اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس 18 تا 22 ژانویه 2021

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس 18 تا 22 ژانویه 2021

    چشم انداز هفتگی فارکس 18 تا 22 ژانویه 2021- تقویت دلار آمریکا

    در اوایل سال 2021، دلار آمریکا پس از متحمل شدن زیان های گسترده در دو ماه آخر سال 2020، نشانه هایی از افزایش ارزش خود را نشان می دهد. بیماری کووید-19 همچنان در ایالات متحده و اروپا بیداد می کند، اما این امید وجود دارد که استفاده از واکسن کووید در اواخر سال باعث بهبود وضعیت اقتصادی شود. رویدادهای برجسته این هفته شامل تصمیم گیری بانک مرکزی اروپا و بانک کانادا در مورد نرخ بهره و ارائه گزارشات تورم از منطقه یورو و انگلیس است.

    در انگلستان، تولید ناخالص داخلی در ماه نوامبر تا 2.6٪ کاهش یافت. این میزان بهتر از پیش بینی 4.6-٪ بود، اما پوند باز هم زیان های شدیدی را روز جمعه نشان داد. شاخص های صنعتی نیز در ماه نوامبر اُفت داشت. پس از آن که بِیلی، رئیس بانک انگلستان، گزارش هایی مبنی بر اینکه این بانک امکان اجرای نرخ های سود منفی را بررسی می کند، رد کرد، اوایل این هفته، پوند بیش از 1 درصد رشد داشت.

    تورم کالاهای کلی در فرانسه، دومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو، دومین رشد متوالی به میزان 0.2٪ را نشان داد.
    در ایالات متحده، تورم اقلام غیرخوراکی از 0.2٪ به 0.4٪ افزایش یافت. این بالاترین میزان در 4 ماه گذشته بود و نشان دهد که تورم، در درازمدت، در حال افزایش است. پاوِل، رئیس فدرال رزرو، با بیان این که اکنون زمان بحث در مورد سیاست های تطبیقی نیست، بر موضع سهل‌گیرانه فدرال رزرو تأکید کرد. پاول همچنین متعهد شد که پیش از کاهش برنامه گسترده تسهیل کمّی خود، به بازارها از قبل اطلاع رسانی کند. این هفته با ارقام ناامیدکننده خرده فروشی برای ماه دسامبر به پایان رسید. ارقام مربوط به کالاهای کلی به 0.7-% رسید؛ این رقم در ماه گذشته 1.1-% برآورد شده بود. شاخص خرده فروشی کالاهای غیرخوراکی از -0.9٪ به 1.4-٪ کاهش یافت که پایین ترین سطح از ماه آوریل بود.
    1. شاخص قیمت مصرف کننده نهایی آلمان: سه شنبه، 10:30. تورم در بزرگترین اقتصاد منطقه یورو که در بیشتر نیمه دوم سال 2020، دچار اُفت شده بود، با کاهش روبرو شده است. با این حال، پیش بینی مربوط به ماه دسامبر 0.5 درصد است که بیشترین سود از ماه ژوئن محسوب می شود.
    2. گزارش تورم انگلیس: چهارشنبه، 10:30. پس از افزایش به 0.7 در ماه اکتبر، شاخص قیمت مصرف کننده در نوامبر کاهش یافت و به 0.3 رسید. پیش بینی مربوط به ماه دسامبر 0.5٪ است. شاخص قیمت مصرف کننده کالاهای غیرخوراکی در ماه نوامبر به 1.1٪ افزایش یافت و پیش بینی می شود که در ماه دسامبر به 1.3٪ برسد.
    3. گزارش تورم منطقه یورو: چهارشنبه، 13:30. تورم کالاهای کلی چهار کاهش متوالی داشته است و پیش بینی می شود که این روند در ماه دسامبر با برآورد 0.3-% ادامه یابد. پیش بینی می شود که برآورد مربوط به کالاهای غیرخوراکی در 0.2٪ باقی بماند.
    4. گزارش تورم: چهارشنبه، 17:00. شاخص قیمت مصرف کننده کالاهای کلی در ماه نوامبر از 0.4% به 0.1٪ رسید. شاخص قیمت مصرف کننده اصلاح شده، که اقلام بی ثبات و متغیر را در نظر نمی گیرد، ثابت بوده و به 1.7% در ماه نوامبر رسیده است. اکنون منتظر انتشار ارقام مربوط به ماه دسامبر هستیم.
    5. تصمیم گیری بانک کانادا در مورد نرخ بهره: چهارشنبه، 18:30. نرخ بهره بانک کانادا در سطح پایین 0.25% باقی می ماند. به دلیل وخیم تر شدن وضعیت گسترش ویروس کرونا، صحبت هایی در مورد کاهش ناگهانی نرخ بهره در این هفته مطرح شده است. با این حال، احتمال انجام چنین حرکت بنیادی پایین است.
    6. تصمیم گیری بانک مرکزی اروپا در مورد نرخ بهره: پنجشنبه، 16:15. هفته گذشته، صورتجلسه های بانک مرکزی اروپا حاکی از نگرانی از تورم پایین و نرخ ارز بالا بود و سیاست گذاران می توانند این نگرانی ها را در بیانیه مربوط به نرخ بهره در جلسه پیش رو بازگو کنند. در سیاست های پولی فعلی هیچ تغییری پیش بینی نمی شود.


