اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز سه شنبه 7 جولای 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز سه شنبه 7 جولای 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • بخش زیادی از بورس آسیا شبانه پایین تر معامله می شود.
    • هشدار ریاست فدرال رزرو در آتنلانتای آمریکا درمورد ”رکود“ فعالیت اقتصادی.
    • محدودیت های تعطیلی بار دیگر از فردا در ملبورن استرالیا از سرگرفته می شود.

    بخش زیادی از بورس آسیا شبانه به دنبال بالا رفتن بازارهای سهام درروز گذشته، پایین تر معامله شد- روزی که در آن شاخص nasdaq آمریکا رکورد سقف را ثبت کرد. ریاست فدرال رزرو آمریکا در آتنلانتا شبانه اعلام کرد که داده ها نشان از ”بدون تغییر بودن یا رکود“ فعالیت اقتصادی دارد و هشدار داد که ریباند اقتصادی آمریکا در خطر توقف است که این در نتیجه رشد جهشی در موارد ابتلای ویروس در چندین ایالت بزرگ جنوبی و غربی آمریکا است(تایمز مالی).
    جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته با حرکت از 1.2470 تا 1.2515 در بعدظهر، بالاتر معامله شد. ریشی سوناک، وزیر دارایی انگلیس در بیانیه تابستانی 8 جولای خود اقدامات بهره وری 3 میلیارد پوندی را به عنوان بسته های حمایتی وسیع تر برای حمایت از رشد اقتصادی اعلام خواهد کرد. این بسته حمایتی شامل 2میلیارد پوند برای خانه های سبز جدید( همسان با محیط زیست) و باقی 1میلیارد پوند برای عایق بندی بناهای عمومی است..
    آقای سوناک در حال بررسی مجموعه ای از موارد کاهش موقتی مالیات از جمله رعایت مالیاتی برای بسیاری از خانه های ارزان قیمت و کاهش مالیات بر ارزش افزوده مشخص شده در بخش خدماتی و میزبانی است(تایمز مالی).
    در استرالیا محدودیت های تعطیلی در ملبورن از نیمه شب فردا از سرگرفته خواهد شد که این به دنبال عدد بالا و متغیر موارد ابتلای جدید به کرونا است. پس از تنظیم بیش از 26هزار تست درروز دوشنبه، 191 مورد جدید شناسایی شده است(تایمز مالی).
    جفت دلاراسترالیا/آمریکا صبح امروز از بالای 0.6990 تا زیر 0.6950، پایین تر معامله شد(بلومبرگ).
    انگلیس تحریم های خود را درمورد 25 فرد روس و 20 فرد عربستانی در روز دوشنبه به عنوان بخشی از اقدامات پس از برکسیت، اعمال کرد. دومینیک راب، وزیر امور خارجه این کشور این حرکت را با هدف توقف پولشویی خونین اعلام کرد. دولت روسیه گفت که نسبت به اقدامات جدید انگلیس واکنش نشان میدهد(رویترز).
پردازش ...
X