از برآورد 47.5 هزار بود. نرخ بیکاری از 4.9٪ به 5.0٪ رسید که بالاترین میزان از ماه مارس 2016 است.

    تولید ناخالص داخلی کانادا در ماه نوامبر، به صورت غیرمنتظره ای، از 0.4٪ به 0.7٪ افزایش یافت. این میزان بسیار بیشتر از پیش بینی 0.4٪ بود.
    در جلسه سیاست گذاری فدرال رزرو، بر موضع سهل گیرانه تأکید شد و پاول، رئیس فدرال رزرو، این نظریه را که فدرال رزرو به دنبال کاهش تدریجی برنامه تسهیلات کمّی خود در آینده نزدیک است را رد کرد. تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول با افزایش قابل توجه 4.0٪، به نزدیک برآورد 4.2٪ رسید.
    1. شاخص مدیران خرید تولید ایالات متحده: دوشنبه، 10:30. برآوردهای مربوط به بخش تولید همچنان در محدوده رشد قرار دارند و تخمین مربوط به ماه ژانویه 60.0 است.
    2. شاخص قیمت مصرف کننده فرانسه: سه شنبه، 11:15. تورم در دومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو در دسامبر با دومین رشد متوالی 0.2 درصدی روبرو شد. با این حال، پیش بینی ها برای ماه ژانویه 0.3-% است.
    3. تولید ناخالص داخلی: سه شنبه، 13:30. بازارها در حال آماده سازی برای به پایان بردن سال با وضعیتی نامطلوب برای رشد منطقه یورو هستند. با کاهش روند رشد اقتصادی به خاطر گسترش مجدد بیماری کووید-19، اولین برآورد مربوط به تولید ناخالص داخلی در سه ماهه چهارم در حدود 1.4-% تخمین زده شد.
    4. گزارش تورم: چهارشنبه، 13:30. تورم در منطقه یورو پایین است، اما اخبار بهتری برای ماه ژانویه انتظار می رود. پیش بینی می شود که برآورد مربوط به کالاهای کلی به 0.4٪ بهبود یابد، در حالی که انتظار می رود برآورد مربوط به کالاهای غیرخوراکی به 0.7٪ افزیاش یابد که بالاترین سطح در 6 ماه گذشته خواهد بود.
    5. شاخص مدیران خرید خدمات ایالات متحده: چهارشنبه، 18:30. با انتشار داده هایی بسیار بالاتر از سطح 50، که نشان دهنده رشد است، به نظر می رسد که بخش خدمات تحت تاثیر آثار زیان بار گسترش بیماری کووید قرار نگرفته است. پیش بینی مربوط به ماه ژانویه 56.7 است.
    6. تصمیم گیری در مورد نرخ بهره بانک انگلیس: پنجشنبه، 15:30. انتظار می رود بانک انگلیس ایستادگی کرده و نرخ بهره را در 0.10 درصد حفظ کند. سرمایه گذاران به گزارش سه ماهه کمیته سیاست گذاری پولی (mpc) علاقه مند خواهند شد، که گزارش دقیق سلامت اقتصاد انگلیس را ارائه می دهد.
    7. گزارش اشتغال کانادا: جمعه، 17:00. اقتصاد کانادا 62.6 هزار در ماه نوامبر ریزش داشت، که اولین کاهش از ماه آوریل است. نرخ بیکاری از 8.5٪ به 8.6٪ رسید. اکنون منتظر انتظار داده های مربوط به ماه دسامبر هستیم.
    8. گزارش اشتغال ایالات متحده: جمعه، 17:00. انتظار می رود رشد دستمزدها از 0.8% به 0.3% در ماه ژانویه کاهش یابد.


    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 02-01-2021, 02:20 PM

  • #2
    پیش بینی جفت ارز یورو/دلار آمریکا در 1 تا 5 فوریه 2021- تولید ناخالص داخلی و شاخص مدیران خرید منطقه یورو

