اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 22 ژوئن 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 22 ژوئن 2022

    ارزش سهام ایالات متحده، به خصوص سهام شرکت های فعال در بخش انرژی و فناوری، پس از بازگشایی در روز سه شنبه، دوباره افزایش یافت. اظهارات بایدن، رئیس جمهور آمریکا، مبنی بر اینکه رکود اجتناب ناپذیر نیست، اما چشم انداز آن بدتر خواهد شد، از این رویکرد حمایت کرد.

    با این حال، طبق گزارش بلومبرگ، تورم ایالات متحده در حال کاهش است و نظرسنجی های انجام شده حاکی از رشد 6.5 درصدی در سه ماهه چهارم و 3.5 درصدی تا اواسط سال آینده است.

    فروش خانه های دارای مالک قبلی در ایالات متحده برای چهارمین ماه متوالی در ماه می کاهش یافت و به پایین ترین سطح در نزدیک به دو سال گذشته رسید که نشان دهنده تأثیر قیمت های بالا حتی بر بازار ثانویه است. ارزش دلار پایین آمد و بازدهی 10 ساله خزانه داری آمریکا به 3.28 درصد رسید.

    به دنبال روند نزولی هفته گذشته، امروز رویکرد غالب در میان فلزات پایه بهبود یافت. سرب تنها فلزی بود که بهای آن امروز کاهش یافت و به 2065.50 دلار در هر تن رسید.

    طبق آمار اداره کل گمرک چین، این کشور در ماه می 243859 میلیون تن سنگ معدن و کنسانتره روی وارد کرد که 26.24 درصد نسبت به ماه گذشته و 22.46 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشت.

    بهای آلومینیوم پس از رسیدن به سطح حمایت در حدود 2,510 دلار در هر تن و قبل از اینکه با قیمت بالاتر 2,533.50 دلار در هر تن بسته شود، بالاتر رفت.

    مس با افزایش قیمت به 8995 دلار در هر تن، از همین روند پیروی کرد. اختلاف قیمت نقدی این فلز نسبت به قیمت آن در 3 ماه آینده به 7.00 دلار در هر تن کاهش یافت.

    بهای روی افزایش یافت، اما رسیدن به سطح مقاومت 3620 دلار در هر تن باعث بسته شدن قیمت با 3592 دلار در هر تن شد. نیکل نیز با قیمت 25949 دلار در هر تن بسته شد.

    با نگرانی فعالان بازار بر چشم انداز تقاضای جهانی، ارزش معاملات آتی نفت بالاتر رفت. هر بشکه از نفت وست تگزاس و برنت با قیمت 110 و 114 دلار معامله شدند.

    با تاثیر چشم انداز افزایش بیشتر نرخ بهره توسط بانک های مرکزی بر بازارها، بهای فلزات گرانبها اندکی کاهش یافت. بهای هر اونس طلا و نقره، به ترتیب، به 1834.45 و 21.75 دلار افزایش یافت.


    منبع: سایت pcmfa.trade
پردازش ...
X