اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 13 می 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 13 می 2022

    سهام ایالات متحده، پس از چند روز کاهش، دوباره روندی صعودی یافت، اما افزایش ارزش آن برای جبران ضررهای این هفته کافی نبود.

    قیمت‌های تولیدکننده ایالات متحده در ماه آوریل بیش از حد انتظار، 11 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت که عمدتاً به دلیل افزایش قیمت کالاها بود. در حالی که داده‌ها نسبت به ماه مارس تا حدودی تعدیل شده است، سطح پیش‌بینی‌شده در بالا باید احتمال افزایش نرخ بهره 50 واحدی از سوی فدرال رزرو در جلسه بعدی خود را بیشتر تقویت کند.

    نرخ وام مسکن در ایالات متحده همچنان به رشد خود ادامه داد، تا به 5.3٪، بالاترین میزان از تابستان 2009، برسد.

    سرمایه گذاران برای سرمایه‌گذاری به روی آوردند و ارزش آن را به بالای 104 رساندند، در حالی که بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده برای چهارمین روز متوالی کاهش یافت.

    همچنان که افزایش هزینه های زندگی منجر به کاهش قدرت خرید مصرف کننده شد، اقتصاد انگلستان به طور غیرمنتظره ای در ماه مارس دچار رکود شد. این رقم 0.1% نسبت به ماه گذشته کاهش یافت. در نتیجه کاهش ارزش پوند در برابر دلار ادامه یافت.

    گروه فلزات پایه در بورس فلزات لندن (LME) به داده های مربوط به شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) واکنشی منفی نشان داد و سرمایه‌گذاران به سمت دلار هجوم آوردند تا اعتقاد به افزایش بیشتر نرخ ها از سوی فدرال رزرو بیشتر شود و بهای فلزات امروز کاهش یابد.

    بهای قلع بیش از 6 درصد سقوط کرد تا پیش از بسته شدن با رقم بالاتر 33757 دلار در هر تن، به سطح حمایت 32000 دلار در هر تن برسد.

    بهای مس از سطح حمایت روانی 9000 دلار در هر تن عبور کرد و با افزایش اندکی، با 9090 دلار در هر تن بسته شد، پایین ترین سطحی که از اکتبر 2021 مشاهده نشده بود.

    بهای آلومینیوم از سطح حمایت 2720 دلار در هر تن فاصله گرفت و با 2742 دلار در هر تن بسته شد.

    سرب و روی نیز همین روند را دنبال کردند و، به ترتیب، با 2092 و 3530 دلار در هر تن بسته شدند.

    بهای نیکل اندکی کاهش یافت و با 27810 دلار در هر تن بسته شد.

    بر اساس گزارش بانک جهانی، تقاضا برای مواد مورد استفاده در انرژی‌های تجدیدپذیر و باتری‌ها در دهه‌های آینده افزایش می‌یابد که ناشی از اراده جهانی برای کربن‌زدایی و دور شدن از سوخت‌های فسیلی است که این رویکرد چشم‌انداز بلندمدت فلزات را در مسیر صعودی قرار می‌دهد.

    به دنبال گزارش آژانس مبنی بر کمبود محصول در ماه های تابستان، قیمت های آتی نفت امروز دچار نوسان شد. هر بشکه از نت وست تگزاس و برنت با قیمت 106.17 و 107.57 دلار معامله شدند.

    پس از اینکه روسیه اعلام کرد تحریم‌هایی را علیه گازپروم جرمنیا (Gazprom Germania)، شرکتی که اخیراً تحت کنترل آلمان قرار گرفت و اساساً برخی از محموله‌ها از روسیه را متوقف کرد، اعمال می کند، قیمت گاز اروپا 20 درصد افزایش یافت.

    ارزش فلزات گرانبها کاهش یافت و قیمت طلا و نقره، به ترتیب، به 1834 و 20.88 دلار در هر اونس رسید.



    منبع
پردازش ...
X