اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز پنجشنبه 28 می 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز پنجشنبه 28 می 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • آمریکا بیش از این استقلالی برای هنگ کنگ قائل نیست.
    • ریاست بانک انگلیس، بیلی گفت که این بانک آماده اقدامات بیشتر است.
    • کمیسیون اتحادیه اروپا طرح بسته محرک 750میلیارد یورویی را پیشنهاد داد.

    سهام آسیا شبانه همراه با افت 1.4% بورس هنگ کنگ پس از بیانیه وزیر امنیت آمریکا، مایک پمپو مبنی بر اینکه آمریکا بیش از این این شهر را در برابر چین خودمختار نمی داند، ترکیب شد. انتظار داریم که چین طرحی را برای آغاز پیش نویس قانون امنیت در روز پنجشنبه تصویب کند. در بازار آسیا، بورس با پشتوانه عملکرد قوی در وال استریت در روز گذشته، خوب عمل کرد(تایمز مالی).
    در حوزه بازار ارز، دلاراسترالیا و دلار نیوزلند دربرابر همتایان خود در g10 پایین تر معامله شدند با توجه به تشدید تنش های تجاری بین آمریکا و چین. جفت دلاراسترالیا/آمریکا با رسیدن به کف 0.6568، 0.50% پایین تر معامله شد و جفت دلارنیوزلند/آمریکا روز گذشته تا زیر 0.6150 معامله شد. شاخص ارز اسپات دلار بلومبرگ در پی سخنان پمپو رشد 0.1% در پایان روز داشت پس از اینکه رشدی بالغ بر 0.5% با رسیدن به رقم 1238.90 داشت.
    جفت یورو/فرانک سوئیس روز گذشته با رسیدن به 1.0698 بالاتر معامله شد که سطحی بود از ابتدای ماه مارچ شاهدش نبودیم. و این به دنبال سخنان ریاست بانک ملی سوئیس تامس جردن بود که گفت بانک مرکزی درحال مداخله جدی تر در بازار بورس خارجی برای تضعیف فرانک است و کاهش نرخ بیشتری را میتواند اعمال کند درصورتیکه یک تحلیل سودمند بتواند چنین گامی را ضمانت کند(بلومبرگ).
    جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته با رسیدن به کف 1.2206 با توجه به نگرانی ها درمورد دور بعدی مذاکرات بین انگلیس و اتحادیه اروپا و همچنین سخنان ریاست بانک انگلیس اندرو بیلی، 0.60% پایین تر معامله شد. بیلی اظهار داشت که بانک مرکزی آماده انجام اقدامات بیشتر است و این ریسکهابه نفع ریکاوری طولانی تر، نزولی هستند(بلومبرگ).
    جفت یورو/دلارآمریکا پس از اینکه کمیسیون اتحادیه اروپا بسته محرک مالی جدیدی را بامبلغ 750میلیارد یورو پیشنهاد داد، تامیزان 0.50% بالاتر معامله شد که 500میلیارد آن در قالب کمک هزینه و 250میلیارد یوروی آن به صورت وام در دسترس خواهد بود. برنامه اتحادیه وام سرمایه از بازارهای مالی است(بلومبرگ).
پردازش ...
X