اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 15 آگوست 2016

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 15 آگوست 2016

    تحلیل فاندامنتال
    یورو پیش از انتشار داده های ایالات متحده تمایل به کاهش داشت. GDP حوزه یورو همراستا با انتظارات بود، اما رشدی در فرانسه و ایتالیا وجود نداشت که نگرانی های ساختاری اساسی و دوره ای را حفظ خواهد نمود.
    آمار خرده فروشی ماه جولای ایالات متحده با عددی بدون تغییر در مقایسه با انتظارتات برای یک افزایش 0.4 درصدی ضعیف تر از مقدار مورد انتظار بود. میزان فروش اساسی در مقایسه با میزان رشد 0.2 درصدی مورد انتظار 0.3% سقوط کرد. اگرچه تجدید نظری صعودی از 0.6% تا عدد ماه ژوئن در 0.8% وجود داشت. این داده ها در کل تردیدهای جدیدی که در بر گیرنده چشم انداز هزینه کرد مصرف کننده می باشد را باعث شده است.
    آمار بهای تولید کننده با یک کاهش 0.4 درصدی برای ماه جولای و کاهش در عدد core این داده از افزایش 0.4% قبلی تا 0.3% ضعیف تر از انتظار بود. کاهش اصلی نخستین نوبت از ماه مارس و پایین ترین عدد از سپتامبر 2015 به این سو بود.
    ترکیب داده ها تردیدهای بیشتری درباره اینکه آیا Fed در موقعیتی خواهد بود تا نرخ بهره را در کوتاه مدت بالا ببرد یا خیر. هفته قبل یک کاهش کلی در انتظارات برای افزایش نرخ بهره از 18% تا 6% در ماه سپتامبر وجود داشت در حالیکه شانس ها برای یک افزایش نرخ بهره در ماه دسامبر با کاهش از 47% قبلی تا 43% مشاهده شده است. پیرو انتشار داده ها، یورو در برابر دلار با شیبی تند به بالای 1.1200 صعود کرد، اما از آنجایی که ارزهای اروپایی موفق به حفظ صعود خود نشدند دوباره به سمت 1.1160 بازگشت.
    یک کاهش کوچک کلی در پوزیشن های خرید دلار در هفته گذشته با ریسک مقداری تعدیل در پوزیشن ها در صورتی که دلار قادر به پیشروی با تغییری کوچک در اوایل ساعات کاری بازار اروپا در روز دوشنبه وجود داشت.
    استرلینگ پیرو انتشار داده خرده فروشی ایالات متحده، در برابر دلار رالی کرد، اما موفق به حفظ موقعیت خود بالای 1.3000 نشد و کاهش یافت تا روز خود را در قمیت پایین تری پایان بخشد. Close در قیمت پایین تر تمایلات منفی را تقویت خواهد نمود در حالیکه یورو بهمراه اینکه شاخص وزنی معاملات در کف جدید شش ساله دارد به قیمت 0.8650 نزدیک شده است. Haldane مقام ارشد اقتصاددان توضیح داد که سیاست پولی می تواند تنها مرهمی کوتاه مدت برای اقتصاد عرضه کند در حالیکه Brexit تغییر و چرخشی ساختاری در اقتصاد بریتانیا و رژیم معاملات را معرفی می کند.
    پوزیشن های غیرتجاری بر حسب استرلینگ در داده های اخیر تا سقف بی سابقه 90000 قرارداد افزایش یافت که اگر تغییری در تمایلات وجود داشته باشد می تواند پتانسیل یک فشار کوتاه مدت را افزایش دهد. در این وضعیت، انتشار داده های ایالات متحده که شامل داده های تورم، بازار کار و خرده فروشی هستند در این هفته به دقت زیر نظر خواهند بود. تورم قوی تر تردیدهایی درباره گستره دید بانک مرکزی برای تسهیل بیشتر سیاست پولی ایجاد خواهد نمود. شاخص بهای مسکن Rightmove کاهشی 1.2 درصدی را در بهای مسکن در ماه به ثبت رساند بهمراه یک افزایش سالیانه از 4.5% قبلی تا 4.1%. دلار روز نج شنبه کمی افزایش یافت، اگرچه میزان فعالیت با توجه به تعطیلی بازار توکیو به مناسبت تعطیلات محدود بود.
پردازش ...
X