اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز 22 -26 ژوئن 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز 22 -26 ژوئن 2020

    Jun.22-26.2020#
    https://t.me/PCMchannel

    چشم انداز هفتگی بازار ارز 22- 26 ژوئن، داده های PMI ها و GDP آمریکا در مرکز توجه
    بانک های مرکزی در هفته گذشته مورد توجه بودند ازآجاکه سیاستگزاران اثرات کووید-19 را دنبال میکردند. اعداد اشتغال وحشتناک بود و بازتابی از وضعیت شدید اقتصادی. همه نظرها به گزارش GDP آمریکا برای سه ماهه نخست است همراه با آمادگی تحلیلگران برای افت شدید 5.0%.
    در یک حرکت کاملا پیش بینی شده، بانک انگلیس برنامه QE خود را از 645میلیارد پوندبریتانیا تا 745میلیارد پوند افزایش داد. سیاستگزاران نرخ های بهره را تا محدوده منفی پایین نیاوردند ازآنجاکه نرخ رسمی همچنان در 0.10% ثابت ماند. آمار بیکاری در ماه می حدود 528.9 هزار افزایش داشت که این پس از کاهش 856.5 هزار تاپیش از این بود. هرچند، نرخ بیکاری همچنان دررقم 3.9% ثابت ماند درحالیکه برآورد تحلیلگران که نرخ 4.7% بود.
    بانک ژاپن تنظیمات سیاست بانکی خود را حفظ کرد ازآنجاکه سیاستگزاران خوشبین هستند که بهبود جهانی با روند کندی در راه باشد.
    به گفته بانک، حدود 1تریلیون دلار برای کمک به شرکت هایی که سقوط نقدینگی داشتند در نظر گرفته شد. تورم در آلمان نقصان 0.1% در ماه می داشت که نخستین افت طی چهار ماه است. تورم سالانه در حوزه یورو افت تا 0.1% در ماه می داشت که پایین ترین سطح از ژوئن 2016 است.
    رزرو بانک استرالیا گزارشات نشست سیاست بانکی خود را منتشر کرد.سیاستگزاران در این نشست تنظیمات سیاست فعلی را حفظ کردند که دربردارنده نرخ نقدینگی در رقم 0.25% است. بیکاری برای دومین ماه پیاپی رشد داشت ازآنجاکه اقتصاد ریزش شغلی 227.7 هزار نفری داشت که بدتر از برآورد 105.0 هزار نفر بود. نرخ بیکاری جهش تا 7.1% داشت بالای 6.2% پیش از این.
    تورم مصرف کننده در کانادا پس از دو افت پیاپی، جهش منفی با 0.3% سود در ماه می داشت. این رقم همچنان دور از برآورد 0.8% است. CPI core به استثنای پرنوسان ترین آیتم ها، افت حدودا 0.1% داشت. اخبار خوشایندی درمورد گزارش اشتغال وجود داشت ازآنجاکه گزارش مشاغل ADP( سیستم پردازش خودکار داده) نشان داد اقتصاد 208.4 هزار شغل را در ماه می افزوده است.
    مقام ارشد فدرال رزرو ژروم پاول پیام سختی برای کنگره داشت که هشدار می دهد اقتصاد آمریکا در میانه سقوطی شدید است همراه با «بی ثباتی چشمگیر» درمورد مدت زمانی که برای بهبود اقتصادی طول می کشد. پاول همچنین افزود که انتظار بهبود تا زمان متقاعد شدن مردم دراین مورد که کووید-19 کنترل شده است، نداشت. مطالبات بیکاری هفته گذشته حرکت ناچیزی داشت همراه با صعود 1.5 میلیونی. این عدد بالاتر از برآورد 1.3 میلیونی بود.

    PMI های فلش حوزه یورو: سه شنبه 7:15( فرانسه)، 7:30(آلمان) و 8:00 کل منطقه
    بخش خدمات همچنان نقصان دارد درحالیکه بهبود چندانی در داده ماه آپریل نشان نداد. PMI منطقه و آلمان فقط بالای سطح 30 بودند درحالیکه شاخص فرانسه بهبود تا 36.6 داشت. بخش تولید نیز همچنان کاهش دارد همراه با خوانش های ماه آپریل که زیر سطح 50 است ضمن اینکه مرز توسعه و کاهش را جدا میکند. PMI تولید آلمان رشد تا 36.6 داشت، شاخص منطقه عدد 39.4 بود و PMI تولید فرانسه صعود تا 40.6 داشت. خوانش های اولیه ماه می طبق برآورد روند بهبود دارند درحالیکه همچنان در محدوده کاهش هستند.

    PMI تولید فلش انگلیس: سه شنبه 8:30
    بخش تولید در وضعیت کاهش بوده است ازآنجاکه کارخانه ها مجبور به تعطیلی و فعالیت با ظرفیت محدود ناشی از پاندمی بوده اند. PMI ماه می عدد 40.7 بود و خوانش اولیه برای ماه ژوئن در رقم 45.2 قرار میگیرد.

    PMI خدماتی فلش انگلیس: سه شنبه 8:30
    بخش خدمات ضربه سختی همچون بخش زیادی از اقتصاد این کشورکه زمین گیر کامل شده است، متحمل شده. PMI خدماتی بهبود تا 29.0 در ماه می داشت بالای 13.4 پیش از این. برآورد تحلیلگران بهبود قوی در اعلام اولیه ماه ژوئن است با رقم برآورد شده 39.1.

    PMI تولید آمریکا: سه شنبه 13:45
    پس از خوانش ضعیف 39.8 در ماه آپریل، انتظار می رود که PMI صعود تا 50.0 داشته باشد که جداکننده مرز کاهش و توسعه است. درصورتیکه این برآورد درست باشد، ما شاهد بهبود دلارآمریکا هستیم.

    GDP آمریکا: پنجشنبه 12:30
    تحلیلگران آماده افت شدید با برآورد 5.0% در سه ماهه نخست هستند. این روند بازتابی از خسارت ناشی از کووید-19 به اقتصاد است. در صورتیکه خوانش واقعی مطابق برآوردها باشد، دلار بدون هیچگونه زیان چشمگیری رهایی پیدا میکند.

    مطالبات بیکاری آمریکا: پنجشنبه 12:30
    انتظار می رود که مطالبات بیکاری بابرآورد 1.3 میلیون، همچنان افت داشته باشد. این عددها بینهایت بالا هستند ولی به بزرگی عدد وحشتناک آپریل نیستند که دو اعلام هفتگی بالای 6 میلیون بود.

    http://pcmfa.net/
    http://cabin.pcmfa.net/fa/register

پردازش ...
X