اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم اندازهفتگی بازارمالی جهانی - 14-18 دسامبر

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم اندازهفتگی بازارمالی جهانی - 14-18 دسامبر


    چشم انداز هفتگی بازارمالی جهانی در 14-18 دسامبر- برگزیت، کمیته فدرال بازار باز در کانون توجه

    با رسیدن خبر توزیع واکسن کووید، هفته گذشته خبرهای مثبتی منتشر شد، اما بحران های سیاسی، نظیر برگزیت و بسته مالی تشویقی ایالات متحده همچنان دهن بازار را به خود مشغول می کند. هفته آینده گزارشات مربوط به تورم و تصمیمات بانک مرکزی در ایالات متحده و کانادا منتشر می شود.
    در انگلیس، گزارش تولید ناخالص داخلی ماهانه همچنان به کندی ادامه دارد و در ماه اکتبر، به 0.4٪ کاهش یافت، که پایین ترین سطح در شش ماه گذشته است. مذاکرات برگزیت با سرعت در حال انجام است، اما طرفین نتوانسته اند به توافق برسند و در نتیجه، این هفته پوند بسیار تحت تاثیر قرار گرفت.
    تولید ناخالص داخلی منطقه یورو در سه ماهه سوم، به 12.5٪ بازگشت، که تنها کمی پایین تر از پیش بینی 12.6٪ است. بانک مرکزی اروپا، در جلسه سیاست گذاری نهایی خود در سال، نرخ بهره اصلی خود را در 0.00٪ حفظ کرد اما تسهیلات بیشتری را ارائه داد. این بانک بودجه مربوط به جبران خسارت های بیماری همه گیر را تا 500 میلیارد یورو افزایش داده و در مجموع به 85/1 تریلیون یورو رسانده است. شاخص قیمت مصرف کننده آلمان 0.8٪ کاهش یافت که چهارمین کاهش در پنج ماه گذشته است.
    بانک کانادا، در جلسه سیاست گذاری ماهانه خود، پیامی با عنوان "بیشتر از همان" را منتقل کرد. بانک نرخ ها را در 0.25٪ نگه داشت و تغییری در تسهیلات کمّی ایجاد نکرد. اعضای بانک اشاره کردند که تا زمانی که اقتصاد رشد نکند، نرخ ها در محدوده بسیار کم باقی می مانند. این موضع گیری به این معنی است که ما می توانیم این سطح نرخ ها را برای 2-3 سال آینده ببینیم.
    در ایالات متحده، تورم کالاهای خوراکی و غیرخوراکی هر دو با اندکی افزایش از 0.0٪ به 0.2٪ رسیده است. شاخص قیمت تولیدکننده (ppi) نیز پایین بود، و ارقام مربوط به کالاهای خوراکی و غیرخوراکی با رقم ناچیز 0.1٪ منتشر شد. میزان بیکاری هفته گذشته از 712 هزار به 853 هزار رسید. با ادامه تلاش های اقتصادی، این مسئله نشان دهنده ضعف در بازار کار است. این هفته با یک نکته مثبت همراه بود؛ بر اساس گزارش دانشگاه میشیگان، شاخص کالاهای مصرفی در ماه دسامبر، از 77.0 به 81.4 بهبود یافت.
    1. گزارش اشتغال در انگلیس: سه شنبه، ساعت 10:30. رشد دستمزد به طور مداوم در حال افزایش است و در ماه سپتامبر، 1.3٪ افزایش یافت، که اولین رشد در 5 ماه گذشته است. پیش بینی می شود روند صعودی در اکتبر با برآورد 2.2٪ ادامه یابد. تعداد مدعیان در ماه اکتبر تا 29.8 هزار کاهش یافت، اما انتظار می رود در نوامبر، تا 10.5 هزار افزایش یابد. پیش بینی می شود که نرخ بیکاری از 4.8٪ به 5.2٪ افزایش یابد.
    2. شاخص قیمت مصرف کننده نهایی فرانسه: سه شنبه، 11:15. تورم در ناحیه یورو همچنان بسیار پایین است. دومین اقتصاد بزرگ این اتحادیه طی چهار ماه گذشته هیچ افزایش تورمی نداشته است. تخمین مربوط به ماه نوامبر 0.2% است.
    3. گزارش تورم انگلیس: چهارشنبه، ساعت 10:30. تورم در حال افزایش است و در ماه اکتبر، به 0.7 درصد رسیده است. برآورد مربوط به ماه نوامبر 0.6 است. پیش بینی می شود که میزان اصلی آن 1.4٪ باشد، که نسبت به برآورد قبلی 1.5٪ تغییر کرده است.
    4. جلسه کمیته فدرال بازار باز (fomc): چهارشنبه، ساعت 22:30. فدرال رزرو می تواند در جلسه سیاست گذاری نهایی سال، روند بی سروصدایی را طی کند. انتظار نمی رود تغییری در سطح نرخ بهره که در سطح بسیار پایین 0.25٪ است، ایجاد شود. سرمایه گذاران صورت نرخ را که می تواند دیدگاه فدرال رزرو در مورد اقتصاد ایالات متحده را نشان دهد، به دقت بررسی می کنند.
    5. گزارش تورم منطقه یورو: پنجشنبه، 13:30. کابوس تنزل همچنان دردسر بزرگی برای سیاست گذاران منطقه یورو باقی مانده است. تورم کلاهای خوراکی و انرژی طی دو ماه گذشته 0.3٪ کاهش یافته است و اُفت مشابهی برای ماه نوامبر پیش بینی می شود. تورم کالاهای غیرخوراکی در قلمرو مثبت قرار داشته و انتظار می رود برای سومین ماه متوالی، 0.2٪ افزایش داشته باشد.
    6. تصمیم گیری در مورد نرخ بهره بانک انگلستان: پنجشنبه، 15:30. آخرین جلسه سیاستگذاری سال برای بانک انگلستان می تواند جلسه ای آرام باشد. پیش بینی می شود سیاست گذاران نرخ رسمی بانک را در 0.10٪ حفظ کنند و سطح فعلی تسهیلات کمّی را در 895 میلیارد پوند انگلیس حفظ کنند.
    7. تغییرات اشتغال غیرکشاورزی پردازش داده های اتوماتیک (adp) کانادا: پنجشنبه، 17:00. بازار کار کانادا موفقیت های چشمگیری در ایجاد اشتغال نشان داده است، اما گزارش adp سه کاهش مستقیم را ثبت کرده است. آیا در ماه نوامبر، شاهد برآورد در محدوده مثبت خواهیم بود؟


