اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 12 آوریل 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه قیمت فلزات پایه 12 آوریل 2022

    در حالی که سرمایه گذاران تمرکز خود را به تصویر گسترده بازار از افزایش تورم و تشدید سیاست های پولی معطوف کردند، ارزش سهام ایالات متحده امروز روند نزولی خود را کاهش داد.

    بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده همچنان به روند صعودی خود ادامه داد و برای پنجمین روز متوالی، به 2.77 درصد رسید. ارزش دلار حدود 100 نوسان داشت.

    پس از آن که وقوع طوفان در کار ساخت و ساز اخلال ایجاد کرده و باعث بروز تاخیر در زنجیره تامین شد، اقتصاد انگلستان در ماه فوریه دچار رکود شد. این رقم تأثیر کامل بحران در اوکراین را نشان نمی دهد.

    داده‌های مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایالات متحده فردا منتشر می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که در ماه مارس، به 8.4% نسبت به سال گذشته، بالاترین رقم ژانویه 1982، برسد و پرداخت‌های اجاره بها به تدریج در حال افزایش است.

    در واقع، نظرسنجی فدرال‌رزرو نیویورک تورم یک ساله را 6.6 درصد تخمین زد که نسبت به 6.0 درصد در ماه قبل، افزایش داشت.

    به همین ترتیب، گروه فلزات پایه هفته را در حالی آغاز کرد که تعداد موارد ابتلا به کووید در چین همچنان به رکوردشکنی خود ادامه می‌دهد که این مسئله بر چشم‌انداز اقتصادی سایه انداخته است.

    بهای آلومینیوم به 3221 دلار در هر تن کاهش یافت و با 3248 دلار در هر تن بسته شد. اختلاف قیمت نقدی این فلز نسبت به قیمت آن در 3 ماه آینده به 33.00- دلار در هر تن افزایش یافت.

    به طور مشابه، قیمت این آلومینیوم در بورس معاملات آتی شانگهای (SHFE) نزدیک به 5 درصد کاهش یافت و امروز به روند کاهشی خود ادامه داد و به 20605 یوان در هر تن، کمترین میزان در ماه ژانویه، رسید.

    نیکل با قیمت پایین تر 689 دلار در هر تن نسبت به قیمت بسته شدن در پایان روز جمعه باز شد و به روند کاهشی خود ادامه داد و با 32483 دلار در هر تن بسته شد.

    بهای مس با بسته شدن با 10200.50 دلار در هر تن، کاهش یافت. تنها روی در طول روز، با قیمت بالاتر 4290 دلار در هر تن بسته شد. قیمت سرب اندکی کاهش یافت و با 2382 دلار در هر تن بسته شد.

    در همین حال، شانگهای اعلام کرد که پس از لغو محدودیت های کرونایی برای آن دسته از مجتمع‌های مسکونی که در دو هفته گذشته، هیچ موردی از ابتلا به بیماری کووید نداشته‌اند، محدودیت های کرونایی برای حدود نیمی از مجتمع های مسکونی خود را لغو کرده است و در صورت گزارش حتی یک مورد جدید، این محدودیت ها را مجددا وضع خواهد کرد.

    قیمت‌های آتی نفت نیز همین روند را دنبال کردند و بیش از 3 درصد کاهش یافتند؛ نفت وست تگزاس و برنت، اکنون، به ترتیب، با قیمت‌های 94.50 و 98.74 دلار در هر بشکه معامله می‌شوند.

    در نیمه دوم روز، بهای طلا و نقره، به ترتیب، به 1953.74 و 24.98 دلار در هر اونس افزایش یافت.

    پس از انتشار اخبار مربوط به بسته شدن پالایشگاه های روسیه، پالادیوم روند صعودی هفته گذشته خود را ادامه داد. در زمان نوشتن این گزارش، قیمت هر اونس از این فلز 2448 دلار است.



    منبع
پردازش ...
X