اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 29 ژوئن 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 29 ژوئن 2022

    پس از انتشار داده‌های ناامیدکننده، و تصمیم فدرال رزرو برای ادامه افزایش نرخ بهره در ماه آینده، سهام ایالات متحده روند صعودی گذشته خود را از دست داد. با تداوم بدتر شدن چشم انداز اقتصادی به خاطر افزایش تورم، شاخص رویکرد مصرف کننده ایالات متحده در ماه ژوئن به پایین‌ترین حد در 16 ماه گذشته رسید.

    قیمت مسکن در ایالات متحده، حتی قبل از افزایش نرخ بهره و به نوبه خود، نرخ وام مسکن، برای اولین بار از سال 2021 در ماه آوریل کاهش یافته است. ارزش دلار آمریکا و بازدهی 10 ساله خزانه داری آمریکا نیز افزایش یافتند.

    در همین حال، پس از کاهش دوران قرنطینه برای مسافران ورودی به چین که نشان دهنده کاهش محدودیت های کرونایی در این کشور است، شاخص ها در این کشور تقویت شد.

    امروز در حالی که فعالان بازار تأثیر کاهش دوران قرنطینه پس از ورود به چین را ارزیابی می‌کردند، فلزات پایه عملکرد متفاوتی نسبت به یکدیگر داشتند.

    آلومینیوم قبل از بسته شدن با قیمت پایین تر 2495.50 دلار در هر تن، به سطح مقاومت 2536 دلار در هر تن رسید.

    با رسیدن بهای سرب به سطح حمایت 1980 دلار در هر تن و بسته شدن با قیمت 1971 دلار در هر تن، می توان گفت که این فلز نیز زیان خفیفی را متحمل شده است.

    در اواخر روز، قلع قبل از بسته شدن با قیمت 26800 دلار در هر تن، زیر قیمت فروخته شد.

    پس از رسیدن مس به سطح مقاومت 8538 دلار در هر تن و بسته شدن با قیمت 8417.50 دلار در هر تن، این فلز در وضعیت نسبتا خوبی قرار گرفت.

    قیمت روی تا سطح 3400 دلار در هر تن افزایش یافت که باعث شد این فلز با قیمت 3333 دلار در هر تن، بسته شود. پس از روند صعودی اخیر، اختلاف قیمت نقدی این فلز نسبت به قیمت آن در 3 ماه آینده به 57 دلار در هر تن رسیده است.

    قیمت سنگ آهن به سختی به بالای 125 دلار در هر تن رسید و باعث شد این فلز با قیمت 124.21 دلار در هر تن بسته شود.

    با افزایش تولید جهانی و کاهش نسبی محدودیت‌های کرونایی چین، ارزش معاملات آتی نفت برای سومین روز متوالی افزایش یافت. هر بشکه از نفت وست تگزاس و برنت اکنون، به ترتیب، با قیمت 110 و 116 دلار معامله می شوند.

    بهای فلزات گرانبها امروز بیشتر کاهش یافتند و هر اونس طلا و نقره، به ترتیب، به 1820 و 20.90 دلار کاهش یافت.



    منبع: سایت pcmfa.trade
پردازش ...
X