اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 1 ژوئن 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 1 ژوئن 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • حرکات محدود بازار با توجه به داده های بدون جهت اقتصادی
    • نخست وزیر May زیر آتش انتقاد بدلیل از دست دادن مناظره BBC
    • سقوط ارزش دلار استرالیا بر سر داده ضعیف تر از انتظار شاخص PMI چین

    حرکات بازار دیروز با توجه به داده های اقتصادی درهم و بی جهت، محدود بودند. بازارهای دارایی ها و سهام آسیایی امروز صبح بدون جهت معامله می شدند در حالیکه ارزهای آسیایی در برابر دلار با ثبات باقی ماندند بهمراه استثنای قابل توجه یعنی یوآن چین (CNY) که در روزهای اخیر قدرت گرفته است.
    اتحادیه اروپا و چین تمایل خود برای تعهد به پیمان آب و هوای پاریس توافق تجارت آزاد نشان دادند در حالیکه آقای ترامپ بطور ظاهری خودش را آماده خروج از توافق کرد. انتظار می رود ترامپ تصمیم نهایی خود را در ساعت 8 شب بوقت لندن اعلام نماید.
    از آنجایی که نخست وزیر May شرکت در هر مناظره رو در رویی در طول کمپین انتخاباتی را رد کرده است، ایشان زیر باران انتقاد برای نرسیدن به مناظره BBC که عصر دیروز برگزار شد قرار گرفت.
    دیروز، نوسان حاصل از رای گیری پیش از انتخابات و تسویه های قراردادها در پایان ماه باعث مقداری سوینگهای بزرگ در GBPUSD شد که پیش از ریتریس کردن به بالای 1.2920 به کف 1.2769 دست یافت (به نقل از بلومبرگ).
    با وجود کوچک شدن نظرسنجی های اخیر، پیشرو بودن محافظه کاران بطور تاریخی در عدد بزرگی باقی ماند، پیش بینی ها توسط حوزه انتخاباتی که همچنان با قدرت به نفع افزایش های بزرگ در آرای محافظه کاران می باشد و پر شدن شکاف نظرسنجی حزب کارگر اغلب به قیمت حزب های کوچکتر دیگر تمام شده است.
    دلار استرالیا پس از انتشار داده قوی تر از انتظار خرده فروشی داخلی ابتدا در طول شب رالی کرد اما تمام این افزایش ها بعدا در پرتو ضعیفتر بودن شاخص PMI تولیدی CAixin چین که برابر با 49.6 بود به نزول تبدیل شد.
    این نخستین بار از ژوئن سال قبل می باشد که Caixin زیر 50 آمده است.
پردازش ...
X