اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز پنجشنبه 12 مارچ 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز پنجشنبه 12 مارچ 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • بانک انگلیس کاهش 50bp نرخ را ارائه می دهد.
    • جو بایدن پیروز آخرین دور از انتخابات اولیه آمریکا می شود.
    • وزیر دارایی انگلیس آخرین برنامه بودجه را امروز اعلام میکند.

    سهام جهانی روز گذشته سقوط بیشتری داشت همراه با افت نزدیک به 5% شاخص سهام S&P500 آمریکا و داو جونز نزدیک به 6% که یک افت دو ساله جدید است. سهام آسیا نیز تحت فشار قرار گرفت همراه با افت بیش از 4% سهام Nikkei ژاپن و نزدیک به 2% سهام CSI300 چین(بلومبرگ). ویروس کرونا محرکی بود که سازمان جهانی بهداشت را برآن داشت تا این بیماری را یک اپیدمی عالمگیر (پاندمیک) اعلام کند ضمن سخنان ریاست سازمان که با «هشدار نسبت به میزان کوتاهی» نسبت به این موضوع، «عمیقا نگران» است( بی بی سی).
    رئیس جمهور آمریکا در واکنش به سخنان ریاست سازمان جهانی بهداشت، ورود مسافرین از 26 کشور اروپایی را به مدت یک ماه به آمریکا برای کاهش شیوع ممنوع کرد. این ممنوعیت از نیمه شب جمعه اعمال خواهد شد و اثری روی ایرلند، انگلیس یا سایر کشورهای خارج از منطقه شینگن نخواهد داشت. انتظار می رود که انگلیس رسما و پس از نشست امروز COBRA (نشست های توجیهی دفتر کابینه انگلیس) از فاز محدودیت وارد فاز تأخیر شود. این به معنی معرفی اقداماتی همچون بستن تدریجی مدارس و ممنوعیت برخی گردهمایی های بزرگ می شود(تایمز مالی).
    جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته و پس از اعلام برنامه بودجه بهاره انگلیس از سوی وزیر دارایی این کشور، معامله پایینی داشت. ایشان بسته ای از اقدامات مالی و پولی را برای کاهش اثر ویروس کرونا ارائه داد از جمله اقداماتی برای کمک به کسب و کارها در فرصت مناسب و بخش های بیمارستانی درمورد نرخ های تجاری. ایشان همچنین یک بسته مالی محرک فوری 12میلیارد پوندی را برای حمایت از کسب و کارها و سیستم بهداشت ملی ارائه داد.
    تمرکز امروز بازار روی نشست ساعت 12:45 به وقت گرینویچ بانک مرکزی اروپا است پس از اعلام کاهش فوری نرخ بانک انگلیس و فدرال رزرو آمریکا. درحالیکه بازار متفقا تغییری در نرخ سپرده نمی بیند، سرمایه گذاران هرگونه اعلامیه برای کاهش عددی بیشتر برای کم کردن فشار در بازارهای مالی را دنبال میکنند.
پردازش ...
X