اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس 25 تا 29 ژانویه 2021

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس 25 تا 29 ژانویه 2021

    چشم انداز هفتگی فارکس 25 تا 29 ژانویه 2021- ورود فدرال رزرو به صحنه پس از ایستادن بانک مرکزی اروپا روی حرف خود


    پس از جهش شدید در اوایل ژانویه، ارزش دلار آمریکا تا حدی کاهش یافت. بیماری کووید همچنان در ایالات متحده و اروپا بیداد می کند، اما این امید وجود دارد که استفاده از واکسن کووید در اواخر سال باعث بهبود اقتصادی شود. از رویدادهای مهم این هفته می توان به تصمیم گیری فدرال رزرو در مورد نرخ بهره و انتشار گزارش های مربوط به تولید ناخالص داخلی در ایالات متحده، فرانسه و کانادا اشاره کرد.

    شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) آلمان در ماه دسامبر با افزایش 0.5 درصدی سود روبرو شد و برآورد اولیه را تأیید کرد. با این حال، شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) منطقه یورو برای چهارمین ماه متوالی به 0.3-% رسید.

    بانک مرکزی اروپا در جلسه سیاست اگذاری این هفته خود، نرخ بهره و نرخ خرید اوراق قرضه خود را حفظ کرد. لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، تأیید کرد که تولید ناخالص داخلی منطقه یورو برای سه ماهه چهارم منفی خواهد بود، اما اعلام کرد که انتظار می رود رشد در سال 2021 مجددا افزایش یابد. گزارشات مربوط به شاخص مدیران خرید نشان داد که بخش تولید در محدوده رشد به خوبی باقی مانده است، اما بخش خدمات با برآورد زیر سطح 50، که رکود را از توسعه مجزا می سازد، در حال سقوط است.

    در انگلیس، تورم در ماه دسامبر از 0.3٪ به 0.6٪ افزایش یافت. انتظارات سفارش صنعتی کنفدراسیون صنعت انگلیس (CBI) و ضریب اطمینان مصرف کننده مرکز تحقیقات GfK، به ترتیب، با برآورد 28- و 28-، همچنان در محدوده منفی باقی مانده اند. با برآورد 0.3 درصدی، خرده فروشی نسبت به افت قبلی اندکی بهبود یافت. این میزان بسیار کمتر از تخمین 1.4% بود. شاخص های مدیران خرید بخش تولید در ماه دسامبر به 52.9 رسید، که حاکی از رشد این حوزه بود. با این حال، شاخص مدیران خرید بخش خدمات همچنان با رکود روبرو شده و به 38.8 واحد کاهش یافته است.

    بانک کانادا در جلسه سیاست گذاری خود هیچ اقدامی انجام نداد، اما پس از تصمیم گیری، دلار کانادا به شدت صعود کرد، زیرا مَک لِم، رئیس بانک کانادا، هیچ اشاره ای به کاهش نرخ ها نکرد و سرمایه گذاران آسوده خاطر شدند.

