اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 26 ژانویه 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 26 ژانویه 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • عملکرد بهتر استرلینگ در فضای حاکم بر نشست G10
    • افزایش احتمال یک رای گیری سریع در ایتالیا
    • ادامه رالی بازارهای سهام جهانی

    دیروز شاخص دلار بلومبرگ 0.5% کاهش یافت در حالیکه دلار به کف 7 هفته ای خود در برابر سبدی از ارزهای برخورد کرد. نگرانی ها از آنجاییکه این هفته ترامپ رییس جمهور دستورات اجرایی را بامضا رسانیده است که بر روی لفاظی های زمان برگزاری کمپین انتخاباتی اش بر روی حمایت از تولیدات و انزواطلبی متمرکز است.
    بزرگترین ارزی که از فضای نشست دیروز G10 سود برد استرلینگ بود، از آنجاییکه GBPUSD بهمراه شفافیت بیشتر درباره Brexit در ادامه همبستگی با قدرت پوند برای نخستین بار در شش هفته گذشته با حرکتی شدید به بالای 1.2600 صعود کرد.
    در ایتالیا، دادگاه قانون اساسی دیروز سیستم دور دوم رای گیری را بر خلاف قانون اساسی تلقی کرد.
    بخش تحقیقات بارکلیز بر این باور است این حکم انتخابات ناگهانی در سه ماهه دوم سال 2017 را محتمل تر می کند. این موسسه اینطور فکر میکند که انتخابات زودرس بهتر است تحولی مثبت در نظر گرفته شود زیرا در صورتی که یک ائتلاف پیش از اصلاحات از انتخابات ناگهانی در ماه ژوئن ظهور کند، به آغاز جهشی دستور جلسه در زمانی زودتر کمک خواهد نمود.
    EURGBP نیز با نزدیک شدن به پایین ترین کف سال تا به الان شاهد یک روز با حرکتی چشمگیر بود. در عین حال حمایت بعدی در 0.8405 قرار دارد (با در نظر گرفتن موقعیت قیمت نسبت به میانگین متحرک 200 دوره ای)
    بازارهای سهام در آسیا در طول شب گذشته رالی کردند، احتمالا این رالی سرچشمه اش عملکرد قدرتمند در بازارهای اروپا و ایالات متحده طی دیروز بود.
    شاخص DJIA سطح 20000 را برای نخستین بار شکست، در حالیکه شاخص DAX تا بالاترین سطح از ماه می 2015 به این سو افزایش یافت.
پردازش ...
X