اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی بازارمالی جهانی، 7-11 دسامبر

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی بازارمالی جهانی، 7-11 دسامبر

    - بانک های مرکزی و تولید ناخالص داخلی

    در سه ماهه سوم، اقتصادهای بزرگ ارقام بهتری را نشان می دهند، اما بییماری کووید-19 هنوز مانع رشد اقتصادی است. این هفته، گزارشات مربوط به تولید ناخالص داخلی در ژاپن و انگلیس و همچنین بیانیه های بانک مرکزی اروپا و بانک انگلیس را بررسی خواهیم کرد.
    تولید ناخالص داخلی آلمان با رشد 8.5 درصدی در سه ماهه سوم بازگشت خوبی داشت. این بازگشت به دنبال اُفت 9.7% در سه ماهه دوم روی داد. در فرانسه، تولید ناخالص داخلی در سه ماهه سوم 18.7% جهش داشت که فراتر از پیش بینی 18.2% بود.
    بانک ذخائر (RBA) استرالیا مسیر خود را در جلسه سیاست گذاری خود دنبال کرد، چون سیاست گذاران نرخ بهره را در سطح بسیار پایین 0.10٪ حفظ کردند. تولید ناخالص داخلی 3.3٪ سود در سه ماهه سوم به دست آورد و از اتفاق نظر 2.5٪ فراتر رفت.
    تولید ناخالص داخلی کانادا که به صورت ماهانه منتشر می شود، در سپتامبر به 0.8 درصد رسید، آنچنان که روند بهبود اقتصادی ممکن است متوقف شود. تعداد مشاغل در ماه نوامبر رشد داشت. این اقتصاد 62.1 هزار شغل ایجاد کرد و از اتفاق نظر 22.0 هزار شغل فراتر رفت. نرخ بیکاری از 9.0 درصد به 8.5 درصد کاهش یافت.
    بخش تولید ایالات متحده همچنان به رشد خود ادامه می دهد. شاخص مدیران خرید (IPM) تولید موسسه مدیریت عرضه (ISM) به 57.9 رسید، هر چند این رقم پایین تر از رقم قبلی 59.3 واحد بود. شاخص مدیران خرید خدمات موسسه مدیریت عرضه از 56.6 واحد به 55.9 کاهش یافت. با این حال، این رشد برای ششمین ماه متوالی ادامه داشت. بنا به تأیید کنگره ایالات متحده، پاوِل، رئیس فدرال رزرو، پیام خود را برای حمایت مالی تشویقی بیشتر از دولت فدرال تکرار کرد. اشتغال غیرکشاورزی به شدت کاهش یافت و از 638 هزار به 245 هزار رسید. این رقم بسیار پایین تر از تخمین 480 هزار بود. رشد دستمزد با 0.3٪ افزایش، بسیار بیشتر از برآورد 0.1٪ بود.
    1. تولید ناخالص داخلی ژاپن: سه شنبه، 2:20. با وخیم تر شدن شرایط اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کووید-19، تولید ناخالص داخلی ژاپن 7.9٪ کاهش یافت. پیش بینی می شود اقتصاد با برآورد 5.0 درصد در سه ماهه سوم دوباره رونق گیرد.
    2. تصمیم گیری در مورد نرخ سود توسط بانک مرکزی اروپا (ECB): پنجشنبه، 14:15. بانک مرکزی اروپا اواخر این هفته جلسه سیاست گذاری خود را برگزار می کند. با پیش بینی تحلیلگران در مورد افزایش در برنامه خرید اضطراری بیماری همه گیر تا 400-600 میلیارد یورو، انتظار می رود که بانک مرکزی تسهیلات بیشتری را فراهم کند.
    3. شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) نهایی فرانسه: جمعه، 11:15. دومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو نتوانسته است تورمی ایجاد کند و شاخص قیمت مصرف کننده در ماه اکتبر 0.0٪ رشد کرد. اکنون، منتظر داده های مربوط به ماه نوامبر هستیم.
    4. تولید ناخالص داخلی انگلیس: پنجشنبه، ساعت 10:30. تولید ناخالص داخلی ماهانه رشد کُندتری را نشان می دهد و شاخص در سپتامبر، به 1.1 درصد کاهش یافت. پیش بینی می شود روند نزولی در ماه اکتبر با برآورد 0.4٪ ادامه یابد.
    5. تصمیم گیری در مورد نرخ سود توسط بانک کانادا (BoC): چهارشنبه، ساعت 18:30. بانک کانادا جلسه سیاستگذاری ماهانه خود را برگزار می کند. انتظار می رود سیاست گذاران نرخ ها را در 0.25٪ حفظ کنند. کانادا اخیراً داده های قابل اطمینانی منتشر کرده است و لحن مثبت بیانیه مربوط به نرخ می تواند دلار کانادا را تقویت کند.
    6. شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایالات متحده: پنجشنبه، ساعت 17:00. با بهبود تدریجی وضعیت اقتصادی ایالات متحده، تورم در سطوح پایینی باقی مانده است. انتظار می رود که برآوردهای اصلی0.1 درصد باشد.

