اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز پنجشنبه 21 می 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز پنجشنبه 21 می 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • سهام آسیا با سخنان تنش زای ترامپ علیه چین، پایین تر معامله می شود.
    • ریاست مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها CDC درمورد احتمال موج دوم ابتلا در آمریکا هشدار می دهد.
    • ریاست بانک انگلیس « تحت بررسی فعال بودن» نرخ های منفی را تأیید میکند.

    سهام چین و سهام فیوچرز آمریکا و اروپا با سخنان تنش زای ترامپ علیه چین پایین تر معامله شد و افت داشت. رئیس جمهور آمریکا در توییت روز گذشته بیان کرد که نخست وزیر چین شی جینپینگ پشت پرده « حمله جوسازی و ضداطلاعاتی به آمریکا و اروپا» است. موارد ابتلای جهانی ویروس درروز چهارشنبه از مرز 5 میلیون نفر گذشت همراه با پیشی گرفتن آمریکای لاتین از آمریکا و اروپا در هفته ای که گذشت با گزارش بزرگترین بخش موارد جهانی ابتلای روزانه(رویترز).
    بزرگترین عدد از موارد جدید در برزیل است که به تازگی از آلمان، فرانسه و انگلیس با ثبت سومین کشور در شیوع در سطح جهان پیشی گرفت که پس از آمریکا و روسیه قرار دارد.
    سرپرست مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها CDC در آمریکا ضمن افزایش امکان دور دوم تعطیلی ها در سال جاری، هشدار داد که احتمالا ویروس کرونا بار دیگر در پاییز و زمستان پدیدار می شود. این هشدار با وجود تلاش های مکرر ترامپ برای متقاعد کردن آمریکایی ها در به پایان رسیدن بدترین پاندمی بوده است(تایمز مالی).
    گزارشات نشست ماه آپریل فدرال رزرو آمریکا روز گذشته منتشر شد و نشان داد که مقامات فدرال شاهد اعمال « حجم غیرعادی بی ثباتی» این پاندمی روی ثبات اقتصادی و مالی بودند. در گزارشات ارزیابی های مقام ارشد فدرال، ژروم پاول، مورد تأکید قرار گرفته بود که دولت باید اقدامات بیشتری برای کاهش افت انجام دهد(بلومبرگ).
    جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته در محدوده تنگ بین 1.2220 و 1.2290 معامله سایدویز گسترده ای داشت ضمن اینکه امروز صبح زیر 1.2200 حرکت میکند. ریاست بانک انگلیس، اندرو بیلی، تأیید کرد که نرخ های منفی « تحت بررسی مشخص» بوده اند ضمن اینکه نرخ های بهره در مناقصه اوراق قرضه بریتانیا برای نخستین بار افت زیر صفر داشت. این روند درست یک هفته پس از سخنان مقام ارشد بانک انگلیس بود مبنی بر اینکه « برنامه ریزی یا طرحی» برای نرخ های منفی باتوجه به بحران ویروس کرونا نداشته است(تایمز مالی).
    بانک مرکزی ترکیه امروز نشست دارد. بارکلیز همسو با توافق بازار است و انتظار یک کاهش 50bp و قرار گرفتن نرخ معیار دررقم 8.25% را دارد. این نشست امروز ساعت 12:00 برگزار می شود.
پردازش ...
X