اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 14 دسامبر 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 14 دسامبر 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • فدرال رزور همانطور که بطور وسیعی انتظار می رفت نرخ بهره را 25 واحد پایه افزایش داد
    • بانک مرکزی چین نیز نرخ بهره را برای سومین نوبت در سال جاری افزایش داد
    • چندین بانک مرکزی دیگر نیز امروز زیر ذره بین قرار دارند، از جمله بانک های مرکزی انگلستان و اروپا

    دارایی ها و سهام جهت حرکت مشخیص نداشتند، بازارهای اروپا عملکرد ضعیفی داشتند درحالیکه بازارهای ایالات متحده صعودهای متعادلی را برجای گذاشتند. فدرال رزرو در نشست ماه دسامبر خودش نرخ بهره همطانرو که بطور وسیعی انتظار می رفت به میزان 25 واحد پایه یعنی تا محدوده 1.25%-1.50% افزایش داد، اما دلار و نرخ بازدهی اوراق قرضه ایالات متحده کاهش یافتند چرا که دو مخالف برای تصمیم به افزایش نرخ بهره وجود داشت.
    کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) تغییرات جزیی در بیانیه خود داد اما یک تجدید نظر چشمگیر رو به بالا در پیش بینی رشد GDP واقعی خود در سال 2018 از 2.1% تا 2.5% ایجاد کرد، که شامل تاثیرات حاصل از تغییرات در سیاست پولی می باشد، اما پیش بینی برای تورم را بدون تغییر قرار داد. مسیر سیاست میانه بدون تغییر و در سه نوبت افزایش نرخ بهره در سال 2018 و 2019 باقی ماند، که بطور وسیعی در راستای انتظارات بخش تحقیقات بارکلیز می باشد.
    بانک مرکزی چین (PBoC) نیز دیروز با بالا بردن نرخ های سیاست گذاری میان مدت و کوتاه مدت خود به میزان 5 واحد پایه، نرخ بهره خود را افزایش داد. این سومین نوبت از این چنین اقدامی در سال 2017 می باشد و مطابق با چشم انداز کلی و عمومی بارکلیز می باشد. بخش تحقیقات بارکلیز پس از دو نوبت افزایش نرخ بهره در اکنون انتظار دارد PBoC نرخ بهره را 5-10 واحد پایه دیگر در سال 2018 افزایش دهد.
    واکنش بازار به گزارش بیکاری بریتانیا تقریبا کم قدرت بود. رشد اشتغال بریتانیا به ضعف خود در ماه اکتبر ادامه داد اما دستمزدهای عادی به سطح رشدی که آخرین بار در 12 ماه گذشته مشاهده شده بود بازگشت.
    با وجود ریزش پوند بر سر تردید درباره رهبری نخست وزیر مِی و بازیابی پس از گزارش هایی از وجود پتانسیل برای شکننده بودن Brexit، ضعف بیشتر دلار در طول شب گذشته بر حرکت قیمت پوند/دلار غالب شد و این جفت ارز را تا بالای 1.3400 برد. معامله گران موسسه بارکلیز مقاومت بعدی پوند/دلار را پیش از 1.3550 در 1.3450 می بینند و حمایت آن را در 1.3300 که پیش از آن در 1.3200 قرار دارد. در همین حال، یورو/پوند در محدوده 0.8840-0.8775 قرار دارد.
    چندین بانک مرکزی دیگر امروز زیر ذره بین قرار دارند، که شامل ECB، BoE، بانک های مرکزی نروژ، اندونزی و کلمبیا می باشد. بخش تحقیقات بارکلیز انتظار افزایش های نرخ بهره 100 واحدی پایه را دردر اواخر نقدینگی بازار ترکیه دارد، که بطوروسیعی توسط بازار پیش بینی شده بود، یک افزایش زیر 75 واحد پایه ممکن است بر روی ارز کشور ترکیه فشار وارد آورد.
پردازش ...
X