  • #2
    پیش بینی جفت ارز eur/usd، 7-11 دسامبر- جلسه سیاست گذاری بانک مرکزی اروپا

    جفت ارز eur/usd با رسیدن به سطح 1.21 هفته پررونقی را تجربه کرد. در هفته آینده، پنج رویداد برگزار می شود. در اینجا به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای eur/usd اشاره می کنیم.
    شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) آلمان 0.8٪ کاهش یافت، و به این صورت، کاهش قیمت ها همچنان به عنوان یک نگرانی بزرگ باقی ماند. شاخص مدیران خرید (pmi) تولید آلمان و منطقه یورو، به ترتیب، با برآوردهای 57.8 و 53.8 در محوده رشد باقی ماندند. بخش خدمات همچنان با برآوردهای زیر 50 در آلمان و سراسر منطقه یورو، به کاهش خود ادامه می دهد. خرده فروشی منطقه یورو با 1.5٪ سود قابل توجهی را نشان داد، در حالی که سفارشات کارخانه های آلمان 2.9٪ افزایش یافت.
    بخش تولید ایالات متحده همچنان رشد می کند. شاخص مدیران خرید (pmi) تولید موسسه مدیریت عرضه (isi) به 57.9 رسید، اگرچه این رقم پایین تر از رقم قبلی 59.3 واحد بود. شاخص مدیران خرید (pmi) خدمات موسسه مدیریت عرضه (ism) از 56.6 به 55.9 کاهش یافت. با این حال، این رشد برای ششمین ماه متوالی ادامه داشت. بنا به تأیید کنگره ایالات متحده، پاوِل، رئیس فدرال رزرو، پیام خود را برای حمایت مالی تشویقی بیشتر از دولت فدرال تکرار کرد. اشتغال غیرکشاورزی به شدت کاهش یافت و از 638 هزار به 245 هزار رسید. این رقم بسیار پایین تر از تخمین 480 هزار بود. رشد دستمزد با 0.3٪ افزایش، بسیار بیشتر از برآورد 0.1٪ بود.
    نمودار روزانه eur/usd با سطوح حمایت و مقاومت روی آن.
    EURUSD_-Forecast-Dec7-11_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-2-1-1.png
    1. تولید صنعتی المان: دوشنبه، 10:30. تولید صنعتی در سپتامبر با رشد 1.6 درصدی برگشت. تخمین مربوط به ماه اکتبر 1.8 درصد است.
    2. ضریب اطمینان سرمایه گذار شاخص رویکرد: دوشنبه، 13:00. ضریب اطمینان سرمایه گذاران همچنان در محدوده منفی باقی مانده است، که حاکی از بدبینی طولانی مدت است. با پیش بینی 9/11 -، برآورد پایین دیگری برای ماه دسامبر پیش بینی می شود.
    3. رویکرد اقتصادی موسسه تحقیقات اقتصادی لیبنیز (zew) آلمان: سه شنبه، 13:30. شاخص به سرعت در حال سقوط است و در ماه نوامبر به 39.0 رسید، که حاکی از اُفت شدیدی است. برآورد مربوط به ماه دسامبر 45.2 واحد است.
    4. تصمیم گیری در مورد نرخ بهره توسط بانک مرکزی اروپا. پنجشنبه، 14:15. بانک مرکزی اروپا اواخر این هفته جلسه سیاست گذاری خود را برگزار می کند. با پیش بینی تحلیلگران در مورد افزایش در برنامه خرید اضطراری بیماری همه گیر تا 400-600 میلیارد یورو، انتظار می رود که بانک مرکزی تسهیلات بیشتری را فراهم کند.
    5. شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) نهایی فرانسه: جمعه، 11:15. دومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو نتوانسته است تورمی ایجاد کند و شاخص قیمت مصرف کننده در ماه اکتبر 0.0٪ رشد کرد. اکنون، منتظر داده های مربوط به ماه نوامبر هستیم.
    تحلیل تکنیکال eur/usd
    خطوط تکنیکال از بالا به پایین
    با سطح مقاومت 1.2484 شروع می کنیم.
    بعدی 1.2329 است.
    از آوریل 2018، 1.2203 سطح مقاومت را حفظ کرده است.
    1.2094 در خط 1.21 حمایت می شود.
    خط حمایت بعدی 1.1936 است.
    1.1877 (ذکر شده در هفته قبل) سطح نهایی حمایت در حل حاضر است.

