اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 10 دسامبر 2018

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 10 دسامبر 2018

    تحلیل فاندامنتال:
    • سهام جهانی با توجه به بدتر شدن روابط چین-آمریکا تحت فشار است
    • نوسان پوندبریتانیا/ دلارآمریکا پیش از رأی مهم پارلمان انگلیس درروز بعد
    • بازارها همچنین نشست روز پنجشنبه بانک مرکزی اروپا را زیر نظر دارند


    سهام جهانی هفته گذشته باتوجه به بدتر شدن روابط چین-آمریکا و تمایلات ریسک کلی منفی، معامله پایینی داشت. تنش های بین دو کشور پایان هفته با احضار سفیر آمریکا به پکن در اعتراض به دستگیری مدیر مالی هواوی، مینگ وانژو، تشدید شد (بلومبرگ)
    در بازار ارز، شاخص ارز اسپات دلارآمریکا در بلومبرگ هفته ها معامله فلت داشت که این پس از افزایش زیان ها در روز جمعه با توجه به داده شغلی کمتر از میزان مورد نظر آمریکا بود( رقم پیش بینی: 198k، واقعی: 155k)
    پوندبریتانیا/دلارآمریکا هفته کاری خود را در همان وضعیت معاملاتی که آغاز کرده بود به پایان رساند و این با وجود معامله بالا پیش از رأی گیری مهم پارلمان انگلیس درموضوع توافق خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در روز بعد است. بنابر گزارش تایمز، برخی از وزیران انتظار تأخیر در رأی گیری را دارند هرچند اگر رأی گیری انجام شود، انتظار می رود که نتیجه آرا حدود ساعت 22:00 به وقت گرینویچ اعلام شود
    انتظارامتناع گسترده پارلمانی را داریم همراه با مخالفت بیش از 100 عضو حزب محافظه کار که رسما عدم حمایت خود را اعلام کردند(تایمز مالی)
    اگر رأی گیری موفقیت آمیز باشد، پژوهش های بارکلیز معتقد است که شاخص ارز به سرعت صعود میکند
    بخش مهم دیگر این هفته درمورد یورو است همچنانکه بانک مرکزی اروپا قصد دارد درمورد چگونگی حمایت از اقتصاد اروپا پس از پایان qe در نشست روز پنجشنبه، توضیحاتی ارائه دهد. شاخص e19 در پایین ترین سطح خود طی چهار سال در سه ماهه چهارم بود همراه با پیش بینی بسیاری از اقتصاددانان که ایتالیا، سومین اقتصاد بزرگ جهان به رکود اقتصادی نزدیک می شود(تایمز مالی)
    با بیشتر شدن ریسک در رشد جهانی، داده اقتصادی چین طی پایان هفته اعلام شد که نشانه ای از ضعف بیشینه هردو حوزه تقاضای داخلی و خارجی در ماه نوامبر، cpi و رشد اندک واردات و همچنین رشد کم صادرات به دلیل تعرفه های آمریکا روی کالاهای چینی است(بلومبرگ)
پردازش ...
X