    جفت ارز یورو/دلار آمریکا هفته ای یکنواخت را پشت سر گذاشت، و زیان های جزئی را ثبت کرد. هشت رویداد، شامل تولید ناخالص داخلی و شاخص مدیران خرید منطقه یورو، در پیش رو داریم. در اینجا، به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای یورو/دلار آمریکا اشاره می کنیم.
    هفته گذشته، داده های زیادی در مورد آلمان منتشر شد. شاخص شرایط کسب و کار در ماه ژانویه، از 92.1 به 90.1 کاهش یافت. این میزان پایین ترین سطح این شاخص از ماه ژوئن بود. ضریب اطمینان مصرف کننده نیز کاهش یافت، و شاخص شرایط مصرف کننده GfK از 7.3- به 15.6- در ژانویه کاهش یافت، که پایین ترین سطح از ماه مِی است. شاخص قیمت مصرف کننده در ماه ژانویه از 0.5٪ به 0.8٪ افزایش یافت، که بالاترین میزان در 11 ماه گذشته بود. تولید ناخالص داخلی آلمان در سه ماهه چهارم، از 8.2 به تنها 0.1% کاهش یافت. تولید ناخالص داخلی فرانسه در سه ماهه چهارم، 1.3-%٪ رسید که چهارمین کاهش در پنج ماهه گذشته است.
    در ایالات متحده، ضریب اطمینان مصرف کننده از 87.1 به 89.3 افزایش یافت. سفارشات کالاهای بادوام همچنان با کاهش روبرو بودند و در دسامبر، به 0.2٪ سقوط کردند. این میزان بسیار کمتر از پیش بینی 1.0% بود. در جلسه سیاست گذاری فدرال رزرو، بر موضع سهل گیرانه تأکید شد و پاول، رئیس فدرال رزرو، این نظریه را که فدرال رزرو به دنبال کاهش تدریجی برنامه تسهیلات کمّی خود در آینده نزدیک است را رد کرد. تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول با افزایش قابل توجه 4.0٪، به نزدیک برآورد 4.2٪ رسید.

    نمودار روزانه یورو/دلار آمریکا با حدود حمایت و مقاومت روی آن.EURUSD_-Forecast-Feb.-1-5_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-1.png
    1. خرده فروشی آلمان: دوشنبه، 10:30. در ماه نوامبر، خرده فروشی از 2.6% به 1.9% کاهش یافت. با این حال، این افزایشی قابل توجه بود. با تخمین 2.0-%، تحلیلگران روندی نزولی را پیش بینی می کنند.
    2. شاخص مدیران خرید تولید: دوشنبه، 11:00. بخش‌های تولیدی آلمان و منطقه یورو به خوبی در محدوده رشد باقی مانده اند. انتظار می رود شاخص مدیران خرید برآورد دوم آلمان و منطقه یورو، به ترتیب، برآوردهای اولیه 57.0 و 54.7 را تایید کنند. فرانسه، اسپانیا و ایتالیا کمی بالاتر از سطح 50 قرار دارند که رکود را از رشد جدا می سازد.
    3. شاخص قیمت مصرف کننده فرانسه: سه شنبه، 11:15. تورم در دومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو در دسامبر با دومین رشد متوالی 0.2 درصدی روبرو شد. با این حال، پیش بینی ها برای ماه ژانویه 0.3-% است.
    4. تولید ناخالص داخلی: سه شنبه، 13:30. بازارها در حال آماده سازی برای به پایان بردن سال با وضعیتی نامطلوب برای رشد منطقه یورو هستند. با کاهش روند رشد اقتصادی به خاطر گسترش مجدد بیماری کووید-19، اولین برآورد مربوط به تولید ناخالص داخلی در سه ماهه چهارم در حدود 1.4-% تخمین زده شد.
    5. شاخص مدیران خرید خدمات: چهارشنبه، 11:45. با برآورد زیر سطح 50، بخش خدمات همچنان در محدوده رکود باقی مانده است. انتظار می رود شاخص مدیران خرید برآورد دوم آلمان و منطقه یورو، به ترتیب، برآوردهای اولیه 46.8 و 45.0 را تایید کنند. انتظار می رود ایتالیا و اسپانیا برآوردهای اواسط 40 را نشان دهند ، ایتالیا با تخمین 39.5 در رده آخر قرار گرفته است.
    6. گزارش تورم: چهارشنبه، 13:30. تورم در منطقه یورو پایین است، اما اخبار بهتری برای ماه ژانویه انتظار می رود. پیش بینی می شود که برآورد مربوط به کالاهای کلی به 0.4٪ بهبود یابد، در حالی که انتظار می رود برآورد مربوط به کالاهای غیرخوراکی به 0.7٪ افزیاش یابد که بالاترین سطح در 6 ماه گذشته خواهد بود.
    7. شاخص خرده فروشی: پنجشنبه، 13:30. شاخص خرده فروشی در ماه نوامبر، با برآورد 6.1-%، که پایین ترین میزان در 7 ماه گذشته بود، سقوط کرد. انتظار می رود بازارها با سود 1.4 درصدی در ماه دسامبر مجددا رونق بگیرند.
    8. سفارشات کارخانه ای آلمان: جمعه، 10:30. سفارشات کارخانه ای در ماه نوامبر از 2.9٪ به 2.3٪ کاهش یافت. با برآورد 1.2-%، رکود شدیدی در ماه دسامبر تخمین زده می شود.

