اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 16 سپتامبر 2016

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 16 سپتامبر 2016

    تحلیل فاندامنتال
    • MPC کمیته سیاست پولی بانک مرکزی انگلستان تغییری در سیاست پولی خود نداد
    • داده های ایالات متحده به نامید کردن بازارها ادامه می دهد
    • تمرکز بازار بر روی نشست امروز EU27 بهمراه بحث و گفتگو درباره پیامدهای تصمیم خروج UK از این اتحادیه

    همانطور که بطور وسیعی انتظار می رفت، پس از به حقیقت پیوستن تسهیل در ماه آگوست، MPC سیاست پولی خود را در نشست ماه سپتامبر بدون تغییر گذاشت. اختلاف نظر در نتیجه آراء درباره نرخ بهره بانکی و برنامه تسهیل خرید دارایی برای وضع موجود متعدد بود.
    در پرتو برخی لحن ها و دیدگاهها درباره آمارهای مثبت بریتانیا در بیانیه، بخش تحقیقات Barclays اینطور فکر می کند که: "...این بانک پیش تعهد خود را برای اجرای برنامه تسهیلی انجام داده است..." اما "...فراخوان خودشان برای کاهش نرخ بهره قبل از بحران مالی در نیمه دوم 2016..." را حفظ کرده اند.
    در خط مقدم داده های اقتصادی، خرده فروشی ماه آگوست بریتانیا قرار دارد که بزرگترین افزایش را از ژانویه 2015 داشته است که حاکی از انعطاف در مصرف بخش خصوصی رای سه ماه سوم 2016 دارد.
    در ایالات متحده، داده های اقتصادی همچنان پایین تر از انتظار ظاهر می شوند که در این میان خرده فروشی با سقوط برای نخستین بار در پنج ماه گذشته در طول ماه آگوست تا 0.3%- در مقیاس ماهانه و تولید صنعتی با سقوط تا 0.4% ماهانه، هر دو پایین تر از انتظار ما و بازار ظاهر می شوند.
    EURUSD پیش از برگشت دیروز تا سقف 1.1285 معامله شد – معامله گران ما فکر می کنند که این نشان از نبود ثبات موقعیت بازار پیش از ریسک رویداد کلیدی هفته آینده دارد. بخش تحقیقات Barclays "...افزایش نرخ بهره در ماه سپتامبر را پیش بینی می کند..." اما "... ریسک هایی را می بیند برای اینکه FOMC بتواند افزایش بعدی نرخ بهره را تا ماه دسامبر یا سال آینده بتاخیر بیاندازد..." در همین حال، معامله گران ما فکر می کنند یک افزایش نرخ بهره در ماه سپتامبر تقریبا از گزینه ها کنار گذاشته شده اند با ریسک اینکه ماه دسامبر برای این کار مناسب بنظر می رسد.
    تمرکز امروز بازار بر روی نشست استثنایی EU27 در براتیسلاوا، اسلواکی می باشد که در آنجا رهبران اتحادیه اروپا برای بحث درباره پیامدهای تصمیم بریتانیا برای ترک اتحادیه اروپا و اقدامات لازم برای محافظت از بقیه اتحادیه گرد هم خواهند آمد.
پردازش ...
X