اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 27 سپتامبر 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 27 سپتامبر 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • رالی دلار پس از آنکه یلن ریاست فدرال رزرو انتظارات برای یک افزایش نرخ بهره در ماه دسامبر را تقویت کرد
    • محتاط بودن بازارها پیش از اعلامیه ترامپ درباره یک طرح اصلاحات مالیاتی
    • ذره بین امروز بر روی سخنرانی های اعضای fomc و چندین نشست بانک های مرکزی خواهد بود

    در طول شب، فیوچرز دارایی و سهام ایالات متحده و اروپا صعود کردند، این در حالیست که اغلب دارایی ها و سهام آسیای کاهش یافتند. در بازار ارزی، پس از آنکه ژانت یلن ریاست فدرال رزرو انتظارات برای یک افزایش نرخ بهره در ماه دسامبر را تقویت کرد و پیش از ارایه طرح اصلاحات مالیاتی ترامپ دلار صعودهای خود را ادامه داد.
    یلن ریاست فدرال رزرو اذهان داشت که این بانک مرکزی ممکن است قضاوت درستی درباره انتظارات تورمی در بلند مدت را و نیز تردیدها درباره قدرت بازار کار نداشته باشد، هرچند، ایشان درباره افزایش فوق العاده تدریجی نرخ بهره نیز هشدار داد.
    دلار بر سر لفاظی یلن در بازارها حاکمیت داشت، eurusd تا حمایت 30/1.1825 معامله شد و gbpusd سطح حمایت 1.3400 را امروز صبح شکست. معامله گران بارکلیز اکنون حمایت eurusd را در 1.1700 و مقاومت آن را در 1.1955 می بینند. در رابطه با gbpusd، برای کوتاه مدت حمایت در 1.3370 و مقاومت در 1.3515 قرار دارد.
    ترامپ و رهبران جمهوریخواه امروز بطرح اصلاحات مالیاتی خود را اعلام خواهند کرد، که در آن طور وسیعی انتظار می رود مالیات بر شرکت ها را که در حال حاضر 35% است کاهش دهند و پیشنهاد حداکثر مالیات بر درآمد فردی 35% را ارایه دهند.
    در داده های دیروز، میزان فروش خانه های نوساز برای ماه آکوست شعیف تر از انتظار بود یعنی برابر با 560000، که زیر انتظارات برای 585000 قرار داشت. این هفته تقویم داده های اقتصادی خلوت است، توجه بازار به سمت سخنران های fomc و ecb معطوف شده است، که تاکنون تاثیر نسبتا کمی بر روی بازار داشته اند چرا که اغلب سخنرانان (بغیر از یلن) از ارایه توضیحات درباره سیاست پولی پرهیز کرده اند.
    امروز شنوای سخنرانی اعضای fomc، بولارد، برینارد و روزنبرگ خواهیم بود، کسانی که در انجمن های جداگانه ای در ایالات متحده به سخنرانی خواهند پرداخت. انتظار می رود بولارد به این بحث بپردازد که وضعیت فعلی سیاست پولی صحیح است، در حالیکه روزنبرگ احتمال بر این پافشاری خواهد کرد که افزایش بیشتر نرخ بهره با وجود تورم شکننده تضمینی است.
    در جایی دیگر، چندین بانک مرکزی امروز نشست برگزار خواهند کرد، از جمله بانک مرکزی تایلندکه امروز صبح بود، بانک مرکزی چک و rbnz که پس از بسته شدن بازار اروپاست. انتظار می رود تمامی این سه بانک سیاست پولی خود را ثابت نگاه دارند.

  • #2
    #تحلیل فاندامنتال بازار ارز- 18اکتبر 2019
    تحلیل فاندامنتال:
    • لغزش پوند/دلارآمریکا بین سود و زیان.
    • رشد اقتصاد چین با پایین ترین سرعت از سال 1992.
    • انتظار می رود که بازارهای نوظهور ارز با بهبود تمایلات ریسک جهش داشته باشند.

    جفت ارزی پوند/دلارآمریکا دیروز باتوجه به بی ثباتی در موضوع برکسیت، همچنان بین سود و زیان نوسان داشت. جفت ارزی پس از موافقت سران اتحادیه با طرح توافق برکسیت از سوی جانسون رئیس جمهور انگلیس، تا سقف 1.2990 بالا رفت. هرچند ارز پس از آن بیشتر صعود خود را ریتریس کرد و به کف 1.2758 رسید که این پس از سخنان حزب اتحادیه دموکراتیک ایرلند شمالی مبنی بر این بود که موافق این توافق نیست که همراه بود با از دست دادن 10 رأی درروز شنبه.
    بارکلیز از این نقطه انتظار سه مسیر ممکن را دارد؛ در صورت عدم تصویب توافق برکسیت درروز شنبه: یک توافق بازنگری شده دیگر، انتخابات سراسری یا احتمال دور دوم همه پرسی. تیم پژوهشی ما همچنان سناریوی اصلی خود را دارد و معتقد است که انگلستان اتحادیه را بدون توافق مذاکره شده در سه ماهه نخست 2020 ترک خواهد کرد.
    در حوزه داده ای، اقتصاد چین رشد حدودا 6% سالانه در سه ماهه سوم داشت که این پایین ترین سرعت از سال 1992 است و ناشی از تقاضای ملی ضعیف و تنش های تجاری آمریکا/چین. هرچند تولید صنعتی جهش داشت و بیش از انتظارات بازار بود.
    واکنش دلارآمریکا و cnh چین نسبتا صامت بود ولی جفت ارزی از کاهش اخیر به سمت بالا پیش رفتند و در این لحظه بالای 7.0800 معامله می شود.
    به گفته معاون رئیس جمهور آمریکا، کشورش و ترکیه یک توافق 5روزه آتش بس در سوریه را امضا کردند که بنابر آن مبارزان کُرد اجازه خروج(عقب نشینی) از مرز را دارند(بلومبرگ). همچنبن گزارش شد که آمریکا تحریم های جدیدی را روی کشور ترکیه اعمال نخواهد کرد و ترامپ از مجازات های اعلام شده در اوایل این هفته با(شرط) آتش بس پایدار در منطقه چشم پوشی خواهد کرد.
    با دستیابی به توافق برکسیت و کمتر شدن تنش های تجاری آمریکا/چین، بارکلیز انتظار دارد که بازارهای نوظهور ارز با بهبود تمایلات ریسک، بالا کشیده شوند. در حوزه بازارهای نوظهور، ارزهای مرکزی و شرق اروپا نیز احتمالا با توجه به ارتباطات تجاری با انگلیس/اتحادیه اروپا، بیشترین سود را می برند.

    نظر

    پردازش ...
    X