    به نظر می رسد eur/usd از چشم انداز خوبی برخوردار است
    با ادامه بی اعتنایی سرمایه گذاران به دلار، یورو همچنان بر دلار تأثیر منفی می گذارد. یورو شتابی قوی دارد و ترقی آن می تواند این هفته ادامه داشته باشد.

    EURUSD_-Forecast-Dec7-11_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-2-1-1.png
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-07-2020, 02:13 PM

    نظر


    • #3
      پیش بینی جفت ارز usd/jpy در 7-11 دسامبر- آب های آرام برای یِن
      با بسته شدن کمی بالاتر از سطح 104 در این هفته، دلار/ین برای دومین هفته متوالی تغییرات کمی نشان دادند. در هفته آینده، با انتشار درآمد متوسط نقدی و هزینه های خانگی و همچنین تولید ناخالص داخلی، نگاهی به اطلاعات مصرف کننده خواهیم داشت.
      محرک فاندامنتال usd/jpy
      امروز، ارقام ژاپن متفاوت بودند. تولید صنعتی، بالاتر از حد انتظار، سود بسیار بالای 3.8٪ را ثبت کرد. خرده فروشی با یک افزایش شدید 6.4 درصدی بازگشت بسیار خوبی داشت و به یک زنجیره ناخوشایند از هفت تنزل متوالی خاتمه داد. با این حال، به دنبال کاهش 11.3 درصدی قبل، هزینه سرمایه ای 10.6٪ سقوط کرد.
      بخش تولید ایالات متحده همچنان رشد می کند. شاخص مدیران خرید (pmi) تولید موسسه مدیریت عرضه (isi) به 57.9 رسید، اگرچه این عدد پایین تر از عدد قبلی 59.3 واحد بود. با این حال، این رشد برای ششمین ماه متوالی ادامه داشت. . بنا به تأیید کنگره ایالات متحده، پاوِل، رئیس فدرال رزرو، پیام خود را برای حمایت مالی تشویقی بیشتر از دولت فدرال تکرار کرد. اشتغال غیرکشاورزی به شدت کاهش یافت و از 638 هزار به 245 هزار رسید. این رقم بسیار پایین تر از تخمین 480 هزار بود. رشد دستمزد با 0.3٪ افزایش، بسیار بیشتر از برآورد 0.1٪ بود.
      تحلیل فاندامنتال usd/jpy
      107.02 (ذکر شده در هفته قبل) حد مقاومت ماهانه بسیار مهمی است.
      بعدی 105.84 است.
      در اواسط نوامبر، با ترقی بسیار بالای ین، 104.94 به نقش مقاومتی تغییر وضعیت داد.
      104.11 حد حمایتی بی واسطه ای است.
      بعدی 103.28 است.
      102.13 از ماه مارس حمایت را فراهم کرده است.
      101.52 از ماه مارس جایگاه خود را حفظ کرده است.
      99.98 در حال حاضر، حد حمایت نهایی است.
      نمودار روزانه usd/jpy
      USDJPY_-Forecast-Dec7-11_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-2-1.png
      رویکرد به usd/jpy
      چشم انداز خوبی برای usd/jpy پیش بینی نمی شود.
      دلار در برابر بسیاری از ارزهای اصلی در حالت عقب نشینی قرار گرفته است، اما در مقابل ین ضرر چندانی نکرده است، چون اشتیاق سرمایه گذاران برای ریسک پذیری، با هزینه دلار و ین بالا بوده است.
      ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-07-2020, 03:04 PM

