اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز جمعه 17 ژانویه 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز جمعه 17 ژانویه 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • سهام‌های آسیایی پس از داده‌های مثبت چین، صعود کردند
    • بازارها انتشار داده‌های خرده‌فروشی در بریتانیا را در ساعت 09:30 به وقت گرینویچ رصد خواهند کرد
    • بانک مرکزی ترکیه نرخ بهره را طبق انتظارها 75bp کاهش داد

    بازارهای آسیایی در طول شب مثبت شدند. این اتفاق در ادامه انتشار داده‌های چین بود. تولید صنعتی در ماه دسامبر به نحو شگفت‌انگیزی به 6.9 درصد درصد افزایش در سال رسید که بیشتر از مقدار 5.9 درصد مورد توافق بود.
    ارزش پوند در سه ماهه پایانی سال 2019، 6.0 درصد بیشتر از مقدار آن در دوره مشابه سال گذشته بود. مؤسسه بارکلی انتظار دارد در سال 2020 این رشد 5.8 درصد باشد. این افزایش با ریسک‌های ناشی از محرک‌هایی همچون سیاست قوی‌تر از حد انتظار همراه است که دارد خود را داده‌ها نشان می‌دهد.
    داده‌های دیگری که در طول شب از چین منتشر شدند، نشان داد که خرد فروشی در رشد 8.0 درصد سالانه ثابت شده است (میزان رشد مورد توافق 7.9 درصد بود)


    جفت پوند-بریتانیا/دلار-آمریکا دیروز کمی بالاتر بودند و با این همه در بازه باریک 1.3040 تا 1.3080 معامله می‌شدند.
    امروز بازارها انتشار داد‌ه‌های خرده‌فروشی ماه دسامبر را رصد خواهند کرد که در ساعت 09:30 به وقت گرینویچ منتشر خواهد شد. توافق عمومی وجود دارد که ما شاهد یک رشد 0.6 درصد باشیم که در ادامه کاهش 0.6 درصدی در ماه نوامبر است (بلومبرگ)

    فیل هاگون کمیسیونر تجارت اتحادیه اروپا، برای اولین بار امروز به واشنگتن رفت. او مرحله یک توافق تجاری چین و آمریکا را به علت محدود کردن منافع اقتصادی مورد انتقاد قرار داده بود و گفته بود که این توافق بیشتر یک حرکت سیاسی از جانب دونالد ترامپ برای برنده شدن در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری است. دیدار او از واشنگتن با این ترس همزمان شده است که دونالد ترامپ پس قطعی کردن توافق دوجانبه با چین و ژاپن، حالا پیکان خود را به سمت تجارت با اتحادیه اروپا نشانه برود (FT)

    در جای دیگر بانک مرکزی ترکیه نرخ بهره بین‌بانکی یک هفته‌ای آزمایشی خود را 75bp کاهش داد و به 11.25 درصد رساند که این اقدام در راستای انتظارات بازار بود. بیانیه سیاست پولی تقریباً مثل بیانیه ماه دسامبر است و نشان از احتیاط بیشتر آن است. مؤسسه بارکلی معتقد نیست که این چرخه تسهیلی تمام شده است و انتظار دارد که بانک مرکزی ترکیه در ماه فوریه دوباره 50bp این نرخ بهره را کاهش دهد.

    امروز در سال 11:00 به وقت گرینویچ ما تصمیم بر نرخ بهره جدید را از بانک مرکزی ترکیه دریافت کردیم. توافق بر سر یک کاهش 75bp، نرخ بهره را به 11.25 درصد می‌رساند با این همه مؤسسه بارکلی انتظار کاهش 50bp را داشت. بانک مرکزی ترکیه معتقد است که کاهش بیشتر می‌تواند اثرات منفی در بازارها داشته باشد و در لیر ترکیه را تضعیف کند.
پردازش ...
X