    در ایالات متحده، شاخص تولید فدرال فیلادلفیا در ماه ژانویه، به 26.5 صعود کرد، که بسیار بالاتر از برآورد قبلی 11.1 و همینطور بسیار بالاتر از حد انتظارات بود. مطالبات بیکاری از 965 هزار به 900 هزار کاهش یافت که کمتر از پیش بینی 930 هزار نیز بود. این هفته با افزایش شاخص مدیران خرید (PMI) تولید، از 56.5 به 59.1 به پایان رسید. این میزان بالاترین سطح از ماه مِی سال 2007 بود و حاکی از رشد شدید آن است.
    1. گزارش اشتغال انگلیس: سه شنبه، 10:30. دستمزدها برای چهار ماه متوالی افزایش داشته اند و در ماه نوامبر، 2.7٪ بالا می روند. انتظار می رود روند صعودی با پیش بینی 3.0٪ ادامه یابد. میزان بیکاری به 64.3 هزار افزایش داشت و بازارها به کاهش این آمار امیدوار هستند. نرخ بیکاری به تدریج در حال افزایش است و انتظار می رود تا 5.1٪ رشد کند.
    2. جلسه سیاست گذاری فدرال: چهارشنبه، 10:30. فدرال رزرو رویکرد سهل گیرانه ای اتخاذ کرده است و با تصمیم رئیس جمهور بایدن برای ارائه بسته تشویقی کلان، اکنون از حمایت وزارت خزانه داری نیز برخوردار خواهد بود. می توان انتظار داشت که فدرال در جلسه آینده نیز این رویکرد را حفظ کند.
    3. تولید ناخالص داخلی ایالات متحده: پنجشنبه، 17:00. انتظار می رود اولین برآورد تولید ناخالص داخلی برای سه ماهه چهارم سال 2020 با پیش بینی 4.2٪ قابل توجه باشد. برآورد بالاتر باعث افزایش ارزش دلار خواهد شد.
    4. شاخص قیمت مصرف کننده آلمان: پنجشنبه، تمام طول روز. شاخص قیمت مصرف کننده آلمان از 0.8-% در ماه گذشته، به 0.5٪ در ماه دسامبر رسید. اولین تخمین ژانویه 0.4٪ است.
    5. تولید ناخالص داخلی فرانسه: جمعه، 10:00. اقتصاد فرانسه در سه ماهه سوم با افزایش 18.2 درصدی روبرو شد، اما انتظار می رود در سه ماهه چهارم با برآورد 4.1-٪ معکوس شود.
    6. تولید ناخالص داخلی کانادا: جمعه، 17:00. کانادا اطلاعات مربوط به تولید ناخالص داخلی را به صورت ماهانه منتشر می کند. در ماه نوامبر، اقتصاد از 0.8% پیش از آن، تا 0.4٪ کاهش یافت. آیا در ماه دسامبر شاهد رشد مجدد تولید ناخالص داخلی خواهیم بود؟

  • #2
    پیش بینی جفت ارز یورو/دلار آمریکا در 25 تا 29 ژانویه- بانک مرکزی اروپا روی حرف خود می ایستد

    هفته گذشته، جفت ارز یورو/ دلار آمریکا روندی معکوس داشت و 0.76٪ سود را نشان داد. در این هفته، شش رویداد برجسته روی خواهد داد. در اینجا، به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای یورو/دلار آمریکا اشاره می کنیم.

    شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) آلمان در ماه دسامبر با افزایش 0.5 درصدی سود روبرو شد و برآورد اولیه را تأیید کرد. با این حال، شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) منطقه یورو برای چهارمین ماه متوالی به 0.3-% رسید. شاخص اقتصادی ZeW آلمان از 55.0 به 61.8 افزایش یافت. شاخص منطقه یورو نیز بهبود یافت و از 54.4 به 58.3 افزایش یافت.

    بانک مرکزی اروپا در جلسه سیاست گذاری این هفته خود، نرخ بهره و نرخ خرید اوراق قرضه خود را حفظ کرد. لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، تأیید کرد که تولید ناخالص داخلی منطقه یورو برای سه ماهه چهارم منفی خواهد بود، اما اعلام کرد که انتظار می رود رشد در سال 2021 مجددا افزایش یابد. گزارشات مربوط به شاخص مدیران خرید نشان داد که بخش تولید در محدوده رشد به خوبی باقی مانده است، اما بخش خدمات با برآورد زیر سطح 50، که رکود را از توسعه مجزا می سازد، در حال سقوط است.

    در ایالات متحده، شاخص تولید فدرال فیلادلفیا در ماه ژانویه، به 26.5 صعود کرد، که بسیار بالاتر از برآورد قبلی 11.1 و همینطور بسیار بالاتر از حد انتظارات بود. مطالبات بیکاری از 965 هزار به 900 هزار کاهش یافت که کمتر از پیش بینی 930 هزار نیز بود. این هفته با افزایش شاخص مدیران خرید (PMI) تولید، از 56.5 به 59.1 به پایان رسید. این میزان بالاترین سطح از ماه مِی سال 2007 بود و حاکی از رشد شدید آن است.