      نظر


      • #4
        پیش بینی جفت ارز gbp/usd در 7-11 دسامبر- بازارها برای تولید ناخالص داخلی کمتر آماده می شوند، داده های تولید

        جفت ارز gbp/usd نزدیک به 1.0 درصد افزایش یافت و از سطح 1.35 گذشت. هفته آینده شاهد شش رویداد، شامل تولید ناخالص داخلی است. در اینجا به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای gbp/usd اشاره می کنیم.
        در انگلیس، توجه بر گزارشات مربوط به شاخص مدیران خرید (pmi) ماه نوامبر معطوف بود. شاخص مدیران خرید (pmi) تولیدی در ماه نوامبر، به بالاترین رقم 55.5 در 35 ماه گذشته دست یافت، در حالی که در اکتبر، این رقم 53.7 بود. شاخص مدیران خرید (pmi) خدمات به محدوده رکود سقوط کرد و از 51.4 به 47.6 رسید. شاخص مدیران خرید (pmi) ساخت و ساز از 53.1 واحد به 54.7 افزایش یافت. تورم در فروشگاه های کنسرسیوم خرده فروشی بریتانیا (brc)، 1.8٪کاهش یافت که شدیدترین اُفت در شش ماه گذشته بود.
        با رسیدن شاخص مدیران خرید (pmi) تولید موسسه مدیریت عرضه (ism) به 57.9 واحد، بخش تولید ایالات متحده همچنان رشد می کند، اگرچه این میزان کمتر از میزان قبلی 59.3 واحد بود. با این حال، این رشد برای ششمین ماه متوالی ادامه داشت. بنا به تأیید کنگره ایالات متحده، پاوِل، رئیس فدرال رزرو، پیام خود را برای حمایت مالی تشویقی بیشتر از دولت فدرال تکرار کرد. اشتغال غیرکشاورزی به شدت کاهش یافت و از 638 هزار به 245 هزار رسید. این رقم بسیار پایین تر از تخمین 480 هزار بود. رشد دستمزد با 0.3٪ افزایش، بسیار بیشتر از برآورد 0.1٪ بود.
        نمودار روزانه gbp/usd یا حدود مقاومت و حمایت روی آن.
        GBPUSD_-Forecast-Dec7-11_2020-1-1-1-1-1-2-1-1-2.png
        1. مونیتور خرده فروشی کنسرسیوم خرده فروشی بریتانیا (brc): سه شنبه، 3:31. خرده فروشی در فروشگاه های کنسرسیوم خرده فروشی بریتانیا در ماه اکتبر با برآورد 5.2% کاهش یافت. اکنون، منتظر برآورد ماه نوامبر هستیم.
        2. تراز قیمت مسکن موسسه سلطنتی ممیزین مجاز (rics): پنجشنبه، 3:31. در ماه های اخیر، بخش مسکن بهبود یافته است. در ماه اکتبر، 68 درصد از ممیزین افزایش قیمت مسکن را گزارش کردند. برآورد روبه افزایش دیگری با پیش بینی 60 درصد، در ماه نوامبر پیش بینی شود.
        3. تولید ناخالص داخلی: پنجشنبه، 10:30. تولید ناخالص داخلی ماهانه به کندی رشد کرده است و شاخص در سپتامبر، به 1.1 درصد کاهش یافت. پیش بینی می شود روند نزولی در ماه اکتبر با برآورد 0.4٪ ادامه یابد.
        4. تولید صنعتی: پنجشنبه، 10:30. سرعت رشد در تولید کند شده است و برآورد آن در سپتامبر رقم ناچیز 0.2٪ است. پیش بینی مربوط به ماه اکتبر 0.3٪ است.
        5. گزارش ثبات اقتصادی بانک انگلیس (boe): جمعه، 10:30. بانک انگلیس دو بار در سال گزارش کامل خود را درباره ثبات مالی منتشر می کند. جدا از جزئیات مربوط به بانک ها، بانک انگلیس همچنین برخی ارزیابی های اقتصادی که به سیاست های پولی مربوط می شود را منتشر می کند.
        6. شاخص اصلی کنفدراسیون صنایع بریتانیا (cbi): جمعه، 18:00. شاخص ماه سپتامبر به 1.5-% رسید که حاکی از کاهش فعالیت اقتصادی است. آیا در ماه اکتبر، شاهد بهبود این وضعیت خواهیم بود؟
        تحلیل تکنیکال gbp/usd
        حدود تکنیکال از بالا به پایین:
        1.3735 حد مقاومت ماهانه بسیار مهمی است.
        بعدی 1.3615 است.
        با تغییرات افزایشی سریع gbp/usd، 1.3502 (ذکر شده در هفته قبل) هفته قبل تجربه شد.
        1.3340 اولین حد حمایت است.
        پس از آن، 1.3249 است.
        در حال حاضر، 1.3145 سطح حمایت نهایی است.
        چشم انداز روشنی در مورد gbp/usd وجود ندارد.
        پوند هفته بسیار خوبی را سپری کرد، اما این مسئله بیشتر به خاطر ضعف دلار آمریکا بود تا تقویت پوند. ایالات متحده و انگلیس هر دو با موج جدیدی از شیوه بیماری کووید-19، که تأثیر زیادی بر رشد اقتصادی داشته است، دست و پنجه نرم می کنند.
        ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-08-2020, 11:15 AM

