اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 14 جولای 2022 (امروز)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 14 جولای 2022 (امروز)

    بازارهای سراسر دنیا به شدت نسبت به داده‌های مربوط به تورم ایالات متحده واکنش نشان دادند. پس از این که شاخص قیمت مصرف کننده در ماه ژوئن به 9.1% (در مقایسه با 8.6% در ماه قبل) نسبت به سال گذشته رسید، که بالاتر از برآورد 8.8% بود، ارزش سهام ایالات متحده کاهش یافت. تورم مربوط به کالاهای غیرخوراکی تا 5.9 درصد نسبت به سال گذشته رشد کرد. این مسئله باعث شد تا قیمت‌ها به بالاترین سطح از سال 1981 برسند و فشار بیشتری را به فدرال رزرو وارد کند تا نرخ‌های خود را به میزان چشمگیری تا پایان ماه افزایش دهد.

    در حال حاضر، بازارها بر اساس افزایش نرخ بیش از 78 واحدی قیمت‌گذاری کرده‌اند. در نتیجه، ارزش دلار بالاتر رفت، اما مقاومت در سطح 108.5 باعث شد که ارزش این ارز اندکی کاهش یابد و از آن جا که انتظارات بازار از فدرال رزرو تقریباً بدون تغییر باقی ماند، بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده به زیر 3.00 درصد رسید.

    ارزش یورو به شدت کاهش یافت و برای اولین بار در دو دهه گذشته، به زیر نرخ برابری در برابر دلار رسیده است.

    در همین حال، همچنان که صندوق بین‌المللی پول برآوردهای نرخ بیکاری را تا سال 2025 افزایش داد، پیش‌بینی رشد جهانی خود را در سال 2022 به 2.3 درصد کاهش داد.

    همچنان که فعالان بازار تأثیرات احتمالی تورم بالا بر تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ در اواخر این ماه را مورد ارزیابی قرار دادند، بهای فلزات امروز نوسان داشت.

    روی بیشترین کاهش قیمت را داشت و با سقوط به زیر سطح حمایت کلیدی 3000 دلار در هر تن، به 2،877 دلار در هر تن، پایین‌ترین میزان از جولای سال گذشته، رسید. قیمت این فلز با 2،951 دلار در هر تن بسته شد.

    بهای نیکل به زیر سطح حمایت 21،200 دلار در هر تن رسید و با 21،150 دلار در هر تن بسته شد.

    بهای آلومینیوم و مس نوسان اندکی داشت و این دو فلز، به ترتیب، با قیمت 2،355.50 و 7،325.50 دلار در هر تن بسته شدند. تنها سرب با قیمت نسبتاً بالاتر 1،954 دلار در هر تن بسته شد.

    با افزایش صادرات به دنبال پایان یافتن محدودیت‌های کرونایی، مازاد تجاری چین در ماه ژوئن به بالاترین حد خود رسید. مشکلات تولیدی و لجستیکی در ماه گذشته کاهش یافت که باعث شد تا تولید افزایش یافته و روند صادرات به خارج از این کشور تسریع شود. با این حال، افزایش تعداد موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در سراسر کشور و کاهش تقاضای جهانی، چشم انداز تجارت را نامشخص کرده است.

    قیمت های آتی نفت نوسان داشت، اما زیر 100 دلار در هر بشکه باقی ماند. بر اساس گزارش آژانس بین‌المللی انرژی، روسیه به کسب درآمد حاصل از صادرات نفت خود ادامه می‌دهد، چون با وجود کاهش حجم محموله‌ها به دلیل افزایش قیمت انرژی، ارزش آن در ماه ژوئن به بیش از 20 میلیارد دلار افزایش یافت.

    بر اساس داده‌های مربوط به شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI)، ارزش فلزات گرانبها به پایین‌ترین سطح در چند ماه گذشته رسید؛ بهای طلا و نقره، به ترتیب، به 1،738 و 19.27 دلار در هر اونس رسید.



    منبع: سایت pcmfa.trade
پردازش ...
X