اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 3 نوامبر 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 3 نوامبر 2017

    تحليل فاندامنتال
    • افزايش نرخ بهره توسط بانك مركزي انگلستان، اما ريزش در دارايي هاي بر حسب پوند بر سر كاهش تند انتظارات براي افزايش نرخ بهره
    • برنامه كاهش ماليات جمهوريخواهان مجلس منتشر مي شود و پاول رسما بعنوان رياست جديد فدرال رزرو نامزد مي شود.
    • گزارش اشتغال ايالات متحده زير ذره بين امروز بازار

    بازارهاي دارايي و سهام جهاني جهت خاصي در حركتشان نبود و كاهش دارايي ها و سهام ايالات متحده اما بازگشايي بازارهاي آسيايي امروز نسبتا قدرتمند بود. برنامه كاهش ماليات جمهوريخواهان مجلس ديروز منتشر شد، اما نبود اصلاحات معني دار و ترديد بر سر تاييد اين طرح ارزش دارايي ها و سهام را بالا برد، نرخ بازدهي اوراق قرضه خزانه داري و دلار كاهش يافتند. طبق انتظار، جرومي پاول رسما بعنوان رياست جديد فدرال رزرو نامزد شد، كه واكنش كمي را در بازار به همراه داشت.
    همانطور كه بهطور وسيعي انتظار مي رفت، بانك مركزي انگلستان ديروز با تركيب آراي 7 به 2 نرخ بهره را به ميزان 25 واحد و تا 0.5% افزايش داد، هرچند، بازار بيانيه رسمي بانك مركزي انگلستان را در برابر بيانيه ماه سپتامبر متمايل به كاهش نرخ بهره برداشت كرد، چرا كه نشانه هايي را كه نرخ بهره ممكن است نياز به افزايش بيش از انتظار داشته باشند را حذف كرد و آقاي كارني به دو نوبت افزايش نرخ بهره در طي سه سال اشاره كرد.
    واكنش اوليه بازار در پاسخ به اين بيانيه يك كاهش تند در انتظارات براي افزايش نرخ بهره بود، و نرخ بهره و نرخ بازدهي اوراق قرضه رالي كردند، ضمن اينكه ارزش پوند در برابر ارزهاي اصلي دچار ريزش شد. پوند/دلار بعد از انتشار بيانيه تا يك كف در 1.3085 معامله شد (به نقل از بلومبرگ) در حاليكه يورو/پوند تا 0.8932 تقويت شد (به نقل از بلومبرگ).
    معامله گران موسسه باركليز حمايت كوتاه مدت پوند/دلار را در 1.3030 مي بينند و پيش از آن در 1.3000، يك حركت به سمت پايين تر راه را براي رسيدن به حمايت در 1.2780 (كف نقل شده توسط بلومبرگ) باز مي كند. در همين حال، مقاومت در 1.3081 قرار دارد (در تقاطع با ميانگين متحرك 100 روزه) و پيش از آن 25-1.3200 و 1.3340 قرار دارد. يورو/پوند حمايتي در 0.8900 و 0.8730 و مقاومتي در 0.8950 و 0.9050 قرار دارد.
    گزارش اشتغال ايالات متحده تمركز اصلي بازار براي امروز خواهد بود. پيش بيني ما اين است كه آمار nfp 325000 نفر افزايش يافته باشد، و پيرو اختلالات ناشي از طوفان مشاهده شده در گزارش ماه سپتامبر يك برگشت قدرتمند در استخدام ايجاد شده است.
پردازش ...
X