        نظر


        • #5
          پیش بینی جفت ارز aud/usd در 7-11 دسامبر- بازگشت تولید ناخالص داخلی آزی در سه ماهه سوم

          جفت ارز aud/usd برای چهارمین هفته متوالی افزایش یافت و به بالاتر از سطح 0.74 رسید. هفته آینده شامل پنج رویداد است. در اینجا به چشم اندازی از رویدادهای برجسته و تجزیه و تحلیل تکنیکال به روز شده ای برای aud/usd اشاره می کنیم.
          بانک ذخائر استرالیا جلسه سیاست گذاری خود را برگزار کرد. در این جلسه، سیاست گذاران نرخ بهره را در سطح بسیار پایین 0.10٪ حفظ کردند. تولید ناخالص داخلی 3.3٪ سود در سه ماهه سوم را نشان داد و از اتفاق نظر 2.5٪ فراتر رفت. خرده فروشی با رشد 1.4 درصدی روبرو شد که بسیار بالاتر از برآورد 0.5٪ بود.
          با رسیدن شاخص مدیران خرید (pmi) تولید موسسه مدیریت عرضه (ism) به 57.9 واحد، بخش تولید ایالات متحده همچنان رشد می کند، اگرچه این میزان کمتر از میزان قبلی 59.3 واحد بود. با این حال، این رشد برای ششمین ماه متوالی ادامه داشت. بنا به تأیید کنگره ایالات متحده، پاوِل، رئیس فدرال رزرو، پیام خود را برای حمایت مالی تشویقی بیشتر از دولت فدرال تکرار کرد. اشتغال غیرکشاورزی به شدت کاهش یافت و از 638 هزار به 245 هزار رسید. این رقم بسیار پایین تر از تخمین 480 هزار بود. رشد دستمزد با 0.3٪ افزایش، بسیار بیشتر از برآورد 0.1٪ بود.