    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 01-18-2021, 10:59 AM

  • #2
    پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/دلار کانادا، 18 تا 22 ژانویه 2021
    تمرکز بانک کانادا بر تورم

    هفته گذشته، معاملات جفت ارز دلار آمریکا/دلار کانادا سود ناچیزی داشت. در هفته آینده، هفت رویداد، شامل تصمیم گیری بانك كانادا در مورد نرخ بهره، را در پیش رو داریم. در اینجا، به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای دلار آمریکا/دلار کانادا اشاره می کنیم.

    در ایالات متحده، تورم اقلام غیرخوراکی از 0.2٪ به 0.4٪ افزایش یافت. این بالاترین میزان در 4 ماه گذشته بود و نشان دهد که تورم، در درازمدت، در حال افزایش است. پاوِل، رئیس فدرال رزرو، با بیان این که اکنون زمان بحث در مورد سیاست های تطبیقی نیست، بر موضع سهل‌گیرانه فدرال رزرو تأکید کرد. پاول همچنین متعهد شد که پیش از کاهش برنامه گسترده تسهیل کمّی خود، به بازارها از قبل اطلاع رسانی کند. این هفته با ارقام ناامیدکننده خرده فروشی برای ماه دسامبر به پایان رسید. ارقام مربوط به کالاهای کلی به 0.7-% رسید؛ این رقم در ماه گذشته 1.1-% برآورد شده بود. شاخص خرده فروشی کالاهای غیرخوراکی از -0.9٪ به 1.4-٪ کاهش یافت که پایین ترین سطح از ماه آوریل بود.

    نمودار روزانه دلار آمریکا/دلار کانادا با حدود مقاومت و حمایت روی آن.

    USDCAD_-Forecast-Jan11-18_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-1.pngUSDCAD_-Forecast-Jan18-22_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-1.png
    1. شاخص ساخت و ساز: دوشنبه، 16:45. شاخص ساخت و ساز رو به افزایش بوده است و از 215 هزار، به 246 هزار در ماه نوامبر صعود کرده است. آیا این افزایش ناگهانی در ماه دسامبر نیز ادامه خواهد داشت؟
    2. خرید اوراق بهادار خارجی: دوشنبه، 17:00. اوراق بهادار خارجی در ماه اکتبر، به 6.92 میلیارد دلار کانادا افزایش یافت، که بالاتر از برآورد قبلی، اما بسیار کمتر از تخمین 10.05 میلیارد دلاری بود. در آینده، داده های مربوط به ماه نوامبر را دریافت خواهیم کرد.
    3. فروش محصولات کارخانه ای: سه شنبه، 17:00. فروش محصولات کارخانه ای از 1.5% به 0.3٪ در ماه اکتبر کاهش یافت. آیا در ماه نوامبر شاهد بهبود وضعیت آن خواهیم بود؟
    4. گزارش تورم: چهارشنبه، 17:00. شاخص قیمت مصرف کننده کالاهای کلی از 0.4% به 0.1% در ماه نوامبر کاهش یافت. شاخص قیمت مصرف کننده اصلاح شده، که اقلام بی ثبات و متغیر را در نظر نمی گیرد،ثابت بوده و به 1.7% در ماه نوامبر رسیده است. اکنون منتظر انتشار ارقام مربوط به ماه دسامبر هستیم.
    5. تصمیم گیری بانک کانادا در مورد نرخ بهره: چهارشنبه، 18:30. نرخ بهره بانک کانادا در سطح پایین 0.25% باقی می ماند. به دلیل وخیم تر شدن وضعیت گسترش ویروس کرونا، صحبت هایی در مورد کاهش ناگهانی نرخ بهره در این هفته مطرح شده است. با این حال، احتمال انجام چنین حرکت بنیادی پایین است.
    6. تغییرات اشتغال غیرکشاورزی پردازش داده های خودکار (adp): پنجشنبه، 17:00. پس از سه کاهش متوالی، این شاخص با سود 40.8 هزار نفری در ماه نوامبر وارد محدوده مثبت شد. آیا سود دیگری را در برآوردهای بعدی خواهیم دید؟
    7. شاخص خرده فروشی: جمعه، 17:00. شاخص خرده فروشی از 1.1% به 0.4% در ماه نوامبر سقوط کرد. همین مسئله در مورد برآورد مربوط به کالاهای غیرخوراکی روی داد که از 1.0% به 0.0% تنزل داشت. اکنون منتظر انتشار داده های مربوط به ما دسامبر هستیم.
    حدود تکنیکال از بالا به پایین:
    با سطح حمایت 1.3046 آغاز می کنیم.
    در ابتدای دسامبر، که جفت ارز دلار آمریکا/دلار کانادا شروع به کاهش کرد، 1.2933 به سطح مقاومت تغییر موضع داد.
    بعدی 1.2833 است.
    در حال حاضر، 1.2768 (ذکر شده در هفته قبل) حد مقاومت است.
    1.2669 اولین سطح حمایت است.
    بعدی 1.2578 است.
    1.2505 از عدد گرد 1.2500 حفاظت می کند.
    در حال حاضر، 1.2291 سطح حمایت نهایی است.

