اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 10 مارس 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 10 مارس 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • اشاره ECB به اینکه تعادل ریسک ها در حال بهبودی است
    • ادامه روند نزولی بهای نفت خام
    • تمرکز امروز بازار بر روی گزارش اشتغال ایالات متحده

    همانطور که دیروز انتظار می رفت، ECB وضعیت خود را نه برای برنامه آتی اش و نه برای سیاست پولی اش تغییری نداد، اما دراگی ریاست این بانک مکررا تاکید داشت که تعادل ریسک ها بهبود یافته است، بنابراین بازار این حرکت را بعنوان یک سرازیری متمایل به افزایش نرخ بهره دید.
    بخش تحقیقات بارکلیز فکر می کند که GC نخستین قدم را در جهت یک خروج از استراتژی بهمراه تغییری در راهبری رو به جلو در نشست ماه ژوئن برخواهد داشت، و ما همچنان شاهد خریدهای بیشتری در بخش دارایی اما با روندی کاهش یافته در سال 2018 خواهیم بود. علاوه بر این، ما اکنون انتظار داریم نرخ بهره سپرده گذاری در سال 2018 به میزان 20 واحد تجمعی افزایش یابد.
    در بازار ارزی، EURGBP به سقف 7 هفته ای خود در 0.8720 برخورد کرد. پوند نیز در برابر دلار ریزش کرد و در GBPUSD یک کف 7 هفته ای را در 1.2134 به ثبت رساند (به نقل از بلومبرگ)
    حرکت نزولی این هفته در بهای نفت خام دیروز ادامه یافت و قیمت هر بشکه نفت خام را در هفته بالغ بر 7% کاهش داد. نفت خام WTI برای چهارمین روز کاهش یافت و برای نخستین بار از زمان اعلام کاهش تولید برنامه ریزی شده در ماه نوامبر به این سو زیر 50$ در هر بشکه بسته شد.
    در بریتانیا، روزنامه Financial Times از یکی از وزاری بریتانیا که نامش برده نشده و به این گفتگوها نزدیک می باشد گزارش داد که، همه پرسی دوم اسکاتلند "به نظر اجتناب ناپذیر" می باشد. این گزارش توضیح می دهد که اکنون پرسش این است چه زمانی چنین رای گیری برگزار خواهد شد و بحث الان بر سر زمان برگزاری آن است.
    رویداد کلیدی امروز بازار در زمان ظهر است، یعنی گزارش اشتغال ماه فوریه در ایالات متحده. انتشار این خبر بعد از آمار اشتغال 298000 نفری موسسه ADP در روز چهارشنبه می باشد، که بخوبی بالاتر از انتظارات برای 185000 نفر قرار گرفته است.
    بخش تحقیقات بارکلیز پیش بینی یک افزایش 200000 نفری را در NFP می کند، در حالیکه ما انتظار یک افت کوچک و متعادل در نرخ بیکاری تا 4.7% را داریم (قبلی 4.8%).
    بخش تحقیقات بارکلیز عنوان می کند که در صورت ادامه افزایش های غافلگیرانه در این آمار، مشاهده حد و حدود اینکه کدام بازار می تواند بیشتر ریزش کند جالب خواهد بود، با توجه به اینکه احتمال یک افزایش در نرخ بهره در ماه مارس از سوی FOMC 85-90% شده است، و انتظارات برای دو افزایش دیگر نرخ بهره برای سال 2017 نیز مشخص شده است.
پردازش ...
X