    نمودار روزانه یورو/دلار آمریکا با حدود حمایت و مقاومت روی آن.
    EURUSD_-Forecast-Jan25-29_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1.png
    1. شرایط اقتصادی ifo آلمان: سه شنبه، 10:30. ضریب اطمینان تجاری در بزرگترین اقتصاد منطقه یورو نسبتاً قوی است. این شاخص در دسامبر به 92.1 رسید و انتظار می رود در ماه ژانویه با برآورد 91.5، اندکی کاهش یابد.
    2. شرایط مصرف کننده GfK آلمان: چهارشنبه، 10:30. ضریب اطمینان مصرف کننده همچنان پایین است. این شاخص در دسامبر، از 6.7- به 7.3- کاهش یافت. پیش بینی می شود روند نزولی در ژانویه با برآورد 7.8- ادامه یابد.
    3. شاخص قیمت مصرف کننده آلمان: پنجشنبه، تمام طول روز. شاخص قیمت مصرف کننده آلمان از 0.8-% در ماه گذشته، به 0.5٪ در ماه دسامبر رسید. اولین تخمین ژانویه 0.4٪ است.
    4. تولید ناخالص داخلی فرانسه: جمعه، 10:00. اقتصاد فرانسه در سه ماهه سوم با افزایش 18.2 درصدی روبرو شد، اما انتظار می رود در سه ماهه چهارم با برآورد 4.1-٪ معکوس شود.
    5. شاخص تغییرات بیکاری آلمان: جمعه، 12:25. در نیمه دوم سال 2020، بازار کار آلمان قوی به نظر رسیده است و شش کاهش مستقیم را تجربه کرده است. با این حال، انتظار می رود بیکاری با تخمین 10000 در ماه دسامبر افزایش یابد.
    6. داده های پولی: جمعه، 12:30. پیش بینی می شود عرضه پول M3 در دسامبر در 11.0٪ باقی بماند. پیش بینی می شود وام های خصوصی پس از ثبت سه سود متوالی3.1٪، تا 3.2٪ افزایش یابد.

    تحلیل تکنیکال یورو/دلار آمریکا
    حدود تکنیکال از بالا به پایین:
    با سطح مقاومت 1.2484 آغاز می کنیم.
    بعدی 1.2328 است.
    از آوریل 2018، 1.2224 سطح مقاومت را حفظ کرده است.
    1.2156 سطح حمایت فعلی است.
    1.2099 از حد 1.21 محافظت می کند.
    از اوایل دسامبر، 1.1972 (ذکر شده در هفته قبل) حمایت را فراهم کرده است.
    در حال حاضر، 1.1844 سطح حمایت نهایی است.

    چشم انداز خوبی برای جفت ارز یورو/دلار آمریکا پیش بینی نمی شود
    به نظر می رسد دلار آمریکا از رونق افتاده است، بنابراین، در این هفته، یورو از موقعیت خوبی برای کسب سود برخوردار است.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 01-25-2021, 02:47 PM

    نظر


    • #3
      پیش بینی جفت ارز پوند/ دلار آمریکا 25 تا 29 ژانویه 2021- تورم انگلیس باعث افزایش ارزش پوند شد

      هفته گذشته، جفت ارز پوند/دلار سود قابل توجهی را تجربه کرد. هفته آینده رویداد مهم در پیش داریم که مهم ترین آن انتشار گزارشات مربوط به اشتغال است. در اینجا، به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای پوند/دلار آمریکا اشاره می کنیم.