    چشم انداز روشنی در مورد جفت ارز دلار آمریکا/دلار کانادا مشاهده نمی شود
    با وجود برخی از داده های ضعیف ایالات متحده در هفته گذشته، در سال جدید، ارزش دلار آمریکا همچنان روبه افزایش است و این روند صعودی می تواند این هفته ادامه داشته باشد.

    نظر


    • #3
      پیش بینی جفت ارز یورو/دلار آمریکا، 18 تا 22 ژانویه 2021- کاهش ارزش یورو در مقابل تقویت ارزش دلار

      جفت ارز یورو/ دلار آمریکا با زیان 1.1 درصدی، بدترین هفته خود از ماه اکتبر را سپری کرد. پنج رویداد، شامل تصمیم گیری بانک مرکزی اروپا در مورد نرخ بهره و شاخص های مدیران خرید، پیش رو داریم. در اینجا، به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای یورو/دلار آمریکا اشاره می کنیم. ضریب اطمینان سرمایه گذار سنتیکس منطقه یورو در ماه ژانویه، با برآورد 1.3، در محدوده مثبت قرار گرفت. این اولین برآورد بالای صفر از ماه فوریه بود. تولید صنعتی منطقه یورو پس از رشد 2.1 درصدی در ماه قبل، به 2.5٪ در ماه نوامبر افزایش یافت. این میزان بسیار فراتر از تخمین 0.2٪ بود. تورم کالاهای کلی در فرانسه، دومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو، دومین رشد متوالی با 0.2٪ را تجربه کرد.
      در ایالات متحده، تورم اقلام غیرخوراکی از 0.2٪ به 0.4٪ افزایش یافت. این بالاترین میزان در 4 ماه گذشته بود و نشان دهد که تورم، در درازمدت، در حال افزایش است. پاوِل، رئیس فدرال رزرو، با بیان این که اکنون زمان بحث در مورد سیاست های تطبیقی نیست، بر موضع سهل‌گیرانه فدرال رزرو تأکید کرد. پاول همچنین متعهد شد که پیش از کاهش برنامه گسترده تسهیل کمّی خود، به بازارها از قبل اطلاع رسانی کند. این هفته با ارقام ناامیدکننده خرده فروشی برای ماه دسامبر به پایان رسید. ارقام مربوط به کالاهای کلی به 0.7-% رسید؛ این رقم در ماه گذشته 1.1-% برآورد شده بود. شاخص خرده فروشی کالاهای غیرخوراکی از -0.9٪ به 1.4-٪ کاهش یافت که پایین ترین سطح از ماه آوریل بود.
      نمودار روزانه یورو/دلار آمریکا با حدود مقاومت و حمایت روی آن.

