اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 28 آوریل 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 28 آوریل 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • نشانه های از کندی در حرکت به سمت یک تغییر در مسیر حرکت سیاست پولی ecb
    • کنگره ایالات متحده و صورتحساب هزینه ها زیر ذره بین امروز بازار
    • انتظار می رود gdp سه ماهه نخست ایالات متحده نشان دهد اقتصاد این کشور با نرخ 1% در حال رشد است

    در نشست ماه آوریل ecb همانطور که انتظار می رفت، نه تغییری در سیاست پولی خود تغییری ایجاد کرد، و نه مسیر حرکتش را تغییر داد. هرچند به این اشاره کرد که ریسک ها برای چشم انداز رشد، گرچه هنوز به سمت نزول متمایل هستند، بتدریج "به سمت ساختاری متعادل تر" در حرکت بودند.
    در بخش پرسش و پاسخ، آقای دراگی ریاست ecb هیچگونه خبری مربوط به آنچه او بر روی آن در نشست اخیر gc متمرکز بود را اعلام نکرد، هرچند با اشاره به این موضوع که در حالیکه شرایط کلان اقتصادی در حال قوت گرفتن و دیگر ریسک ها در حال فروکش کردن هستند.
    از دیدگاه بخش تحقیقات بارکلیز شرایط کلان در حال بهبودی و ریسک های در حال کاهش برای رشد بطور واضح درب را برای یک تغییر در ارتباط توسط ecb در نشست آتی در ماه ژوئن باز می کند (و ما) دیدگاه پایه ای خود را که در ماه ژوئن، انتظار یک تغییر به سمت تمایلات کمتر برای کاهش نرخ بهره و سیاست های حرکت رو به جلوی متقارن تر که راه را برای افزایش های نرخ سپرده گذاری در سال 2018 باز خواهد نمود را از دست نخواهیم داد.
    کنگره ایالات متحده نیاز به تصویب یک صورتحساب هزینه ها تا نیمه شب امشب بمنظور دور نگاه داشتن دولت از تعطیلی دارد. بخش تحقیقات بارکلیز فکر می کند که آنها یک صورتحساب کوتاه مدت را تصویب خواهند نمود تا زمان بیشتری را بخرند و سپس بعدا با راه حلی ادامه دار و مستمر در بلند مدت تر برای حفظ دولت از سقوط بالقوه موافقت نمایند.
    در ایالات متحده نیز، درآمدهای قوی شرکتی ممکن است به مستحکم نمودن خوشبینی سرمایه گذار در بحبوحه این تردید در سیاست گذاری ها کمک نماید. بیش از 4/1 شرکت های حاضر در شاخص s&p 500 از 3 آوریل به این سو نتایج سه ماهه خود را منتشر کرده اند. از بین آن شرکت ها، تقریبا 4/3 آنها بالاتر از eps مورد انتظار ظاهر شده اند.
    انتظار می رود داده مقدماتی gdp سه ماهه نخست ایالات متحده نشان دهد اقتصاد این کشور تنها 1% رشد داشته است، اما بخش تحقیقات بارکلیز فکر می کند این کندی در رشد احتمالا ثابت کند که زودگذر است. موسسه بارکلیز اخیرا پیش بینی خود برای gdp سه ماهه نخست را از 2% تا 1% مورد تجدید نظر قرار داده است. میزان رشد هم در آمار و هم در ارقام واقعی کاهش یافته است اما انتظار می رود هر دو از این موقعیت عبور کنند. این موسسه انتظار دارد اقتصاد این کشور در آینده به نرخ های متعادل خود در رشد بازگردد.
پردازش ...
X