اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 15 ژوئن 2021

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: گزارش روزانه نرخ برابری ارزها 15 ژوئن 2021

    آن چه در گزارش امروز می خوانید:
    • وضعیت متفاوت سهام آسیا
    • تاخیر در کاهش محدودیت های کرونایی در انگلیس
    • عدم تغییر ارزش جفت ارز آزی/ دلار آمریکا پس از برگزاری نشست بانک ذخائر استرالیا

    اخبار بازار:
    • سهام آسیا روند متفاوتی طی کرد و سهام ژاپن و استرالیا پس از آخر هفته ای طولانی برای بسیاری از کشورهای منطقه بیشترین سود را به دست آوردند و روند صعدی دیروز در وال استریت را دنبال کردند. این تغییرات به دنبال تداوم انتظار از سوی سرمایه گذاران پیش از نشست این هفته فدرال رزرو ایالات متحده در روز چهارشنبه روی داد (رویترز)
    • در انگلیس، با ادامه گسترش گونه جدید ویروس در سراسر انگلیس، بوریس جانسون، نخست وزیر، برنامه های موجود برای لغو محدودیت های کرونایی را تا چهار هفته به تأخیر انداخت. در جریان کنفرانس مطبوعاتی، نخست وزیر خاطرنشان کرد که مدل سازی موارد نشان می دهد که در صورتی که محدودیت ها در 21 ژوئن پایان یابد، پذیرش بیماران در بیمارستان می تواند به سطوح مشابه موج اول گسترش بیماری در بهار سال 2020 برسد. انتظار می رود اواخر این هفته بحث و رای گیری در مجلس عوام برگزار شود و با اکثریت آرا به تصویب برسد (بی بی سی)

    با تمدید محدودیت ها بازارها تعجب نکردند و ارزش جفت ارز پوند/ دلار آمریکا عمدتا تحت تأثیر این بیانیه قرار نگرفت و در طول روز، بدون تغییر باقی ماند. به دنبال انتشار داده های مربوط به بازار کار انگلیس، این جفت ارز امروز صبح بالاتر از 1.4100 معامله شد، که همچنان بهبود خوبی را نشان می دهد، اگرچه با ادامه تعطیلی فعالیت های تجاری روند کندی دارد (بلومبرگ)
    • در صورتجلسه بانک ذخائر استرالیا که اوایل امروز منتشر شد، چندین سناریو برای برنامه تسهیلات کمّی آن مورد بحث قرار گرفت که آینده آن در جلسه سیاست گذاری ماه جولای، اواخر ماه جاری تصمیم گیری می شود. به ویژه، اعضا فکر کردند که پایان دادن به برنامه تسهیلات کمّی "زود" است، و از عوامل اصلی تصمیم گیری می توان به پیشرفت در اشتغال و تورم با توجه به تأثیر احتمالی بر "شرایط کلی مالی" اشاره کرد. پس از صدور بیانیه، جفت ارز آزی/ دلار آمریکا 0.2٪ سقوط کرد، اما از آن زمان تقریباً به طور کامل روند معکوسی را دنبال کرده است. انتظار می رود پس از توافقات کلی در عصر روز گذشته، بیانیه رسمی توافق تجاری بین انگلیس و استرالیا امروز منتشر شود (بلومبرگ، بی بی سی)

    آن چه امروز شاهد خواهید بود:
    • 15:30- سخنرانی لِین، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا
    • 17:00- شاخص تولید Empire State ایالات متحده (اتفاق نظر: 22.7)
    • 17:00- خرده فروشی انگلیس (تحقیقات بارکلیز: 0.5%- نسبت به ماه مشابه در سال گذشته/ اتفاق نظر: 0.7-% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته)
    • 17:00- خرده فروشی کالاهای غیرخوراکی ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 0.5% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته/ اتفاق نظر: 0.5-% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته)
    • 17:00- شاخص قیمت تولیدکننده ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 0.5% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته، 6.1% نسبت به سال گذشته/ اتفاق نظر: 0.4% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته، 6.2% نسبت به سال گذشته)
    • 17:00- شاخص قیمت تولیدکننده کالاهای غیرخوراکی ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 0.4% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته، 4.6% نسبت به سال گذشته/ اتفاق نظر: 0.5% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته، 6.2% نسبت به سال گذشته)
    • 17:45- تولید صنعتی ایالات متحده (تحقیقات بارکلیز: 0.6% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته/ اتفاق نظر: 0.7% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته)
    • 17:45- تولید کارخانه ای ایالات متحده (تقیقات بارکلیز: .7% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته/ اتفاق نظر: 0.8% نسبت به ماه مشابه در سال گذشته)

پردازش ...
X