اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 7 مارس 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 7 مارس 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • دیروز روزی آرام در بازارها بود زیرا بازارهای سهام و دارایی به حالت متراکم درآمدند
    • بانک مرکزی استرالیا وضعیت خنثی خود را در نشست ماه مارس حفظ کرد
    • تمرکز بازار بر روی بودجه بریتانیا (چهارشنبه)، نشست سیاست گذاری ECB (پنج شنبه) و NFP (جمعه)

    دیروز، دارایی ها و سهام ایالات متحده مانند سهام اروپایی، که بواسطه زیان هایی در سهام دویچه بانک آلمان پس از خبر فراخوان 8.5 میلیارد یورویی این بانک زیر فشار قرار داشت عقب نشینی کردند.
    دلار به روند خود از هفته قبل ادامه داد، یعنی با افزایش در برابر اغلب ارزهای گروه G10 بدلیل اینکه یک افزایش در انتشار اوراق شرکت ها نرخ بازدهی اوراق قرضه خزانه داری را افزایش داد و لحن تقاضا گونه حمایت بیشتری بواسطه آمار مثبت ناشی از انتظارات از بازار ایالات متحده درباره یک افزایش نرخ بهره در نشست هفته آینده FOMC حالا در رقم 86% قرار دارد.
    در بازار ارز، GBPUSD کاهش هفته قبل خود را پیش از اعلام بودجه بریتانیا که فردا می باشد و در برابر دلار که بطور وسیعی قدرت گرفته است با تست کف های 6 هفته ای خود در روز جمعه ادامه داد.
    در طول شب، بانک مرکزی استرالیا (RBA) نرخ بهره خود را همانطور که انتظار می رفت در 1.5 % حفظ کرد. در کل، بخش تحقیقات بارکلیز فکر می کند لحن این بیانیه در مقایسه با بیانیه های سه تا شش ماه گذشته نسبتا بالاتر از انتظار بوده است.
    RBA همچنان شاهد احیای جهانی در اقتصاد می باشد، و بهای بالاتری را برای کالاها پیش بینی می کند که این "تقویتی چشمگیر" را برای درآمد ملی ارایه می دهد. در خط مقدم بازار داخلی، RBA به رشد بهتر از انتظار در سه ماهه چهارم اذعان کرده است، و همینطور نشان داده است که بررسی های انجام شده بر روی کسب و کار و مصرف کننده اشاره به احیای مستمر در رشد اقتصادی دارد، هرچند رشد درآمد خانوار پایین مانده است.
    سیاست پولی تمرکز اصلی برای بازارهای دلار و یورو در این هفته بوده است، در حالیکه موضوعات مالی مربوط به پوند مرکز این صحنه را به خود اختصاص داده است.
    در ناحیه یورو، بخش تحقیقات بارکلیز پیش بینی تغییری در سیاست پولی ECB را نمی کند، ضمن اشاره به این که GC بواسطه افزایش سریع در تورم headline در ماههای اخیر به چالش کشیده شده است، که عامل آن اجزای پرنوسان این داده بوده است. ما انتظار داریم پیش بینی های مربوط به سیاست پولی را برای تورم سال 2018 و 2019 دچار تغییری نشوند، اما بیانیه افتتاحیه ممکن است اشاراتی به گرایش توازن ریسک ها به سمت نزول داشته باشد.
    در نهایت روز جمعه، که تعطیلی Fed را پیش از نشست هفته آینده FOMC در پیش رو داریم، تمرکز به سمت انتشار خبر NFP تغییر خواهد کرد بدلیل اینکه تکه نهایی از آمار برای کنار هم گذاشتن انتظارات بازار برای یک افزایش نرخ بهره در نشست FOMC در نیمه ماه مارس را تشکیل می دهد.
پردازش ...
X