      EURUSD_-Forecast-Jan18-22_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1-1.png
      1. شاخص قیمت مصرف کننده نهایی آلمان: سه شنبه، 10:30. تورم در بزرگترین اقتصاد منطقه یورو که در بیشتر نیمه دوم سال 2020، دچار اُفت شده بود، با کاهش روبرو شده است. با این حال، پیش بینی مربوط به ماه دسامبر 0.5 درصد است که بیشترین سود از ماه ژوئن محسوب می شود.
      2. شاخص رویکرد اقتصادی zew آلمان: سه شنبه، 13:30. چشم انداز 6 ماهه اقتصاد آلمان در ماه دسامبر افزایش چشمگیری داشت و از 39.0 به 55.0 صعود کرد. برآورد مربوط به ماه ژانویه 55.1 واحد است.
      3. گزارش تورم منطقه یورو: چهارشنبه، 13:30. تورم کالاهای کلی چهار کاهش متوالی داشته است و پیش بینی می شود که این روند در ماه دسامبر با برآورد 0.3-% ادامه یابد. پیش بینی می شود که برآورد مربوط به کالاهای غیرخوراکی در 0.2٪ باقی بماند.
      4. تصمیم گیری بانک مرکزی اروپا در مورد نرخ بهره: پنجشنبه، 16:15. هفته گذشته، صورتجلسه های بانک مرکزی اروپا حاکی از نگرانی از تورم پایین و نرخ ارز بالا بود و سیاست گذاران می توانند این نگرانی ها را در بیانیه مربوط به نرخ بهره در جلسه پیش رو بازگو کنند. در سیاست های پولی فعلی هیچ تغییری پیش بینی نمی شود.
      5. شاخص های مدیران خرید: جمعه، 11:00. با افزایش شاخص مدیران خرید در دسامبر و رسیدن به 58.3، بخش تولید آلمان همچنان رشد گسترده ای دارد. برآورد مربوط به ماه ژانویه 57.3 است. انتظار می رود شاخص مدیران خرید تولید منطقه یورو از 55.2 به 54.6 کاهش یابد. شاخص مربوط به فرانسه به 51.1 رسید و پیش بینی می شود تا 50.3 درست بالاتر از سطح 50 کاهش یابد. بخش خدمات دچار رکود شده است و شاخص مربوط به آن در آلمان و منطقه یورو در سطح 45 برآورد شده است. پیش بینی می شود شاخص مربوط به فرانسه با پیش بینی 49.1 واحد، بالاتر باشد.

      تحلیل تکنیکال یورو/دلار آمریکا
      حدود تکنیکال از بالا به پایین:

      با سطح مقاومت 1.2328 آغاز می کنیم.
      از آوریل 2018، 1.2224 سطح مقاومت را حفظ کرده است.
      پس از افزایش شدید ارزش جفت ارز یورو/دلار آمریکا در هفته گذشته، 1.2156 سطح حمایت بوده است.
      1.2099 از حد 1.21 حفاظت می کند و در حال حاضر، سطح حمایت در نظر گرفته می شود.
      از اوائیل دسامبر، 1.1970 (ذکر شده در هفته قبل) سطح حمایت را فراهم کرده است.
      بعدی 1.1844 است.
      در حال حاضر، 1.1768 حد حمایت نهایی است.

      چشم انداز خوبی برای جفت ارز یورو/دلار آمریکا پیش بینی نمی شود.
      در اواخر سال، با نوسانات دلار، یورو از سودهای خوبی برخوردار شد. با این حال، در سال جدید، ارزش دلار دوباره افزایش یافته و این روند صعودی می تواند در هفته جاری نیز ادامه یابد.
      فایل های پیوست شده

      نظر


      • #4
        پیش بینی جفت ارز پوند/دلار آمریکا در 18 تا 22 ژانویه 2021- بانک انگلیس می گوید که نرخ های منفی را در نظر نمی گیرد

        ارزش معاملات جفت ارز پوند/دلار آمریکا نوسانات شدیدی را نشان داد، اما در پایان هفته، تنها کمی پایین تر از هفته قبل بود. هفته آینده شش رویداد، شامل خرده فروشی و شاخص مدیران خرید (PMI) خواهیم داشت. در اینجا، به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای پوند/دلار آمریکا اشاره می کنیم.
        در انگلستان، تولید ناخالص داخلی در ماه نوامبر تا 2.6٪ کاهش یافت. این میزان بهتر از پیش بینی 4.6-٪ بود، اما پوند باز هم زیان های شدیدی را روز جمعه نشان داد. شاخص های صنعتی نیز در ماه نوامبر اُفت داشت. پس از آن که بِیلی، رئیس بانک انگلستان، گزارش هایی مبنی بر اینکه این بانک امکان اجرای نرخ های سود منفی را بررسی می کند، رد کرد، اوایل این هفته، پوند بیش از 1 درصد رشد کرد.
        در ایالات متحده، تورم اقلام غیرخوراکی از 0.2٪ به 0.4٪ افزایش یافت. این بالاترین میزان در 4 ماه گذشته بود و نشان دهد که تورم، در درازمدت، در حال افزایش است. پاوِل، رئیس فدرال رزرو، با بیان این که اکنون زمان بحث در مورد سیاست های تطبیقی نیست، بر موضع سهل‌گیرانه فدرال رزرو تأکید کرد. پاول همچنین متعهد شد که پیش از کاهش برنامه گسترده تسهیل کمّی خود، به بازارها از قبل اطلاع رسانی کند. این هفته با ارقام ناامیدکننده خرده فروشی برای ماه دسامبر به پایان رسید. ارقام مربوط به کالاهای کلی به 0.7-% رسید؛ این رقم در ماه گذشته 1.1-% برآورد شده بود. شاخص خرده فروشی کالاهای غیرخوراکی از -0.9٪ به 1.4-٪ کاهش یافت که پایین ترین سطح از ماه آوریل بود.
        نمودار روزانه پوند/دلار آمریکا با حدود مقاومت و حمایت روی آن.