    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-18-2020, 09:49 AM

  • #2
    پیش بینی جفت ارز USD/CAD در 14-18 دسامبر- سرمایه گذاران به تورم، خرده فروشی چشم دوخته اند

    دلار کانادا همتای آمریکایی خود را به مرز 1.27 رساند، اما قادر به تثبیت این سودها نبود، چون USD/CAD در طول هفته تقریباً بدون تغییر بود. در هفته پیش رو، پنج رویداد خواهیم داشت.
    شاخص مدیران خرید (PMI) آیوی (Ivey) کانادا در ماه نوامبر، از 54.5 به 52.7 واحد کاهش یافت. این شاخص از ماه ژوئن، با برآورد بالاتر از سطح 50 خنثی، در محدوده رشد باقی مانده است. بانک کانادا، در جلسه سیاست گذاری ماهانه خود، پیامی با عنوان "بیشتر از همان" ارائه داد. بانک نرخ ها را در 0.25٪ نگه داشت و تغییری در تسهیلات کمی (QE) ایجاد نکرد. اعضای بانک به صورت ضمنی، اشاره کردند که تا زمانی که اقتصاد رشد نکند، نرخ ها در قلمرو بسیار کم باقی می مانند. این موضع گیری به این معنی است که ما می توانیم این سطح نرخ ها را برای 2-3 سال آینده ببینیم.
    در ایالات متحده، تورم کالاهای خوراکی و غیرخوراکی هر دو با اندکی افزایش از 0.0٪ به 0.2٪ رسیده است. شاخص تولید مصرف کننده (PPI) نیز پایین بود، شاخص کالاهای خوراکی و غیرخوراکی در مقدار ناچیز 0.1٪ بود. هفته گذشته، میزان بیکاری به 853 هزار رسید، در حالی که پیش از این، 712 هزار بود. با ادامه تلاش های اقتصادی، این مسئله نشان دهنده ضعف در بازار کار است. این هفته با یک نکته مثبت همراه بود؛ بر اساس گزارش دانشگاه میشیگان، شاخص کالاهای مصرفی در ماه دسامبر، از 77.0 به 81.4 بهبود یافت.
    نمودار روزانه USD/CAD با حدود حمایت و مقاومت روی آن.