      در انگلیس، تورم در ماه دسامبر از 0.3٪ به 0.6٪ افزایش یافت. انتظارات سفارش صنعتی کنفدراسیون صنعت انگلیس (CBI) و ضریب اطمینان مصرف کننده مرکز تحقیقات GfK، به ترتیب، با برآورد 28- و 28-، همچنان در محدوده منفی باقی مانده اند. با برآورد 0.3 درصدی، خرده فروشی نسبت به افت قبلی اندکی بهبود یافت. این میزان بسیار کمتر از تخمین 1.4% بود. شاخص های مدیران خرید بخش تولید در ماه دسامبر به 52.9 رسید، که حاکی از رشد این حوزه بود. با این حال، شاخص مدیران خرید بخش خدمات همچنان با رکود روبرو شده و به 38.8 واحد کاهش یافته است.

      در ایالات متحده، شاخص تولید فدرال فیلادلفیا در ماه ژانویه، به 26.5 صعود کرد، که بسیار بالاتر از برآورد قبلی 11.1 و همینطور بسیار بالاتر از حد انتظارات بود. مطالبات بیکاری از 965 هزار به 900 هزار کاهش یافت که کمتر از پیش بینی 930 هزار نیز بود. این هفته با افزایش شاخص مدیران خرید (PMI) تولید، از 56.5 به 59.1 به پایان رسید. این میزان بالاترین سطح از ماه مِی سال 2007 بود و حاکی از رشد شدید آن است.

      نمودار روزانه پوند/دلار آمریکا با حدود حمایت و مقاومت روی آن.

      GBPUSD_-Forecast-Jan25-29_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1-1.png
      1. گزارش اشتغال: سه شنبه، 10:30. دستمزدها برای چهار ماه متوالی افزایش داشته اند و در ماه نوامبر، 2.7٪ بالا می روند. انتظار می رود روند صعودی با پیش بینی 3.0٪ ادامه یابد. میزان بیکاری به 64.3 هزار افزایش داشت و بازارها به کاهش این آمار امیدوار هستند. نرخ بیکاری به تدریج در حال افزایش است و انتظار می رود تا 5.1٪ رشد کند.
      2. فروش نقدی کنفدراسیون صنعت انگلیس: سه شنبه، 14:30. حجم فروش در دسامبر به 3- رسید، که بهترین میزان از ماه جولای است. آیا شاهد ادامه روند صعودی خواهیم بود؟
      3. شاخص قیمت فروشگاهی کنسرسیوم خرده فروشی انگلیس: چهارشنبه، 3:31. این معیار تورم تغییرات قیمت در فروشگاه های کنسرسیوم خرده فروشی انگلیس همچنان با برآوردهای منفی را نشان می دهد و در دو برآورد گذشته، به 1.8-٪ رسیده است.
      تحلیل تکنیکال از بالا به پایین:
      با سطح مقاومت 1.3837 آغاز می کنیم.
      از ماه مِی سال 2018، 1.3770 سطح مقاومت را حفظ کرده است.
      1.3666 حد حمایت فعلی است.
      1.3502 (ذکر شده در هفته قبل) از حد نمادین 1.35 محافظت می کند.
      از اواخر دسامبر، 1.3428 سطح حمایت را حفظ کرده است.
      در حال حاضر، 1.3324 سطح حمایت نهایی است.

      چشم انداز خوبی برای جفت ارز پوند/دلار آمریکا پیش بینی می شود

      پس ازافزایش ارزش در اوایل ژانویه، ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای اصلی، از جمله پوند، کاهش یافته است. با تصویب بسته های تشویقی کلان در دولت بایدن، ممکن است دلار با چالش هایی روبرو شود.

      نظر


      • #4
        پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/دلار کانادا 25 تا 29 ژانویه 2021- بانک کانادا راه خود را دنبال می کند

        ارزش معاملا دلار آمریکا/دلار کانادا تغییراتی کرد، اما این هفته را بدون تغییر نسبت به هفته پشت سر گذاشت. در هفته پیش رو، سه رویداد، شامل تولید ناخالص داخلی، در پیش داریم. در اینجا، به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای دلار آمریکا/دلار کانادا اشاره می کنیم.