          نمودار روزانه aud/usd یا حدود مقاومت و حمایت روی آن.

          AUDUSD_-Forecast-Dec7-11_2020-1-1-1-1-1-2-1-1.png
          1. شاخص خدمات گروه صنعتی استرالیا: دوشنبه، 3:00. این شاخص در ماه اکتبر به 51.4 جهش کرد و که بسیار بالاتر از میزان قبلی 36.2 بود. این اولین برآورد در محدوده رشد (بالای 50) از ماه نوامبر 2018 بود. آیا شاهد برآورد مثبت دیگری در ماه نوامبر خواهیم بود؟
          2. تبلیغات شغلی گروه بانکداری استرالیا و نیوزیلند (anz): دوشنبه، 6:00. این شاخص همچنان تقویت می شود و در ماه اکتبر به 9.4٪ بهبود می یابد. آیا روند صعودی در ماه نوامبر ادامه خواهد داشت؟
          3. ضریب اطمینان تجاری بانک ملی استرالیا (nab): سه شنبه، 6:00. شاخص بانک ملی استرالیا در ماه اکتبر با برآورد 5 مجدد جهش کرد و به یک زنجیره ناخوشایند از سه افت متوالی پایان داد. اکنون منتظر داده های ماه نوامبر هستیم.
          4. شاخص کالای مصرفی وستپک (شرکت خدمات مالی و بانکداری استرالیا): چهارشنبه، 5:00. ضریب اطمینان مصرف کننده در ماه نوامبر به 2.5٪ کاهش یافت، که نسبت به 11.9٪ قبل از آن، کاهش چشمگیری داشته است. سرمایه گذاران در انتظار برآورد دیگری در محدوده مثبت هستند.
          5. انتظارات تورم موسسه ملبورن (mi): پنجشنبه، ساعت 5:30. داده های منتشر شده از سوی موسسه ملبورن معیار مفیدی برای ارزیابی سطح تورم واقعی است. این شاخص در ماه اکتبر به 3.5٪ رسید، در حالی که قبلا 3.4٪ بود. آیا روند صعودی در ماه نوامبر ادامه خواهد داشت؟
          • تمام زمان ها به وقت تهران می باشند.

          تحلیل تکنیکال aud/usd
          حدود تکنیکال از بالا به پایین:
          با مقاومت در عدد گرد 0.7700 آغاز می کنیم.
          بعدی 0.7595 است.
          0.7421 حد مقاومت کنونی است.
          بعدی 0.7332 است.
          0.7242 (ذکر شده در هفته قبل) به صورت ذخیره تقویت شده است.
          بعدی 0.7105 است.
          0.7008 سطح نمادین 0.7000 را محافظت می کند. در حال حاضر، این سطح حمایت نهایی است.

          چشم اندازی خوبی برای aud/usd انتظار می رود
          دلار آمریکا هیچ نشانه ای از بازگشت را نشان نمی دهد؛ با این حال، سودآوری همچنان محتمل است. تمایل سرمایه گذاران به ارزهای دوره ای مانند آزی همچنان مثبت است.

