اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز 13-17 ژانویه 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز 13-17 ژانویه 2020

    Jan.2020.13-17#
    https://t.me/PCMchannel

    چشم انداز هفتگی بازار ارز؛ 13-17 ژانویه- داده مصرف کننده آمریکا پس از فروکش کردن تنش خاورمیانه، در مرکز توجه.
    با روشن شدن وضعیت داده دستمزدهای غیرکشاورزی، تمرکز بازار اکنون روی داده مصرف کننده است درحالیکه گزارش GDP چین نیز شایان توجه است. در ادامه موارد برجسته هفته پیش رو را می آوریم.
    آمریکا و ایران سطح بالایی از گفت و گو را حفظ کرده است ولی نبود اقدامات قریب الوقوع باعث شد تا بازارها ساکن باشند و ارزهای امن زیان کنند. خوشبینی در موضوع تجارت نیز حرفهای خود را دارد. معاون نخست وزیر چین لو هی Liu He نیز هفته آینده دیداری با مقامات کاخ سفید برای امضای فاز نخست توافق دارد. داده دستمزدهای غیرکشاورزی آمریکا کمتر از برآورد بازار با فقط 145k صعود شغلی بود و رشد دستمزد کاهش 2.9% سالانه داشت. هرچند سایر ارقام بهتر بودند و دلار آمریکا این روند ناامیدکننده را مدیریت کرد.

    GDP انگلیس: دوشنبه 9:30
    گزارش GDP ماه نوامبر دیدگاه دیگری را نسبت به سه ماهه چهارم 2019 در اختیار میگذارد. اقتصاد در ماه اکتبر رکود داشت که این درست پس از فرار اقتصاد انگلیس از رکود در سه ماهه سوم بود. بی ثباتی درموضوع برکسیت احتمالا روی اقتصاد در ماه نوامبر نیز اثرگذار بوده است.

    تورم آمریکا: سه شنبه 13:30
    فدرال رزرو با کم بودن تورم موضع ناامیدکننده ای داشته است- که البته این یک پدیده جهانی است. ارقام ماه دسامبر احتمالا نشان دهنده این خواهند بود که شاخص قیمت مصرف کننده core- که مهم ترین ارقام است- در این ماه در رقم حدودی 2.3% باقی ماند. هردو ارقام ماهانه هدلاین و core مطابق با برآوردها برای افزایش 0.2 هستند.

    تورم انگلیس: چهارشنبه 9:30
    قیمتهای پایین انرژی و سایر فاکتورها در افت CPI بریتانیا نقش داشته اند- 1.5% سالانه در نوامبر 2019. انتظار می رود که ارقام ماه دسامبر ثبات داشته باشند درحالیکه CPI core احتمالا حدود رقم 1.7% باقی خواهد ماند.

    خرده فروشی آمریکا: پنجشنبه 13:30
    مصرف، 70% از اقتصاد این کشور را دربرمی گیرد. فروش هدلاین در ماه نوامبر صعود حدودا 0.2% داشت و حجم فروش core حدود 0.1%. گروه کنترل بسیار مهم نیز صعود حدودا 0.1% داشت. این اعداد احتمالا در ماه دسامبر بهتر خواهند بود که نه تنها دربرگیرنده خرید کریسمس که حتی برخی از فروش های جمعه سیاه را دربرمی گیرند که در اواخر فصل گذشته منتشر شد. فروش های هدلاین مطابق بابرآوردها با رشد 0.3% هستند درحالیکه پیش بینی می شود فروش core رشد حدودا 0.5% داشته باشد.

    GDP چین: جمعه 2:00
    تردید بسیار در مورد درستی داده ها از دومین اقتصاد جهان وجود دارد چراکه تمایلاتی برای همخوانی با حزب حاکم در این کشور دیده می شود. باوجود این، انتشار داده ها بازارها را تکان می دهد. اقتصاددانان انتظاردارند که پس از رشد سالانه 6% در سه ماهه سوم، نرخ رشد کل سال 2019 6.1% باشد. نتیجه داده صنعتی زیر نظر است.

    رضایت مصرف کننده آمریکا: جمعه 15:00
    نخستین برآورد تمایلات مصرف کننده دانشگاه میشیگان برای سال 2020 رشد مرزی از 99.3 به 99.4 دارد که بازتابی از رضایت بالا است. هرگونه انحراف و تفاوت ممکن است اوایل هفته اثرگذار باشد.
    تمامی ساعات به وقت گرینویچ است.

    http://pcmfa.net/
    http://cabin.pcmfa.net/fa/register
پردازش ...
X