        فروش مواد اولیه در ماه نوامبر تا 0.6٪ کاهش یافت و در پایین ترین سطح در 3 ماه گذشته قرار گرفت. شاخص قیمت مصرف کننده کالاهای کلی، با برآورد 0.2-، اولین کاهش در سه ماه گذشته را تجربه کرد. بانک کانادا در جلسه سیاست گذاری خود هیچ اقدامی انجام نداد، اما پس از تصمیم گیری، دلار کانادا به شدت صعود کرد، زیرا مَک لِم، رئیس بانک کانادا، هیچ اشاره ای به کاهش نرخ ها نکرد و سرمایه گذاران آسوده خاطر شدند. خرده فروشی در ماه نوامبر افزایش داشت و بسیار بیشتر از حد انتظار بود. خرده فروشی کالاهای کلی به 1.3٪ رسید، در حالی که برآورد مربوط به کالاهای غیرخوراکی 2.1٪ بود.

        در ایالات متحده، شاخص تولید فدرال فیلادلفیا در ماه ژانویه، به 26.5 صعود کرد، که بسیار بالاتر از برآورد قبلی 11.1 و همینطور بسیار بالاتر از حد انتظارات بود. مطالبات بیکاری از 965 هزار به 900 هزار کاهش یافت که کمتر از پیش بینی 930 هزار نیز بود. این هفته با افزایش شاخص مدیران خرید (pmi) تولید، از 56.5 به 59.1 به پایان رسید. این میزان بالاترین سطح از ماه مِی سال 2007 بود و حاکی از رشد شدید آن است.

        نمودار روزانه دلار آمریکا/ دلار کانادا با حدود حمایت و مقاومت روی آن.

        USDCAD_-Forecast-Jan11-18_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-1.pngUSDCAD_-Forecast-Jan25-29_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1-1-1.png
        1. جواز ساخت و ساز: پنجشنبه، 17:00. این شاخص ساخت و ساز در ماه دسامبر با رشدی 12.9 درصدی روندی صعودی داشت. اکنون منتظر انتشار داده های ماه ژانویه هستیم.
        2. تولید ناخالص داخلی: جمعه، 17:00. کانادا اطلاعات مربوط به تولید ناخالص داخلی را به صورت ماهانه منتشر می کند. در ماه نوامبر، اقتصاد از 0.8% پیش از آن، تا 0.4٪ کاهش یافت. آیا در ماه دسامبر شاهد رشد مجدد تولید ناخالص داخلی خواهیم بود؟
        3. شاخص قیمت مواد اولیه: جمه، 17:00. شاخص قیمت مواد اولیه در ماه دسامبر از 0.5٪ به 0.6٪ رسید. آیا این روند صعودی در ژانویه ادامه خواهد داشت؟

        حدود تکنیکال از بالا به پایین:

        با سطح مقاومت 1.3052 آغاز می کنیم.
        زمانی که ارزش معاملات جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا شروع به کاهش کرد، 1.2943 در ابتدای دسامبر، به سطح مقاومت تغییر موضع داد.
        بعدی 1.2842 است.
        حد مقاومت فعلی 1.2733 است.
        1.2669 (ذکر شده در هفته قبل) اولین سطح حمایت است.
        بعدی 1.2578 است.
        1.2505 از عدد گرد 1.2500 محافظت می کند.
        در حال حاضر، 1.2422 سطح حمایت نهایی است.

        چشم انداز روشنی در مورد جفت ارز دلار آمریکا/دلار کانادا دیده نمی شود

        با پشت سر گذاشتن مراسم تحلیف ریاست جمهوری آمریکا، بازارها می توانند بر انتشارهای داده‌های فاندامنتال تمرکز کنند. سرمایه گذاران با دقت داده های مربوط به تولید ناخالص داخلی در ایالات متحده و کانادا و همچنین بیانیه مربوط به نرخ سود کمیته فدرال بازار باز (fomc) زیر نظر خواهند گرفت.
        فایل های پیوست شده
        ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 01-26-2021, 12:58 PM

        نظر

        پردازش ...
        X