اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز دوشنبه 3 اوت 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز دوشنبه 3 اوت 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • کاهش برآوردها درمورد آمریکا ازسوی آژانس اعتبارسنجی Fitch.
    • جفت پوند/دلارآمریکا صبح امروز به دنبال ضعف قابل توجه، پایین تر معامله شد.
    • تمرکز امروزروی نشست روز پنجشنبه بانک انگلیس درمورد پوند بریتانیا.

    بورس آسیا شبانه باتوجه به رشد جهانی موارد ابتلا به ویروس شبانه ترکیب شد و قانونگزاران آمریکا در تلاشی دیگر برای توافق روی یک برنامه حمایتی جدید هستند. آژانس اعتبارسنجی فیچ آمریکا برآورد خود درمورد رتبه سه گانه آمریکا از ثبات به منفی را کاهش داد که اشاره به افت قوت اعتباری و کسری شتابان دارد. این موسسه همچنین به مسیر آینده سیاست های مالی آمریکا اشاره کرد که تاحدودی به انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر و نتیجه ترکیب کنگره بستگی دارد ضمن هشدار در مورد این موضوع که این خط مشی سیاست احتمالا تداوم داشته باشد(رویترز).
    بانگاهی به بررسی های شبانه درمورد تمایلات بازار درمی یابیم که فعالیت کارخانه ای چین طی نزدیک به یک دهه روند شتابی در ماه جولای داشت و شاخص PMI مارکیت کایشین چین در رقم 52.8 قرار گرفت( رویترز).
    جفت پوند/دلارآمریکا با معامله از زیر 1.2800 درروز دوشنبه تا بالای 1.3150 درروز جمعه، هفته گذشته پرقدرتی داشت. پوند بریتانیا صبح امروز با حرکت از زیر 1.3100 معامله نسبتا پایین تری دربرابر دلارآمریکا داشت. تمرکز امروز بازار در این هفته روی نشست روز پنجشنبه بانک انگلیس درمورد استرلینگ است. هرچند، بارکلیز انتظار هیچگونه رویداد مهمی را ندارد همراه با عدم تغییر در سیاست بانکی. به باور بارکلیز، یک برآورد نزولی در چشم انداز اقتصادی روی پوند بریتانیا فشار وارد میکند.
    در حوزه اخبار داخلی انگلیس، میلیون ها تست کووید-19 میتواند ویروس را طی 90 دقیقه شناسایی کند که این محصول در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و مراکز بهداشتی در دسترس قرار گرفته است.
    طی گزارشاتی در روز یکشنبه، تصمیم گیرندگان ارشد در ساختمان نخست وزیری در لندن در حال بررسی برنامه ای برای قرنطینه لندن و دستور خانه نشینی افراد در خطر ابتلا در بدترین حالت در صورت رشد جهشی ابتلا هستند.
    تمرکز امروز بازار روی داده تولید است. ما داده نهایی PMI تولید پایان 2019 را در ساعت 9، داده انگلیس در ساعت 9:30 و تولید ISM آمریکا را در ساعت 15 دریافت کردیم. پیش بینی می شود که همه این داده ها در پی داده اولیه که اوایل ماه منتشر شد، در محدوده رشد قرار بگیرند(بلومبرگ).
پردازش ...
X