اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 20 ژوئن 2018

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 20 ژوئن 2018

    تحلیل فاندامنتال:
    • تنش های تجاری آمریکا/ چین بر تمایلات ریسک فشار وارد میکند
    • تمرکز امروز روی رای مجلس عوام انگلیس درمورد اصلاحیه مجلس اعیان درمورد برکسیت است
    • بانک های مرکزی (بازارهای نوظهور) امروز در مرکز توجه هستند


    بازارها دیروز پس از اعلامیه ترامپ خطاب به دفتر نمایندگی تجاری آمریکا که 200 بیلیون از واردات چینی، 100 بیلیون دلار بیش از رقم پیشین، را برای اعمال تعرفه های بیشتر مشخص کند، آغاز کندی داشت. بازده هردو سهام و اوراق قرضه دولتی پیش از معامله سایدویز در بازاری کاملا آرام، به کندی آغاز شد
    بهترین عملکرد ارزی در گروه هفت را ین ژاپن داشت همراه با فرانک سوئیس و دلار آمریکا
    امروز تمرکز بازار روی پوند بریتانیاست باتوجه به رای مجلس عوام درمورد اصلاحیه مجلس اعیان برای موضوع برکسیت. درحالیکه بنابر اخبار روزنامه تایمز اقتصادی FT اتحادیه اروپا احتمال برنامه ریزی برای برکسیت بدون شرط را افزایش می دهد
    بانک ملی مجارستان پیش بینی افزایش تورم خود را بازنگری کرد و اکنون انتظار می رود که تورم هدلاین تا رقم 3% به تدریج بالا برود. بانک این کشور درحالیکه تصریح میکند که « از دست دادن موقعیت های پولی» برای دستیابی به هدف تورم «لازم» است؛ افزود « محیط پرنوسان جهانی رویکرد هشیارانه تری را می طلبد».
    بانک های مرکزی بازارهای نوظهور امروز در مرکز توجه هستند همراه با آن انتظار می رود که بانک مرکزی فیلیپین افزایش نرخ تا رقم 25bp داشته باشد. رقم تورم بالاتر از رقم بانک مرکزی رفت ؛ 4% که این برای سومین ماه در ماه می بود و دولت فیلیپین اعلام کرد که « نمیتواند نسبت به اقدامات فدرال بی توجه باشد». انتظار داریم که بانک برزیل سیاست پولی خود را در این کشور تغییری ندهد
پردازش ...
X