          نظر


          • #6
            پیش بینی جفت ارز USD/CAD در 7-11 دسامبر- ادامه ترقی دلار کانادا

            با کاهش 1.5 درصدی USD/CAD، دلار کانادا پررونق ترین هفته خود از ماه مِی را گذراند. نکته مهم این هفته تصمیم بانك كانادا در مورد نرخ بهره است.
            تولید ناخالص داخلی کانادا که ماهانه منتشر می شود، در سپتامبر به 0.8 درصد کاهش یافت، چون ممکن است روند بهبود اقتصادی متوقف شود. تعداد مشاغل در ماه نوامبر رشد داشت. این اقتصاد 62.1 هزار شغل ایجاد کرد و از ااتفاق نظر 22.0 هزار شغل فراتر رفت. نرخ بیکاری به 8.5٪ کاهش یافت، در حالی که میزان آن در گذشته، 9.0٪ بود.
            با رسیدن شاخص مدیران خرید (PMI) تولید موسسه مدیریت عرضه (ISM) به 57.9 واحد، بخش تولید ایالات متحده همچنان رشد می کند، اگرچه این میزان کمتر از میزان قبلی 59.3 واحد بود. با این حال، این رشد برای ششمین ماه متوالی ادامه داشت. بنا به تأیید کنگره ایالات متحده، پاوِل، رئیس فدرال رزرو، پیام خود را برای حمایت مالی تشویقی بیشتر از دولت فدرال تکرار کرد. اشتغال غیرکشاورزی به شدت کاهش یافت و از 638 هزار به 245 هزار رسید. این رقم بسیار پایین تر از تخمین 480 هزار بود. رشد دستمزد با 0.3٪ افزایش، بسیار بیشتر از برآورد 0.1٪ بود.
            نمودار روزانه USD/CAD یا حدود مقاومت و حمایت روی آن.

            USDCAD_-Forecast-Dec7-11_2020-1-1-1-1-1-2.png
            1. شاخص مدیران خرید (PMI) آی وی (Ivey): دوشنبه، 18:30. شاخص مدیران خرید (PMI) در ماه اکتبر تقریباً بدون تغییر و در 54.5 واحد ثابت بود. این شاخص برای مدت پنج ماه متوالی در محدوده رشد قرار داشته است. اکنون منتظر داده های ماه نوامبر هستیم.
            2. تصمیم گیری بانک کانادا در مورد نرخ بهره: چهارشنبه، 18:30. بانک کانادا جلسه سیاستگذاری ماهانه خود را برگزار می کند. با انتظار می رود سیاست گذاران نرخ ها را در 0.25٪ حفظ کنند. کانادا اخیراً داده های مستدلی ارسال کرده است و لحن مثبت بیانیه مربوط به نرخ بهره می تواند باعث تقویت دلار کانادا شود.
            3. نرخ بهره برداری از ظرفیت ها: جمعه، 17:00. این شاخص در چهار سه ماهه گذشته کند شده و در سه ماهه دوم به 70.3 درصد رسیده است. این کمترین رقم از سال 2010 بوده است. آیا در سه ماهه سوم، شاهد بهبود خواهیم بود؟
            تحلیل تکنیکال USD/CAD
            حدود تکنیکال از بالا به پایین
            با کاهش شدید USD/CAD در هفته گذشته، از سطوح پایین تری آغاز می کنیم:
            1.3137 از اواسط نوامبر، سطح مقاومت را حفظ کرده است.
            بعدی 1.3014 (که هفته قبل ذکر شد) بعدی است.
            1.2931 از اکتبر 2018، حد حمایت را حفظ کرده است.
            1.2832 حد حمایت ماهانه بسیار مهمی است.
            بعدی 1.2730 است.
            1.2665 دو بار در نوامبر 2018 در انتها قرار گرفت.
            1.2545 از آوریل 2018، حفظ شده است.
            در حال حاضر، 1.2450 سطح حمایت نهایی است.
            چشم انداز خوبی برای USD/CAD انتظار نمی رود
            دلار آمریکا همچنان در حالت دفاعی قرار دارد و گزارش ضعیف مربوط به اشتغال غیرکشاورزی در روز جمعه می تواند رویکرد سرمایه گذاران نسبت به ارز را تحت تأثیر قرار دهد.
            ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-08-2020, 01:09 PM

            نظر

            پردازش ...
            X