اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال فارکس 14 ژانویه 2022

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال فارکس 14 ژانویه 2022

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • روند نزولی سهام ایالات متحده پس از اظهارنظرات سختگیرانه بانک مرکزی
    • رشد تولید ناخالص داخلی انگلیس در ماه نوامبر به بالاتر از سطوح پیش از همه‌گیری بیماری
    • وارد کردن اتهامات بیشتر درباره برگزاری مهمانی در دوران اجرای محدودیت های کرونایی

    اخبار بازار:
    • با کاهش 1.4 درصدی شاخص S&P 500 و 2.5 درصدی NASDAQ پس از اظهارات جدید سختگیرانه مقامات فدرال رزرو، سهام ایالات متحده روز گذشته را با قیمت پایین تری به پایان رساندند. برینارد، رئیس فدرال رزرو روز گذشته در سخنرانی خود در کمیته بانکی سنا خاطرنشان کرد که بانک مرکزی "به محض پایان خرید دارایی ما در موقعیتی قرار خواهد گرفت که نرخ ها را افزایش دهد." برنامه خرید دارایی قرار است در ماه مارس به پایان برسد و زمینه را برای افزایش احتمالی نرخ در نشست 16 مارس فراهم کند (رویترز)

    اظهارات سختگیرانه دیگری از سوی والر، رئیس فدرال رزرو، بیان شد که اگر تورم بالا بماند، ممکن است چهار یا پنج افزایش نرخ در سال 2022 مورد نیاز باشد، اما با این نظر جمعی موافق است که سه افزایش در سال جاری "مبنای خوبی" است.
    • دیروز، با وجود افزایش به بالای 1.3740، جفت ارز پوند/ دلار آمریکا به طور کلی روز را از همان جایی که آغاز کرده بود- در حدود 1.3710 - به پایان رساند. امروز صبح ما داده‌های تولید ناخالص داخلی انگلیس را برای نوامبر دریافت کردیم که بسیار بالاتر از حد انتظار، 0.9 درصد نسبت به ماه مشابه در سال گذشته بود. این رشد برای اولین بار بالاتر از سطح قبل از دوران همه‌گیری بود، که شتاب رو به رشد در تمام صنایع قبل از ورود سویه جدید اومیکرون به کشور از آن حمایت کرد (فاینانشال تایمز).
    • پس از اینکه بوریس جانسون اعتراف کرد که در دوران اجرای محدودیت های کرونایی در سال 2020، در یک مهمانی شرکت کرده است، فشارها بر نخست‌وزیر انگلیس ادامه یافت. گزارش‌های بیشتر حاکی از آن است که داونینگ استریت در ۱۶ آوریل سال گذشته مهمانی‌های بیشتری را برای کارکنان برگزار کرد- شب قبل از اینکه ملکه در مراسم تشییع جنازه همسرش شاهزاده فیلیپ شرکت نماید. (فاینانشال تایمز)


    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • 17:00- خرده فروشی ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 0.2-% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته/ اتفاق نظر: 0.1-% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته)
    • 17:00- خرده فروشی کالاهای غیرخوراکی ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 0.3-% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته/ اتفاق نظر: 0.00% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته)
    • 17:00- قیمت واردات ایالات متحده (تقیقات بارکیز: 0.5-% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته، 10.1% نسبت به سال گذشته/ اتفاق نظر: 0.2% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته، 10.8% نسبت به سال گذشته)
    • 17:45- تولید صنعتی ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز و اتفاق نظر: 0.2% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته)
    • 17:45- تولید کارخانه ای IP ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 0.4% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته/ اتفاق نظر: 0.3% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته)
    • 18:30- شاخص مصرف کننده دانشگاه میشیگان ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز و اتفاق نظر: 70.0)




    منبع
پردازش ...
X