اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز سه شنبه 5 نوامبر 2019

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز سه شنبه 5 نوامبر 2019

    تحلیل فاندامنتال:
    • مناظرات مقامات کاخ سفید درمورد حذف تعرفه 112بیلیون دلاری کالاهای چینی.
    • انتخاب سخنگو(رئیس مجلس عوام) جدید در پارلمان انگلیس به دنبال بازنشستگی جان برکو.
    • ثبات نرخ های بانک مرکزی استرالیا دررقم 0.75%.

    سهام آسیا به دنبال سهام آمریکا شبانه و با توجه به گزارشاتی مبنی بر اینکه مقامات کاخ سفید جلساتی درمورد حذف تعرفه 112بیلیون دلاری از واردات چینی به عنوان امتیاز توافق تجاری با پکن در اوایل این ماه، در محدوده سبز قرار گرفت.تعرفه ها در تاریخ 1سپتامبر با رقم 15% معرفی شد و پایان بخشیدن به آن خواسته اصلی چین است(بلومبرگ).
    جفت پوند/دلارآمریکا دیروز از محدوده 1.2940 تا کف 1.2876 معامله پایینی داشت با توجه به قوت سراسری دلارآمریکا و شمارش آرای انگلیس که نشان داد حزب محافظه کار موقعیتی ضعیف تر از میزان انتظار داشت. به گفته جانسون نخست وزیر انگلیس در صورت برنده شدن او در انتخابات، بریتانیا را تا پایان ژانویه از اتحادیه اروپا خارج میکند. رهبر حزب کارگری، کوربن در سخنرانی امروز خود به این موضوع میپردازد که میتواند برای خروج بهتر در بروکسل باردیگر مذاکراتی انجام دهد و دور دوم همه پرسی اتحادیه اروپا را پیش از تابستان 2020 برگزار کند(تایمز مالی).
    پارلمان انگلیس دیروز سخنگوی جدیدخود(رئیس مجلس عوام) را انتخاب کرد که این به دنبال بازنشستگی الزامی برکو بود. لیندسی هویل Lindsay Hoyle پس از وعده به برطرف کردن اختلافات برکسیت، برنده انتخابات شد- او هرگز دیدگاه های خود را در این موضوع اعلام نکرده است. به عنوان بخشی از روند انتخاب، هویل از ارتباط خود با حزب کارگری چشم پوشی خواهد کرد و بی طرفانه پیش خواهد رفت.
    همانگونه که کاملا انتظار داشتیم بانک مرکزی استرالیا نرخ بهره خود را دررقم 0.75% ثابت نگه داشت. به طور کلی بیانیه بانک همچنان تمایلات نزولی داشت. هیئت مدیره امکان کاهش بیشتر نرخ را فراهم ساخته است درحالیکه خوشبینی نسبی درموضوع اقتصادی دارد. بارکلیز انتظار دارد که نرخ نقدینگی در سطح فعلی باقی بماند یا برای دو تا سه سال آینده، پایین تر بیاید.
    دلاراسترالیا/آمریکا پس از نشست بانک 0.5% تقویت شد و از زیر 0.6880 به بالای 0.6910 رفت(بلومبرگ).
پردازش ...
X