اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 2 نوامبر 2016

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 2 نوامبر 2016

    تحلیل فاندامنتال
    • افزایش ریسک گریزی بر سر دلهره حاصل از نظرسنجی انجام شده در باره انتخابات ایالات متحده
    • ضعیف شدن شاخص PMI تولید ماه اکتبر بصورت مرزی کاهش یافت
    • تمرکز عصر امروز بازار بر روی نشست FOMC خواهد بود

    ریسک پذیری دیروز همچنانکه بازارهای ارزی به چندین رویداد ریسکی که طی هفته آتی پیش رو داریم واکنش نشان داد، محدود شد. عامل اصلی برای این حرکت دیروز تعقیب نتیجه نظرسنجی توسط شبکه های ABC/Washington Post بود که 1% برتری برای پیش گرفتن از خانم کلینتون در اختیار آقای ترامپ قرار داد (46%/45%)
    از آنجاییکه سرمایه گذاران به دنبال دیگر ارزهای ایمن رفتند، ارزش دلار در برابر اغلب ارزها کاهش یافت، فرانک سوئیس دیروز 0.4% رشد کرد و در هفته گذشته 0.3% در برابر دلار صعود داشت، و ین ژاپن با معامله شدن زیر 104.00 در صبح امروز، به عملکرد بهترش ادامه می دهد.
    دیروز، شاخص PNI تولید بریتانیا نشان داد که تمایلات شرکتی بصورت مرزی در آغاز سه ماهه چهارم تضعیف شده است اما شاخص اصلی بالای میانگین بلندمدت باقی مانده است. شاخص PMI تولیدی اصلی در ماه اکتبر 54.3 بود، که 1.2 واحد پایین تر از عدد ماه سپتامبر بود.
    استرلینگ بر سر انتشار شاخص PMI به آرامی پیش از ریتریس کردن در سسشن معاملاتی کاهش یافت. همچنین برای دیروز قابل ذکر است، شاخص موسسه ISM ایالات متحده ضمن حمایت از دیدگاه بخش تحقیقات بارکلیز "...که فعالیت تولیدی احتمالا پس از ضعف اولیه در سال جاری تقویت خواهد شد تثبیت خواهد شد..."
    اعضای FOMC امروز ساعت 18:00 دیدار خواهند نمود و بطور وسیعی انتظار می رود رویدادی در آن اتفاق نیوفتد که شامل عدم تغییر نرخ بهره پیش از انتخابات ایالات متحده در هفته آتی می باشد.
    سرمایه گذاران هرگونه راهنمایی برای نشست ماه دسامبر را زیر نظر خواهند گرفت، بهمراه اینکه بازارها در حال حاضر در عمل دچار تغییر قیمت پیش از پایان سال جاری می شوند.
    از نظر بخش تحقیقات بارکلیز "...هدف اصلی این کمیته اشاره کردن به راحتی و آسایش خودش بهمراه برگشت در سطح فعالیت و تورم بدون تعهد قبلی برای اقدام می باشد..."
پردازش ...
X