اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 6 نوامبر 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 6 نوامبر 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • به گفته کورودا ریاست بانک مرکزی ژاپن؛ رسیدن تورم به 2% حیاتی است
    • داده اشتغال ایالات متحده در روز جمعه جهت مشخصی نداشت
    • بازار در انتظار بیانیه های بانک های مرکزی از جمله بانک مرکزی استرالیا (RBA) و بانک مرکزی نیوزیلند (RBNZ) هستند.

    بازارهای دارایی و سهام جهانی کمی بالاتر بسته شدند، که سردسته آنها شاخص های NASDAQ ، DAX و Nikkei بود در حالیکه نفت خام پیشروی خود به بالای 55$ در هر بشکه را تمدید کرد. پس از آنکه کورودا ریاست بانک مرکزی ژاپن گفت رسیدن تورم به هدف 2% حیاتی است، و ارسال این سیگنال به بازار که اشتهای کمی برای کاهش تدریجی برنامه تسهیلی وجود دارد، ین تا ضعیف ترین سطح از ماه مارس به این سو در برابر دلار سقوط کرد.
    در مقابل، بانک مرکزی انگلستان هفته گذشته در مسیر عادی سازی ترازنامه خود به فدرال رزرو پیوست. کمیته سیاست پولی (MPC) نرخ بهره را برای نخستین بار در یک دهه اخیر بالا برد و این راهنمایی را ارایه داد که اگر داده ها طبق انتظار بانک مرکزی ظاهر شوند احتمال افزایش های بیشتری وجود دارد. در اصل، MPC دو نوبت افزایش نرخ بهره را طی سه سال آتی در نظر دارد، نزدیک به آنچه بازار برایش احتمال در نظر می گیرد.
    هفته پیش همچنین، فدرال رزرو سیاست پولی خود را در حالت انتظار قرار داد و رییس جمهور ترامپ اعلام کرد که پاول بعنوان ریاست فدرال رزرو نامزد خواهد شد تا جایگزین ژانت یلن ریاست فعلی که دوره اش در ماه فوریه سال آینده به پایان می رسد گردد. امروز، انتظار می رود دادلی ریاست فدرال رزرو نیویورک بازنشستگی خود را اعلام نماید و این زیر ذره بین بازار است. (به نقل از CNBC)
    هر گونه خروج زودهنگام از سوی مقامات فدرال رزرو به این معنی است که 3 موقعیت برتر این بانک در دوره نسبتا کوتاهی پس از بازنشستگی فیشر قائم مقام در اکتبر تغییر خواهند کرد؛ با این وجود، پاول بعید است بطور قابل توجهی چشم انداز سیاست پولی فدرال رزرو را در سال 2018 نسبت به سیاست فعلی در دوره ریاست یلن تغییر دهد.
    داده اشتغال روز جمعه ایالات متحده جهت مشخصی نداشت اما دیدگاه بارکلیز اینطور است که این گزارش منطبق بر قدرت مستمر در بازار کار است. حقوق بگیران غیرکشاورزی با افزایش 261000 نفری در برابر انتظارات برای 313000 نفر بازار را ناامید کردن، این در حالیست که آمار ماه سپتامبر به میزان 51000 به سمت بالا مورد تجدید نظر قرار گرفت. عدد headline بیکاری قوی تر از انتظار و برابر با 4.1% بود، در برابر انتظارات برای 4.2%. در حالیکه دلار ابتدا به ساکن تضعیف شد، زیان های خود را جبران کرد و پس از آنکه بازارها این گزارش در کل مثبت ارزیابی کردند با لحن تقاضا در بازار معامله شد.
    بانک های مرکزی بیشتری در این هفته نشست برگزار می کنند، که اولین آنها بانک مرکزی استرالیا در روز سه شنبه است. بیانیه سیاست های بانکی نیز از سوی بانک های مرکزی لهستان و تایلند روز چهارشنبه، و بانک های مرکزی نیوزیلند و مالزی روز پنج شنبه منتشر خواهند شد. از دیدگاه بازارها و اقتصاددانان موسسه بارکلیز، تمامی این بانک ها احتمالا سیاست انتظار و عدم تغییر سیاست فعلی را در پیش بگیرند.
پردازش ...
X