اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 26 می 2016

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 26 می 2016

    چشم انداز فاندامنتال

    شاخص دلار از آنجاییکه مقامات فدرال رزرو تاکید بر این دارند که این بانک ممکن است نرخ بهره را سه نوبت در سال جاری افزایش دهد آماده ثبت بهترین ماه عملکرد خود از ژانویه 2015 به این سو می باشد. شاخص دلار اسپات بلومبرگ در ماه جاری 3.2% صعود کرده است، در حالیکه احتمالات برای اقدام Fed در ماه ژوئن پس از آنکه مقامات Fed از جمله روسای شعب منطقه ای در سانفرانسیسکو، بوستون و فیلادلفیا همصدا با هم حمایت خود برای نرخ بهره بالاتر را اعلام کردند با سه واحد جهش تا 34% افزایش یافت. این رالی حرکتی قیمت روز چهارشنبه از آنجاییکه شاخص مومنتوم به سطحی نزدیک شد که سیگنالی مبنی بر حرکت زیاده از حد با سرعتی بسیار بالا در این ارز را صادر می کند متوقف شد. شاخص دلار بلومبرگ، که ارزش این ارز در برابر 10 ارز طرف مقابلش را تعقیب می کند، از ساعت 09:21 دقیقه بوقت توکیو، پس از از دست دادن 0.2% از ارزشش در روز چهارشنبه کمی تغییر کرد. این ارز از قیمت 1.1155$ تا 1.1165$ در ازای هر یورو تغییر کرد. ین ژاپن 0.4% تا 109.76 در برابر دلار جهش نمود. در حالیکه شاخص دلار، پس از سه هفته حکمرانی محتاطانه در بازار طی سه هفته گذشته پیشروی کرده است، توضیحات حامی سیاست انقباضی سیاست گذاران در اوایل سال جاری که به سرعت جای خود را به لفاظی ها درباره کندی رشد ایالات متحده داد. صندوق های تامینی و دیگر سفته بازان بی طرف ترین نظرات درباره دلار را در دو سال گذشته داشته اند. از آنجاییکه شاخص نوسانات ارزهای جهانی JPMorgan Chase & Co در ماه ژانویه تا پایین ترین سطح سقوط کرد، بحث و گفتگوهای سفت و سخت موفق به تحریک نوسانات قیمتی نشدند.
    معامله گران اکنون 34% شانس برای یک افزایش نرخ بهره در ژوئن قایل هستند، 4% بالاتر از ابتدای هفته می باشد. شرط بندی ها برای حرکتی در ماه جولای از 19% تا 54% جهش کرد. فیوچرز شاخص S&P 500 کمتر از 0.1% کاهش یافت. روز چهارشنبه شاخص سهام اساسی ایالات متحده (داوجونز) با صعود تا بالاترین سطح در تقریبا یک ماه 0.7% افزایش یافت.


پردازش ...
X