    USDCAD_-Forecast-Dec14-18_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-1.png
    1. پروژه های ساختمان سازی: سه شنبه، 16:45. در ماه اکتبر، پروژه های ساختمان سازی تا حدی افزایش یافت و از 209 هزار به 215 هزار رسید. اکنون، منتظر داده های ماه نوامبر هستیم.
    2. فروش مواد اولیه: سه شنبه، 17:00. این شاخص در ماه سپتامبر بازگشت داشت و تا 1.5% صعود کرد. آیا این روند جهشی تا ماه اکتبر ادامه خواهد داشت؟
    3. گزارش تورم: چهارشنبه، 17:00. شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) کالاهای خوراکی و انرژی به 0.4% در ماه اکتبر بهبود یافت که اولین سود آن در چهار ماه گذشته محسوب می شود. شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) اصلاح شده، که ناپایدارترین موارد را در برآورد کالاهای خوراکی و انژی نادیده می گیرد، با دو سود مستقیم 1.8٪ ثابت است. اکنون، منتظر انتشار داده های ماه نوامبر هستیم.
    4. تغییرات اشتغال غیرکشاورزی پردازش داده های اتوماتیک (ADP): پنجشنبه، 17:00. بازار کار کانادا موفقیت های چشمگیری در ایجاد اشتغال نشان داده است، اما گزارش ADP سه کاهش مستقیم را ثبت کرده است. آیا در ماه نوامبر، شاهد برآورد در محدوده مثبت خواهیم بود؟
    5. خرده فروشی: جمعه، 17:00. خرده فروشی کالاهای خوراکی در ماه سپتامبر، از 0.4٪ به 1.1% بهبود یافت. خرده فروشی کالاهای غیرخوراکی نیز با افزایش از 0.5٪ به 1.0٪، پیشرفت چشمگیری داشته است. ایا این روند افزایشی در ماه اکتبر ادامه خواهد داشت؟
    تحلیل تکنیکال USD/CAD
    حدود تکنیکال از بالا به پایین:
    از اواسط نوامبر، 1.3092 سطح مقاومت را حفظ کرده است.
    در ابتدای ماه دسامبر، که USD/CAD شروع به تنزل کرد، 1.2938 به سطح مقاومت تغییر جهت داد.
    بعدی 1.2856 است.
    1.2702 حد 1.27 را حفظ می کند.
    در حال حاضر، 1.2620 حد حمایت نهایی است.

    چشم انداز خوبی برای USD/CAD پیش بینی نمی شود
    با تأیید واکسن های کووید-19 ساخت شرکت فایزر (Pfizer توسط سازمان غذا و دارو (FDA)، تمایلات ریسک افزایش یافته است، که برای دلار کانادا صعودی است. همچنین، توافق در مورد بسته تشویقی مالی ایالات متحده مقدار زیادی دلار به اقتصاد آمریکا تزریق می کند و احتمالاً بر دلار آمریکا تأثیر خواهد گذاشت.