    تحلیل تکنیکال یورو/ دلار آمریکا
    حدود تکنیکال از بالا به پایین:
    با سطح مقاومت 1.2428 آغاز می کنیم.
    بعدی 1.2328 است.
    از آوریل 2018، 1.2223 سطح مقاومت را حفظ کرده است.
    1.2087 اولین سطح حمایت است.
    1.2002 از حد نمادین 1.20 محافظت می کند.
    در حال حاضر، 1.2844 (ذکر شده در هفته قبل) حد حمایت نهایی است.

    چشم انداز روشنی در مورد جفت ارز یورو/دلار آمریکا پیش بینی نمی شود.
    اقتصاد منطقه یورو همچنان با گسترش مجدد بیماری کووید-19 دست به گریبان است. در ایالات متحده، برنامه ارائه بسته تشویقی بایدن می تواند بر ارزش دلار تأثیر بگذارد.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 02-01-2021, 04:30 PM

    نظر


    • #3
      پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/دلار کانادا در 1 تا 5 فوریه

      ارزش جفت ارز دلار آمریکا/دلار کانادا به نوسانات اندک خود ادامه داد. در هفته پیش رو، سه رویداد، شامل تغییرات اشتغال، در پیش رو داریم. در اینجا، به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای دلار آمریکا/دلار کانادا اشاره می کنیم.
      صدور پروانه های ساختمانی کانادا در دسامبر 4.1٪ کاهش نشان می دهد، که دومین کاهش در سه ماه گذشته می باشد. تولید ناخالص داخلی کانادا در ماه نوامبر، به صورت غیرمنتظره ای، از 0.4٪ به 0.7٪ افزایش یافت. این میزان بسیار بیشتر از پیش بینی 0.4٪ بود. شاخص قیمت مواد اولیه در دسامبر 3.5٪ جهش داشت که بالاترین سطح در شش ماه گذشته بود.
      در ایالات متحده، ضریب اطمینان مصرف کننده از 87.1 به 89.3 افزایش یافت. سفارشات کالاهای بادوام همچنان با کاهش روبرو بودند و در دسامبر، به 0.2٪ سقوط کردند. این میزان بسیار کمتر از پیش بینی 1.0% بود. در جلسه سیاست گذاری فدرال رزرو، بر موضع سهل گیرانه تأکید شد و پاول، رئیس فدرال رزرو، این نظریه را که فدرال رزرو به دنبال کاهش تدریجی برنامه تسهیلات کمّی خود در آینده نزدیک است را رد کرد. تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول با افزایش قابل توجه 4.0٪، به نزدیک برآورد 4.2٪ رسید.
      نمودار روزانه دلار آمریکا/ دلار کانادا با حدود حمایت و مقاومت روی آن.
      USDCAD_-Forecast-Feb.-1-5_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-1.png
      1. شاخص مدیران خرید تولید: دوشنبه، 18:00. با برآورد شاخص مدیران در محدوده رشد، بخش تولید همچنان به رشد خود ادامه می دهد. برآورد مربوط به ماه نوامبر به 57.9 بهبود یافت که بالاترین سطح در بیش از 9 سال گذشته است. آیا این روند صعودی در ماه دسامبر ادامه خواهد داشت؟
      2. گزارش اشتغال: جمعه، 17:00. اقتصاد کانادا 62.6 هزار در ماه نوامبر ریزش داشت، که اولین کاهش از ماه آوریل است. نرخ بیکاری از 8.5٪ به 8.6٪ رسید. اکنون منتظر انتظار داده های مربوط به ماه دسامبر هستیم.
      3. شاخص مدیران خرید Ivey: جمعه، 18:30. شاخص مدیران خرید پایین تر از حد انتظار بود و در ماه دسامبر، با کاهش از 52.7 به 46.7، در محدوده رکود قرار گرفت. این میزان پایین تر از تخمین 53.1 بود.

      حدود تکنیکال از بالا به پایین:
      با سطح مقاومت 1.3034 آغاز می کنیم.
      در ابتدای ماه دسامبر، زمانی که ارزش جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا دچار کاهش شد، 1.2916 به سطح مقاومت رسید.
      بعدی 1.2825 است.
      1.2707 اولین سطح حمایت است.
      بعدی 1.2616 است.
      از فوریه 2018، 1.2498 سطح حمایت را حفظ کرده است.
      در حال حاضر، 1.2422 (ذکر شده در هفته قبل) سطح حمایت نهایی است.

      چشم انداز روشنی در مورد جفت ارز دلار آمریکا/دلار کانادا دیده نمی شود.
      پس از پشت سر گذاشتن 3 ماهه چهارمی ضعیف در سال 2020، در اوایل سال 2021، ارزش دلار آمریکا مجددا افزایش یافت. رویدادهای مهم این هفته، از جمله تغییرات اشتغال کانادا، می تواند تأثیر قابل توجهی بر این جفت ارز داشته باشد.

