اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 24 سپتامبر 2019

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 24 سپتامبر 2019

    تحلیل فاندامنتال:
    • معامله پایین سهام اروپا در پی داده های ضعیف PMI
    • بارکلیز پیش بینی های خود درمورد بازار ارز را به روز میکند.
    • دیدار معاون رئیس جمهور چین، لیو هی Liu He با مقامات آمریکا درکاخ سفید در تاریخ 7اکتبر


    سهام اروپا دیروز در پی داده ضعیف تر از میزان انتظار حوزه یورو، ریزش داشت. PMI کامپوزیت در ماه سپتامبر افتی تا کف شش سال با رقم 50.4 داشت که زیر رقم توافقی و پایین رقم 51.9 درماه اوت بود. این نتایج نشان می دهند که اقتصاد اروپا نزدیک به توقف(رکود) است و تمرکز فعلی بازار روی داده IFO( موسسه پژوهش های اقتصادی) است که امروز صبح در ساعت 9 به وقت گرینویچ منتشر شد(تایمز مالی).
    جفت ارزی پوند/دلارآمریکا معامله روزانه نسبتا پایینی داشت و پیش از بسته شدن زیر رقم 1.2440، به سقف 1.2491 در صبح رسیده است. سرمایه گذاران با دقت رأی دادگاه عالی انگلیس را که امروز در ساعت 10:30 به وقت گرینویچ صادر می شود دنبال میکنند. دادگاه درمورد عملکرد قانونی جانسون برای زمان تعلیق پارلمان حکم خواهد داد. در عین حال، جانسون همچنان برای توافق در تلاش است و دراین بین برای نشستی با اتحادیه اروپا درخواست داده است.
    بارکلیز پیش بینی های جدید تیم خود را برای سه ماهه سوم 2020 منتشر کرد. برکسیت بدون توافق همچنان پرونده اصلی است ولی اکنون گمان بر این است که به دنبال تمدید و انتخابات، در سه ماهه نخست 2020 رخ خواهد داد. انتظار بارکلیز افت شدید پوند در گام های نخستین برکسیت بدون توافق است و اکنون پیش بینی میکند که جفت ارزی پوند/دلارآمریکا در کف 1.10 باشد و یورو/پوند در سه ماهه نخست 2020 در سقف 0.97 قرار بگیرد (پوند/یورو 1.03).
    همچنین تیم پژوهشی ما بر این موضوع تأکید دارد که « زمانیکه بی ثباتی ناشی از جابه جایی های کوتاه مدت روشن شود، باور ما براین است که حداقل حدودا 50 سال ارزش واقعی پوند خریداران بلندمدت قابل توجهی را به سوی خود جذب میکند». این روند احتمالا منجر به عقبگرد جزئی پوند در برابر یورو می شود و جفت ارزی یورو/پوند را تا رقم 0.92 تااواخر 2020 عقب میکشد(پوند/یورو 1.0870).
    تنش های تجاری آمریکا-چین همچنان در مرکز توجه است. رئیس خزانه داری آمریکا ابراز داشت که دیداری با معاون رئیس جمهور چین در کاخ سفید در تاریخ 7 اکتبر خواهد داشت.همچنین فعالیت کارخانه های آمریکا در ماه سپتامبر به سقف پنج ماه رسید با توجه به صعود در تولید و سفارشات جدید که از کاهش در ماه اوت برگشت داشت.
پردازش ...
X