    نظر


    • #3
      پیش بینی جفت ارز EUR/USD در 14-18 دسامبر- گذشتن یورو از مرز 1.21


      با گذشتن از مرز 1.21، جفت ارز EUR/USD هفته پررونق دیگری را سپری کرد. در هفته پیش رو، پنج رویداد خواهیم داشت. در اینجا به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای EUR/USD اشاره می کنیم.
      تولید صنعتی آلمان در ماه اکتبر 3.2٪ افزایش یافت، که بیشترین میزان رشد در چهار ماه گذشته است. تولید ناخالص داخلی منطقه یورو در سه ماهه سوم به 12.5٪ بازگشت، که تنها کمی با پیش بینی 12.6٪ فاصله داشت. بر اساس گزارش مرکز تحقیقات اقتصادی لایب نیتس (ZEW)، رویکرد اقتصادی آلمان در ماه نوامبر، از 39.0 به 55.0 افزایش یافت. بانک مرکزی اروپا (ECB)، در جلسه سیاست گذاری نهایی سال خود، نرخ بهره اصلی خود را در 0.00٪ حفظ کرد، اما تسهیلات بیشتری را اعمال کرد. این بانک بودجه مربوط به جبران خسارات ناشی از بیماری همه گیر را تا 500 میلیارد یورو افزایش داده و در مجموع به 85/1 تریلیون یورو رسانده است. شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) آلمان 0.8٪ کاهش یافت که چهارمین کاهش در پنج ماه گذشته است.
      در ایالات متحده، تورم کالاهای خوراکی و غیرخوراکی هر دو با اندکی افزایش از 0.0٪ به 0.2٪ رسیده است. شاخص تولید مصرف کننده (PPI) نیز پایین بود، شاخص کالاهای خوراکی و غیرخوراکی در مقدار ناچیز 0.1٪ بود. هفته گذشته، میزان بیکاری به 853 هزار رسید، در حالی که پیش از این، 712 هزار بود. با ادامه تلاش های اقتصادی، این مسئله نشان دهنده ضعف در بازار کار است. این هفته با یک نکته مثبت همراه بود؛ بر اساس گزارش دانشگاه میشیگان، شاخص کالاهای مصرفی در ماه دسامبر، از 77.0 به 81.4 بهبود یافت.
      نمودار روزانه EUR/USD با حدود حمایت و مقاومت روی آن.EURUSD_-Forecast-Dec.-14-18_2020-1-1.png
      1. تولید صنعتی ناحیه یورو: دوشنبه، 13:30. این شاخص در سپتامبر 0.4٪ کاهش یافت که اولین کاهش در 5 ماه گذشته است. با این حال، یک بازگشت قوی، با تخمین اتفاق نظر 1.8٪، برای ماه اکتبر پیش بینی می شود.
      2. شاخص قیمت مصرف کننده نهایی فرانسه: سه شنبه، 11:15. تورم در ناحیه یورو همچنان بسیار پایین است. دومین اقتصاد بزرگ این اتحادیه طی چهار ماه گذشته هیچ افزایش تورمی نداشته است. تخمین مربوط به ماه نوامبر 0.2% است.
      3. شاخص مدیران خرید: چهارشنبه. شاخص مدیران خرید (PMI) تولید آلمان و منطقه یورو همچنان به افزایش خود ادامه می دهد، و بالاتر از سطح 50 خنثی، برآورد می شود. انتظار می رود برآورد ماه نوامبر، به ترتیب، تا 56.2 و 53.0، اندکی اُفت کند. انتظار می رود این شاخص برای فرانسه 49.7 باشد، که نشان دهنده رکود است. بخش خدمات در حال رکود است و انتظار می رود تغییرات کمی در ماه نوامبر رخ دهد. پیش بینی های مربوط به آلمان 44.1، منطقه یورو 41.21 و فرانسه 39.1 است.
      4. گزارش تورم: پنجشنبه، 13:30. کابوس تنزل همچنان دردسر بزرگی برای سیاست گذاران منطقه یورو باقی مانده است. تورم کلاهای خوراکی و انرژی طی دو ماه گذشته 0.3٪ کاهش یافته است و اُفت مشابهی برای ماه نوامبر پیش بینی می شود. تورم کالاهای غیرخوراکی در قلمرو مثبت قرار داشته و انتظار می رود برای سومین ماه متوالی، 0.2٪ افزایش داشته باشد.
      5. شاخص شرایط تجاری ایفو (Ifo) آلمان: جمعه، 12:30. ضریب اطمینان تجاری کاهش یافته است، چون اقتصاد شماره یک در منطقه یورو با احیای شرایط ناشی از شیوع بیماری کووید-19 دست به گریبان است. پیش بینی می شود که این شاخص در دسامبر، از 90.7 به 90.2 کاهش یابد.
      تحلیل تکنیکال EUR/USD
      حدود تکنیکال از بالا به پایین:
      با حد مقاومت 1.2478 آغاز می کنیم.
      بعدی 1.2328 است.
      از آوریل 2018، 1.2224 سطح مقاومت را حفظ کرده است.
      1.2171 زیر فشار باقی می ماند.
      1.2074 اولین حد حمایت است.
      بعدی 1.1970 است.
      از اواخر نوامبر، 1.1877 (ذکر شده در هفته قبل) سطح حمایت را حفظ کرده است.
      در حال حاضر، 1.1716 سطح حمایت نهایی است.
      چشم انداز خوبی برای EUR/USD پیش بینی می شود
      یورو همچنان جایگاه خود را در برابر دلار آمریکا حفظ می کند. با تأیید واکسن کووید و ادامه گفتگوها درباره بسته تشویقی قابل ملاحظه ایالات متحده، دلار آمریکا ، در هفته جاری، ممکن است تحت فشار بیشتری قرار بگیرد.
      ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-18-2020, 03:09 PM

      نظر


      • #4
        پیش بینی جفت ارز GBP/USD در 14-18 دسامبر- سقوط پوند با به بن بست رسیدن مذاکرات برگزیت