      نظر


      • #4
        پیش بینی جفت ارز پوند/ دلار آمریکا از 1 تا 5 فوریه- ادامه سیاست‌های بانک انگلیس

        ارزش معاملات جفت ارز پوند/ دلار آمریکا در هفته گذشته تقریبا تغییری نداشته است. در هفته آینده، چهار رویداد، شامل تصمیم گیری در مورد نرخ بهره توسط بانک انگلیس را در پیش داریم. در اینجا، به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای پوند/دلار آمریکا اشاره می کنیم.

        آمار خوب در زمینه اشتغال در انگلیس در اوایل هفته گذشته باعث افزایش نسبی ارزش لیره استرلینگ شد. دستمزدها از 2.7٪ به 3.6٪ به شدت افزایش یافت. نرخ بیکاری فقط 7 هزار افزایش داشت که بسیار کمتر از برآورد 47.5 هزار بود. نرخ بیکاری از 4.9٪ به 5.0٪ رسید که بالاترین میزان از ماه مارس 2016 است.

        در ایالات متحده، ضریب اطمینان مصرف کننده از 87.1 به 89.3 افزایش یافت. سفارشات کالاهای بادوام همچنان با کاهش روبرو بودند و در دسامبر، به 0.2٪ سقوط کردند. این میزان بسیار کمتر از پیش بینی 1.0% بود. در جلسه سیاست گذاری فدرال رزرو، بر موضع سهل گیرانه تأکید شد و پاول، رئیس فدرال رزرو، این نظریه را که فدرال رزرو به دنبال کاهش تدریجی برنامه تسهیلات کمّی خود در آینده نزدیک است را رد کرد. تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول با افزایش قابل توجه 4.0٪، به نزدیک برآورد 4.2٪ رسید.

        نمودار روزانه پوند/ دلار آمریکا با حدود حمایت و مقاومت روی آن.

        GBPUSD_-Forecast-Feb.-1-5-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1.png
        1. شاخص مدیران خرید تولید: دوشنبه، 13:00. تولید در محدوده رشد باقی مانده است، اما شاخص مدیران خرید در ماه ژانویه به 52.9 کاهش یافت که کمترین میزان از ماه ژوئن است. انتظار می رود برآورد نهایی تخمین اولیه را تأیید کند.
        2. شاخص مدیران خرید خدمات: چهارشنبه، 13:00. شاخص مدیران خرید خدمات به شدت اُفت کرد و از 49.4 به 38.8 رسید. این مسئله حاکی از رکودی شدید است. انتظار می رود که انتشار داده های نهایی تخمین اولیه را تأیید کند.
        3. شاخص مدیران خرید ساخت و ساز: پنجشنبه، 13:00. انتظار می رود شاخص مدیران خرید ساخت و ساز از 54.6 به 53.0 اُفت کند. این میزیان پایین ترین سطح از ماه مِی بوده است.
        4. تصمیم گیری در مورد نرخ بهره بانک انگلیس: پنجشنبه، 15:30. انتظار می رود بانک انگلیس ایستادگی کرده و نرخ بهره را در 0.10 درصد حفظ کند. سرمایه گذاران به گزارش سه ماهه کمیته سیاست گذاری پولی (mpc) علاقه مند خواهند شد، که گزارش دقیق سلامت اقتصاد انگلیس را ارائه می دهد.

        تحلیل تکنیکال از بالا به پایین:
        با سطح مقاومت 1.4005 آغاز می کنیم.
        بعدی 1.3875 است.
        از ماه مِی 2018، 1.3779 سطح مقاومت را حفظ کرده است.
        1.3666 (ذکر شده در هفته قبل) حد حمایت فعلی است.
        بعدی 1.3553 است.
        از اواخر دسامبر، 1.3423 سطح حمایت را حفظ کرده است.
        در حال حاضر، 1.3327 سطح حمایت هایی است.

        چشم انداز روشنی در مورد جفت ارز پوند/دلار آمریکا پیش بینی نمی شود
        پس از آنکه پوند در اواخر سال 2020 رشد چشمگیری داشت، ارزش دلار آمریکا در ماه ژانویه افزایش یافته است. اقتصاد انگلیس تحت تاثیر اجرای محدودیت های ناشی از بیماری کووید-19 با مشکل روبرو شده است، در حالی که در ایالات متحده، موضع سهل گیرانه فدرال رزرو و ارائه بسته های تشویقی بیشتر می تواند تاثیرات منفی بر دلار آمریکا داشته باشد.
        فایل های پیوست شده

        نظر

        پردازش ...
        X