اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز 20-24 ژانویه 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز 20-24 ژانویه 2020

    Jan.2020.20-24#
    https://t.me/PCMchannel

    چشم انداز هفتگی بازار ارز؛ 20-24 ژانویه 2020
    درحالیکه تنش های خاورمیانه آرام گرفت، بازار معاملاتی و داده مصرف کننده آمریکا دلار را تکان داد. بعد چه می شود؟ تصمیم گیری های نرخ در منطقه اروپا، ژاپن و کانادا موارد برجسته هستند. در ادامه موارد قابل توجه هفته پیش رو را می آوریم. پوند بریتانیا پس از کاهش ارقام GDP انگلیس در ماه نوامبر و اشاره مقامات رسمی بانک این کشور به افزایش نرخ در آینده، تحت فشار قرار گرفت.

    تصمیم گیری نرخ ژاپن: سه شنبه صبح
    بانک این کشوربرای چندین سال نرخ بهره منفی خود را در رقم 0.1% ثابت نگه داشت و همچنین طرح گسترده خرید اوراق قرضه را نگهداشت. قابل ذکرترین تغییر اخیر متضمن حفظ نرخ های بهره در سطح پایین تا زمان لازم است. با توجه به تورم راکد، گام های جسورانه تری لازم است؟ شانس بسیار کمی هست. با توجه به ضعف اخیر ین، بانک ژاپن برای مدتی باید هوشیار باشد.

    گزارش مشاغل انگلیس: سه شنبه 9:30
    با بالا گرفتن تنش در پی تصمیم پیش روی بانک انگلیس در تاریخ 30 ژانویه، ارقام بازار کارگری برای ماه نوامبر احتمالا دیدگاه بهتری در اختیار میگذارد. نرخ بیکاری در رقم 3.8% در ماه اکتبر قرار گرفت که حدود کف تاریخی بود. هرچند رشد دستمزد همچنان روند نزولی داشت و پس از رسیدن به رقم اوج 3.9% در ماه جولای، به رقم 3.2% رسید. افزایش، بدون رشد دستمزدها، تورم – حکم بانک انگلیس- بعید است.

    تمایلات اقتصادی ZEW آلمان: سه شنبه 10:00
    پس از ماهها قرار گرفتن در محدوده منفی، بررسی 300 نفری ZEW در ماه دسامبر با نمره 10.7 مثبت شد- چهارمین روند صعودی غیرمنتظره پیاپی. رقم مشابهی در بررسی اوایل ماه ژانویه محتمل است. تغییرات در رضایت کسب و کار از سوی بانک مرکزی اروپا زیر نظر است.

    تصمیم گیری نرخ کانادا: چهارشنبه 15:00
    بانک کانادا نرخ های بهره خود را در سال 2019 تغییر نداد و بعید است که از این ترند در نخستین تصمیم گیری سال 2020 خود دور شود. درحالیکه بازار کار در اوایل سال گذشته از نقطه اوج خود دور بوده، گزارش شغلی اخیر رقم شگفتی بوده است. تورم- ارقام ماه دسامبر اندکی پیش از تصمیم گیری اتخاذ شدند- نیز رقم سالمی بوده است. به طور کلی، ریاست بانک این کشور، استفان پولوز، که در ماه ژوئن کناره گیری کرد، احتمالا نرخ ها را ثابت نگه داشته بوده است و نشان دهنده رضایت نسبت به اقتصاد کانادا است.

    گزارش مشاغل استرالیا: پنج شنبه 00:30
    بازار کار استرالیا در ماه نوامبر پس از افت در ماه اکتبر با افزودن 39.9k شغل، جهش داشت. نرخ بیکاری نیز با افت از رقم 5.3% به 5.2% روند بهبود داشت ولی بالای رقم 5% هدف بانک این کشور می ماند. به طور کلی، یک گزارش رضایت بخش احتمالا به صعود دلاراسترالیا کمک میکند و نسبت به کاهش نرخ بعدی رزرو بانک استرالیا واکنش منفی نشان می دهد.

    تصمیم گیری نرخ حوزه یورو: پنج شنبه، اعلام تصمیم گیری 12:45، دیدار ریاست بانک مرکزی اروپا ، کرسیتین لگارد با خبرنگاران 13:30
    لگارد در نشست آغاز به کار خود، وعده یک بازنگری استراتژیک را از سوی بانک داد. پس از اینکه ریاست پیشین بانک، ماریو دراگی برنامه QE و کاهش نرخ ها را آغاز کرد، رئیس جدید زمان برای بررسی مشاغل جدید داشته است. بانک مرکزی اروپا بعید است که در این زمان سیاست خود را تغییر دهد ولی سخنان لگارد درمورد پیشرفت اخیر، یورو را به حرکت وامیدارد. آیا رشد اقتصادی روند صعود دارد؟ یا اینکه ارقام جدید تنها « جوانه های سبزی» بی سرانجام بودند؟ در این موقعیت بانک پیش بینی های جدید را منتشر نمیکند و بااین اوصاف، بیان کلی لگارد درمورد اقتصاد مسیر جدیدی را برای جفت یورو/دلارآمریکا فراهم میکند.

    PMI های فلش حوزه یورو: جمعه 8:15 فرانسه، 8:30 آلمان و 9:00 سایر نقاط منطقه
    ارقام فروارد گایدانس مارکیت برای ماه دسامبر تامیزان زیادی نشان از رشد داشت- جدای از تولید آلمان که مهم ترین بخش است. این شاخص مدیران خرید افتی تا رقم 43.7 داشت که درست زیر مرز بین توسعه و کاهش 50 است. سرمایه گذاران خواهان این هستند که دریابند آیا تولید باعث نزول رشد اقتصادی می شود یا آیا مصرف کنندگان توان به پیش بردن آن را دارند. جدای از PMI تولید آلمان، رقم کامپوزیت برای کل منطقه یورو شایان توجه است.

    PMI های فلش انگلیس: جمعه 9:30
    مشابه قاره اروپا، تولید بریتانیا دچار افت است. هرچند رقم بازنگری شده بخش خدمات در ماه دسامبر به نمره 50 می رسد که تعادلی ایده آل بین توسعه و کاهش است. آیا بزرگترین بخش انگلیس بهبود پیدا میکند یا روند نزولی خواهد داشت؟ با توجه به خوانش منفی GDP اخیر، ضعف محتمل است.
    تمامی ساعات به وقت گرینویچ است.

    http://pcmfa.net/
    http://cabin.pcmfa.net/fa/register

پردازش ...
X