        GBP/USD با سقوط 1.5 درصدی بدترین هفته در سه ماه گذشته را تجربه کرد. در هفته پیش رو، شش رویداد، شامل تولید ناخالص داخلی، خواهیم داشت. در اینجا به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای GBP/USD اشاره می کنیم.
        در انگلیس، گزارش تولید ناخالص داخلی ماهانه همچنان به کندی ادامه دارد و در ماه اکتبر، به 0.4٪ کاهش یافت، که پایین ترین سطح در شش ماه گذشته است. میزان تولید افزایش داشت، و تولید صنعتی و کارخانه ای، به ترتیب، 1.3٪ و 1.7٪ افزایش یافت.
        در ایالات متحده، تورم کالاهای خوراکی و غیرخوراکی هر دو با اندکی افزایش از 0.0٪ به 0.2٪ رسیده است. شاخص تولید مصرف کننده (PPI) نیز پایین بود، شاخص کالاهای خوراکی و غیرخوراکی در مقدار ناچیز 0.1٪ بود. هفته گذشته، میزان بیکاری به 853 هزار رسید، در حالی که پیش از این، 712 هزار بود. با ادامه تلاش های اقتصادی، این مسئله نشان دهنده ضعف در بازار کار است. این هفته با یک نکته مثبت همراه بود؛ بر اساس گزارش دانشگاه میشیگان، شاخص کالاهای مصرفی در ماه دسامبر، از 77.0 به 81.4 بهبود یافت.
        نمودار روزانه GBP/USD با حدود حمایت و مقاومت روی آن.

        GBPUSD_-Forecast-Dec14-18_2020-2.png
        1. گزارش اشتغال: سه شنبه، ساعت 10:30. رشد دستمزد به طور مداوم در حال افزایش است و در ماه سپتامبر، 1.3٪ افزایش یافت، که اولین رشد در 5 ماه گذشته است. پیش بینی می شود روند صعودی در اکتبر با برآورد 2.2٪ ادامه یابد. تعداد مدعیان در ماه اکتبر تا 29.8 هزار کاهش یافت، اما انتظار می رود در نوامبر، تا 10.5 هزار افزایش یابد. پیش بینی می شود که نرخ بیکاری از 4.8٪ به 5.2٪ افزایش یابد.
        2. گزارش تورم: چهارشنبه، ساعت 10:30. تورم در حال افزایش است و در ماه اکتبر، به 0.7 درصد رسیده است. برآورد مربوط به ماه نوامبر 0.6 است. پیش بینی می شود که میزان اصلی آن 1.4٪ باشد، که نسبت به برآورد قبلی 1.5٪ تغییر کرده است.
        3. شاخص مدیران خرید: چهارشنبه، 13:00. به دلیل رشد شاخص مدیران خرید (PMI) در اکتبر، به میزان 55.6، تولید همچنان به رشد خود ادامه می دهد. اکنون منتظر انتشار داده های مربوط به ماه نوامبر هستیم. شاخص مدیران خرید (PMI) به 47.6 رسید که نشان دهنده رکود است. برآورد مربوط به ماه نوامبر 50.5 است.
        4. تصمیم گیری در مورد نرخ بهره بانک انگلستان: پنجشنبه، 15:30. آخرین جلسه سیاستگذاری سال برای بانک انگلستان می تواند جلسه ای آرام باشد. پیش بینی می شود سیاست گذاران نرخ رسمی بانک را در 0.10٪ حفظ کنند و سطح فعلی تسهیلات کمّی را در 895 میلیارد پوند انگلیس حفظ کنند.
        5. ضریب اطمینان مصرف کننده انجمن تحقیقات مصرف کننده آلمان (GfK): جمعه، 15:31. ضریب اطمینان مصرف کننده همچنان در محوده منفی باقی مانده است و برآورد پایین دیگر 30- انتظار می رود.
        6. خرده فروشی: جمعه، 10:30. پس از دوره ای سودآوری، انتظار می رود خرده فروشی در ماه اکتبر، با پیش بینی 4/0٪، به شدت کاهش یابد.
        تحلیل تکنیکال GBP/USD
        حدود تکنیکال از بالا به پایین:
        با سططح مقاومت 1.3502 (ذکر شده در هفته قبل) آغاز می کنیم.
        بعدی 1.3340 است.
        1.3249 حد مقاومت پایینی است.
        1.3145 اولین سطح حمایت است.
        بعدی 1.3051 است.
        در حال حاضر، 1.2987 سطح حمایت نهایی است.

        چشم انداز روشنی در مورد GBP/USD انتظار نمی رود
        با مذاکرات برگزیت، بازارها دچار تغییراتی شده بودند، اما بدون توافق مناسب، سرمایه گذاران نگرانی خود را نشان دادند و پوند سقوط کرد. اگر بن بست در این مذاکرات ادامه یابد، جفت ارز GBP/USD به زیر سطح 1.30 سقوط می کند.

        نظر

        پردازش ...
        X