اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز 18-22 می 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز 18-22 می 2020

    #May.18-22.2020
    https://t.me/PCMchannel

    چشم انداز هفتگی بازار ارز 18-22 می؛ اعداد ضعیف GDP به بیهودگی رشد جهانی اشاره میکند.
    کووید-19 باعث فاجعه اقتصاد در سطح جهانی شده است. اگرچه اجرای قوانین تعطیلی، شروع به کم شدن کرده است ولی ارقام اقتصادی همچون GDP و اشتغال همچنان ناراحت کننده هستند.
    در انگلیس GDP سه ماهه نخست افت حدودا 2.0% داشت که این نخستین افت طی سه دوره سه ماهه بوده است. تحلیلگران انتظار افت تندتری با رقم 2.6% را داشته اند.GDP ماهانه سقوط حدودا 5.8% را در ماه فوریه داشت ولی برآورد -7.9% بود. اقتصاد آلمان نقصان حدودا 2.2% در سه ماهه چهارم داشت که این پس از زیان 0.1% در سه ماهه سوم بود. GDP حوزه اروپا نیز سقوط داشت ازآنجاکه خوانش دومین برآورد افت حدودا 3.8% داشت که تأییدکننده خوانش اولیه بود. CPI آلمان افزایش تا 0.4% در ماه آپریل داشت بالای 0.1% از یک ماه پیش خود. اعداد اشتغال در استرالیا مناسب نبودند. اقتصاد 594.3 هزار شغل را تدارک دید و نرخ بیکاری افزایش تا 6.2% بالای 5.2% از یک ماه پیش خود داشت.
    تورم در آمریکا در ماه آپریل افت داشت ازآنجاکه اقتصاد این قاره همچنان زیر فشار پاندمی دست و پنجه نرم میکند. CPI افت حدودا 0.8% داشت زیر -0.4% از یک ماه پیش خود. خوانش core افت حدودا 0.4% داشت زیر -0.1% در اعلامیه پیشین. هردو رقم طبق برآوردها نبودند. مطالبات بیکاری همچنان افت زیر 3میلیون در هفته گذشته داشت با رقم منتشر شده 2.98 میلیون نفر. درحالیکه هنوز طبق برآورد دو و نیم میلیونی نیست.

    گزارشات نشست سیاست پولی RBA سه شنبه 1:30
    این گزارشات از رزرو بانک بانک استرالیا جزئیات نشست سیاست پولی در ابتدای این ماه را در اختیار میگذارد. سیاستگزاران در این نشست نرخ نقدینگی را بااشاره به بی ثباتی درمورد چشم انداز اقتصادی، در رقم 0.25% نگه داشتند.

    گزارش اشتغال انگلیس: سه شنبه 6:00
    باوجود تعطیلی گسترده ناشی از کووید-19، بازار کار بریتانیا همچنان آسیب جدی ندیده است. رشد دستمزد سقوط تا 2.8% در ماه فوریه داشت زیر 3.1% در اعلامیه پیشین. این عدد، کمترین سقود از اوت 2018 بود. انتظار می رود که این روند نزولی در ماه مارچ ادامه داشته باشد همراه با پیش بینی 2.7%. مطالبات بیکاری افت واقعی در ماه مارچ داشت از 17.3هزار نفر تا 12.1 هزار. برآورد تحلیلگران افت سنگین 170هزاری بود. اکنون داده آپریل به دستمان خواهد رسید. انتظار می رود که نرخ بیکاری جهش 4.4% بالای 0.4% داشته باشد.

    گزارش تورم انگلیس: چهارشنبه 6:00
    تورم مصرف کننده با افت تا 1.5% در ماه مارچ، همچنان در حال کمرنگ شدن است. این عدد زیر 1.5% بود که ضعیف ترین خوانش طی چهارماه به حساب می آید. رقم core افت از 1.7% تا 1.6% داشت. برآورد ماه آپریل 0.9% برای خوانش هدلاین و 1.4%برای CPIcore است.

    تورم منطقه یورو: چهارشنبه 9:00
    باازکارافتادگی اقتصاد منطقه در پی شیوع ویروس کرونا، تورم افت شدید داشته است. خوانش اولیه ماه آپریل افت تا 0.4% است و خوانش نهایی انتظار می رود تأییدکننده همین رقم باشد.

    PMI تولید انگلیس: سه شنبه 8:30
    خوانش نهایی ماه آپریل رقم 32.6 بود کمی کمتر از برآورد 42.0. پیش بینی می شود که خوانش اولیه برای ماه می اسلاید تا 35.1 داشته باشد. سطح 50 – 1 فاصله گذار بین توسعه و نقصان است.

    PMI انگلیس: پنجشنبه 8:30
    شاخص های پیشروی مارکیت درمورد اقتصاد این کشور در اعلامیه بخش خدمات به اوج خود می رسد. بزرگترین بخش انگلیس ازآنجاکه درماه آپریل افت تا 13.4 داشت، افت آزاد داشته است. خوانش اولیه برای ماه می دررقم 20.0 قرار میگیرد.

    مطالبات بیکاری آمریکا: پنجشنبه 12:30
    مطالبات بیکاری هرهفته افت داشته است ولی رقم 2.98 میلیونی هفته گذشته نشان دهنده این است که بازار کار همچنان به شدت مشوش است. بابرآورد 2.4 میلیون، انتظار یک رقم بالای دیگر را داریم.

    PMI تولید آمریکا: پنجشنبه 13:45
    بخش تولید همچنان روند نقصان دارد. PMI تولید در ماه آپریل دررقم 36.1 قرار گرفت و خوانش اولیه برای ماه می دررقم 37.5 قرار می گیرد.

    PMIهای حوزه اورپا: جمعه 7:15(فرانسه)، 7:30( آلمان) و 8:00 برای کل منطقه
    بخش خدمات سقوط آزاد داشته است همراه با نقصان شدید در منطقه در ماه آپریل. PMI آلمان دررقم 16.2 منتشر شد، عدد منطقه 12.0 بود و خوانش فرانسه دررقم 10.2 قرار گرفت. برآوردهای اولیه برای ماه می برای آلمان 26.2، برای منطقه 23.9 و برای فرانسه 28.8 است. بخش تولید وضعیت بهتری دارد ولی همچنان نشان از کاهش دارد همراه با خوانش های درست زیر سطح 50 که نقصان را از توسعه جدا میکند. PMI آلمان 34.5 بود، منطقه 33.4 و فرانسه 31.5. پیش بینی برای خوانش های اولیه برای ماه می برای آلمان 39.0، منطقه 38.0 و فرانسه 35.6 است.

    http://pcmfa.net/
    http://cabin.pcmfa.net/fa/register
پردازش ...
X