اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز دوشنبه 2 دسامبر2019

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز دوشنبه 2 دسامبر2019

    تحلیل فاندامنتال:
    • سهام آسیا پس از داده بهتر از میزان برآورد چین، در محدوده سبز است.
    • برتری حزب محافظه کار در آخرین نظرسنجی نبست به حزب کارگری کاهش پیدا میکند.
    • تمرکز امروز بازار روی داده مهم آمریکا در هفته جاری.

    سهام آسیا شبانه و پس از داده مناسب تولید چین معامله بالایی داشت، PMI تولید کایشین چین در ماه نوامبر با رقم 51.8 منتشر شد درحالیکه رقم برآورد شده 51.5 بود. نفت نیز پس از سقوط روز جمعه تولیدات نفت آمریکا از سقف و همچنین افت پالایشگاه های این کشور، پسروی داشت(رویترز).
    به باور بارکلیز « بهبود قابل توجه داده PMIتولید به احتمال زیاد ناشی از فاکتورهای ناپایداری از جمله زمستانی گرم تر بوده است( به ویژه برای شمال چین) که نشان دهنده ثبات در هردو تقاضای داخلی و بیرونی است».
    در حوزه بازار ارز، ین ژاپن با افت تقاضای ارز امن پس از داده قوی چین افت داشت و جفت دلارآمریکا/ین ژاپن نسبتا به سقف شش ماهه 109.73 رسید. جفت دلارنیوزلند/آمریکا امروز صبح با تمایلات ریسک بهتر در پی برنامه دولت نیوزلند برای بررسی زودتر از موعد (طرح) سرمایه گذاری های زیرساختی اصلی، معامله قوی 0.55% داشت(بلومبرگ).
    طی پایان هفته، نظرسنجی ها نشان دادند که برتری حزب محافظه کار دربرابر حزب کارگری در حال کاهش است تابدانجا که امروز صبح جفت پوند/دلارآمریکا ثبات داشت درحالیکه پوند احتمالا از ریسک های هدلاین آسیب پذیر باشد(بلومبرگ).
    بارکلیز نسبت به پوند رویکرد مثبتی دارد درحالیکه به نظر می رسد ریسک های کوتاه مدت تناسبی نداشته باشند. این تیم پژوهشی پیش بینی های خود را با توجه به حمایت مالی کمتر و بی ثباتی بیشتر برکسیت کاهش داد همچنانکه بیانیه حزب محافظه کار به شکل چشمگیری کمتر از آنچه که پیش بینی می شد ملزم به تعهدات خود شد.
    بازار همچنان در انتظار روشنگری فاز یک توافق تجاری آمریکا/چین است درحالیکه تمرکز بیشتر روی هفته پیش از (انتشار) داده آمریکا است. انتظار بارکلیز پسروی ISM تولید از کف ماه اکتبر است اما همچنان در محدوده کاهش قرار دارد، ISM غیرتولید افت نسبی دارد درحالی که به میزان ثابتی در محدوده توسعه است و پیش بینی آنها درمورد داده دستمزدهای غیرکشاورزی در ماه نوامبر افزایش 195k داشته است.
    این هفته ما چندین نشست بانک مرکزی داریم هرچند بارکلیز منتظر خبر غیرمنتظره مهمی از سوی آنها نیست.« انتظار زیادی می رود که رزرو بانک استرالیا، بانک کانادا و بانک ملی پاکستان تغییری در سیاست پولی خود ایجاد نکنند درحالیکه به احتمال زیاد رزرو بانک هندوستان کاهش نرخ 25bp خواهد داشت همسو با ارزشگذاری بازار».
پردازش ...
X