اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز سه شنبه 9 ژوئن 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز سه شنبه 9 ژوئن 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • حذف تمامی زیان های سال 2020 سهام s&p500.
    • جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته بالاتر معامله شد.
    • ثبت پایین ترین آمار روزانه جان باختگان کووید-19 در انگلیس.

    بورس جهانی روز گذشته معامله بالاتری داشت همراه با حذف تمامی زیان های سال 2020 سهام s&p500 آمریکا ازآنجاکه تعطیلی ها در سراسر جهان شروع به کم شدن کردند. سهام جهانی روز کاری خود را بالای 1.2% و بالای 3220 بست- حدود جایی که سال کاری خود را آغاز کرد. شاخص داو جونز نیز بالای 1.7% بود. صعودها در بازار آمریکا باعث صعود بیشتر در سهام آسیا شد همراه با معامله بالای 0.50% csi300 چین و شاخص هنگ سنگ بالای 1.8%(بلومبرگ).
    جفت پوند/ دلارآمریکا روز گذشته تامیزان زیادی بالاتر معامله شد باوجود حرکت نزولی درطول روز تا پایان آن که بالای 1.2700 بسته شد که برای نخستین بار از ماه مارچ بود. ما شبانه داده خرده فروشی کنسرسیوم خرده فروشی بریتانیا را دریافت کردیم که نشان دهنده نقصان در هزینه مصرف کننده انگلیس و کاهش خرده فروشی ها در ماه می بود ازآنجاکه برخی اقدامات تعطیلی کم شدند. هرچند، همچنان دومین افت شدید در قیاس با همان زمان در سال گذشته را ثبت کردند(تایمز مالی).
    انگلیس پایین ترین عدد رشد روزانه خود در آمار جان باختگان کووید-19 را از پیش از آغاز تعطیلی در تاریخ 23 مارچ ثبت کرد. 55نفر دیگر پس از مثبت شدن آزمایش از ساعت 17 به وقت گرینویچ روز یکشنبه جان باختند که عدد کلی را به 40هزار 597 می رساند. مت هنوک وزیر سلامت گفت که « نرخ r- نامناسب برای کودکان- در تمامی مناطق زیر یک است» (بی بی سی).
    هرچند برنامه بازگشت تمامی دانش آموزان ابتدایی به مدارس پس از پایان ترم تحصیلی از سوی دولت اعلام شد. وزیر سلامت تصریح کرد که مدارس متوسطه در انگلیس احتمالا به طور کامل در سریع ترین حالت، تا سپتامبر بازگشایی نمی شوند.
    تمرکز امروز بازار روی داده سه ماهه نخست gdp پایان سال 2019 است که در ساعت 10 به وقت گرینویچ منتشر می شود. بارکلیز انتظار نقصان -3.8% سه ماهه را طبق برآوردها دارد.
پردازش ...
X