        GBPUSD_-Forecast-Jan18-22_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-1-1.png
        1. گزارش تورم انگلیس: چهارشنبه، 10:30. پس از افزایش به 0.7 در ماه اکتبر، شاخص قیمت مصرف کننده در نوامبر کاهش یافت و به 0.3 رسید. پیش بینی مربوط به ماه دسامبر 0.5٪ است. شاخص قیمت مصرف کننده کالاهای غیرخوراکی در ماه نوامبر به 1.1٪ افزایش یافت و پیش بینی می شود که در ماه دسامبر به 1.3٪ برسد.
        2. انتظارات سفارش صنعتی کنفدراسیون صنعت انگلیس (CBI): پنجشنبه، 14:30. شاخص کنفدراسیون صنعت انگلیس نشان می دهد که تولیدکنندگان انتظار دارند حجم سفارشات در ژانویه با شدت بیشتری کاهش یابد. این شاخص در دسامبر به 25- رسید و پیش بینی می شود در برآورد مربوط به ماه ژانویه به 35- برسد.
        3. نظرسنجی شرایط اعتباری بانک انگلیس: پنجشنبه، 13:00. گزارش سه ماهه بانک انگلستان جزئیات شرایط پرداخت وام را بیان می کند و سرمایه گذاران علاقه مند خواهند بود که از تأثیر محدودیت های کرونایی فعلی بر سطح اعتبار مطلع شوند. این نظرسنجی پیش بینی های مربوط به سه ماه آینده را ارائه می دهد.
        4. ضریب اطمینان مصرف کننده GfK: جمعه، 3:31. ضریب اطمینان مصرف کننده در محدوده منفی باقی می ماند. این شاخص در دسامبر به 26- رسید، اما انتظار می رود جهت معکوس را در پیش گیرد و در ژانویه به 30- کاهش یابد.
        5. خرده فروشی: جمعه، 10:30. شاخص خرده فروشی تا 3.8٪ در ماه نوامبر کاهش یافت که این اولین کاهش از ماه آوریل است. فصل کریسمس معمولاً دوره افزایش هزینه های مصرف کننده است، اما با اِعمال محدودیت های کرونایی، پیش بینی می شود شاخص خرده فروشی در ماه دسامبر، به میزان پایین 0.8٪ برسد.
        6. شاخص های مدیران خرید: جمعه، 13:00. شاخص های مدیران خرید تولید با رآورد بالاتر از سطح 50 خنثی، در محدوده رشد باقی می ماند. با این حال، انتظار می رود که این شاخص در ماه ژانویه، از 57.3 به 53.1 کاهش یابد. بخش خدمات طی دو ماه گذشته در حال رکود بوده و شاخص های مدیران خرید مربوط به ماه دسامبر از 49.9 به 49.4 کاهش یافته است. برآورد مربوط به ماه ژانویه 45.5 است که کمترین میزان از ماه مِی است.
        حدود تکنیکال از بالا به پایین:
        با سطح مقاومت 1.3837 آغاز می کنیم.
        از ماه مِی 2018، 1.3770 سطح مقاومت را حفظ کرده است.
        بعدی 1.3666 است.
        1.3502 (ذکر شده در هفته قبل) اولین حد حمایت است.
        از اواخر دسامبر، 1.3424 سطح حمایت را حفظ کرده است
        پس از آن، 1.3324 است.
        در حال حاضر، 1.3243 سطح حمایت نهایی است.

        چشم انداز خوبی در مورد جفت ارز پوند/دلار آمریکا پیش بینی نمی شود.
        ارزش دلار آمریکا در سال جدید میلادی ثابت مانده است و محدودیت های کرونایی شدیدی در انگلیس در حال اجرا است که مانع فعالیت اقتصادی خواهد شد.

        نظر

        پردازش ...
        X