اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 23 ژوئن 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 23 ژوئن 2022

    همچنان که معامله گران بر اساس کاهش سود و احتمال رکود در سال 2023 قیمت گذاری می کنند، سهام اروپا تحت فشار فروش قرار گرفت. سرمایه گذاران مطمئناً بیشتر روی سهامی با مارجین و جریان نقدی قوی تر تمرکز می کنند.

    پس از اینکه جروم پاول، بر تعهد فدرال رزرو برای مهار تورم تاکید کرد و اظهار داشت که شانس رکود به طور خاص نیافته است، ارزش سهام ایالات متحده افزایش یافت.

    فدرال رزرو به نظارت دقیق بر داده ها برای نشان دادن روند افزایش نرخ ادامه خواهد داد. شاخص دلار اندکی کاهش یافت و جفت ارز دلار آمریکا/ فرانک سوئیس تحت فشار قرار گرفت.

    با نگرانی در مورد کاهش تقاضا به دلیل رکود اقتصادی، قیمت فلزات کاهش یافت. بهای قلع با فروش بالا به زیر 30000 دلار در هر تن کاهش یافت و به 29054 دلار در هر تن رسید؛ اسپرد این فلز 225 دلار در هر تن بود.

    بهای سرب و روی اندکی پایین تر بود و به ترتیب، با 3551 و 2019 دلار در هر تن بسته شدند. با کاهش نسبی بهای انرژی که احتمالا باعث می شود تا میزان عرضه در میان مدت افزایش یابد، بهای آلومینیوم نتوانست به بالاتر از 2500 دلار افزایش یابد و با 2479.50 دلار در هر تن بسته شد. با این حال، هزینه برق همچنان بالا است.

    پس از آن که بهای نیکل نتوانست به بالاتر از 25000 دلار در هر تن برسد، این فلز در معرض فشار فروش قرار گرفت و با 24449 دلار در هر تن بسته شد.

    در زمان نگارش این گزارش، مس به طح حمایت 8656 دلار در هر تن رسید و با 8770 دلر در هر تن بسته شد؛ اختلاف قیمت نقدی مس نسبت به قیمت آن در 3 ماه آینده به 5 دلار در هر تن رسید.

    با کاهش تقاضا، بهای نفت کاهش یافت؛ هر بشکه از نفت برنت و وست تگزاس، به ترتیب، با قیمت 111.63 و 106.42 دلار معامله شد. میزان تقاضا در حال حاضر پایین است، اما چشم انداز بلندمدت تر هنوز نامشخص است.

    بهای طلا و نقره تغییر چندانی نداشت.



    منبع: سایت pcmfa.trade
پردازش ...
X